Dat het ik in de jaren 80 ook eens gezegdquote:
Daar dus.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Waar gaat hij nou optreden? Ik miste het net.
Lenard Cohen treedt op in Nederland (Olympisch Stadion)quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef whitetiger300 het volgende:
Vanwaar deze reeks van willekeurige personen samen met "De Mart" in 1 montage?!
Neem ik wel wat wijn meequote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Heej dat is lekker dichtbij voor mijAls ik op balcon ga zitten hoor ik het gratis.
als je dood bent ben je toch niet meer jarig?quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef BlueMage het volgende:
Spike z'n kop is ook altijd op tv.20 April? Hitlers verjaardag toch?
grappigquote:
Als ik her een mp3-tje aanklik hoor ik het nú al gratis.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Heej dat is lekker dichtbij voor mijAls ik op balcon ga zitten hoor ik het gratis.
Nee, dan ben je nog lang niet jarig.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je dood bent ben je toch niet meer jarig?
Kan wel, hij is toen een kroonluchter kwijtgeraakt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij zit Marco ook aan de anti depresiva als ik die harses zo bekijk.
Dat telt nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ik her een mp3-tje aanklik hoor ik het nú al gratis.
En WO2??quote:
dat niet, hij betrok er geloof bij maar het kwam niet door geloofquote:
uhmm nee? WO2 ontstond niet door de jodenvervolging hoorquote:
Ja, maar de daders waren niet gelovige mensenquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Het geloof dat joden per definitie slechte mensen waren.
Oh en Kristallnacht dan?quote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
uhmm nee? WO2 ontstond niet door de jodenvervolging hoor
ik ben er 100% van overtuigd dat zonder joden hitler wel een ander pispaaltje had gevonden.quote:
Dan had die groep ook wel een eigen geloofquote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben er 100% van overtuigd dat zonder joden hitler wel een ander pispaaltje had gevonden.
Een Flinke griep.quote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het me je? Wat kan ons dat schelen... Oh wat zielig, hij had griep
tyf es op met die mongolquote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Klink Anders krijgt zo wel een nieuwe betekenis.
[ afbeelding ]
Anders nog iets?quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij ook een Greenlantern?quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
wel doorzettingsvermogenquote:
toen was het niet bij hun, dat is heel anders hequote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef hexje het volgende:
Nu kunnen ze wel lachen om guerilla marketing, maar zoenende stellen in de studio kon niet.
Staande ovulatie.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JP weet de sfeer er altijd in te krijgen.
Groot orator inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
JP weet de sfeer er altijd in te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |