Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went nietquote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Mijn vrouw zit vol. Met baby. Laat dat even duidelijk zijn
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu voor zich ziet hoe de *piep* van de bureaus werd gesnoven![]()
+1quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
Alles wentquote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
nooit aan gedacht. Maar het was meer alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?
Trouwens, als dat geregeld is, mogen er dan wel allerlei "leuke" plaatjes worden gepost?
Daarom.quote:
Daarom.quote:
Is er beeld van?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:quote:
Camera een dagjeg in zijn wie leggen. Dan went 'ie eraan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:(alleen dan met heel grote verschrikte ogen). Ga het deze week wel proberen te filmen van een afstandje.
![]()
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...
Linkje naar het OUD topic / de posts waar je het over hebt?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Even juridisch rechtzettenquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Dankquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
Vragen van kinderen waarop je niet 1-2-3 een antwoord weet.
Ik snap eigenlijk niet waarom BrightEyes geen antwoord kon geven op de vragen die ze post.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
leuk topic!quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg: Twan Huys.quote:De VPRO kon nog niet zeggen wie Brandt Corstius opvolgt, maar op sociale media wordt daar al druk over gespeculeerd. Zowel Twan Huys, Jeroen Pauw als Matthijs van Nieuwkerk zijn tot nu toe favoriet
Zomergastenquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: Twan Huys.
Of eigenlijk weer eens een keertje Adriaan van Dis.
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZomergastenAdriaan van Dis... geweldige man. Ik vind hem ook erg goed bij DWDD. Twan Huys vind ik ook erg goed. Fijne man om naar te luisteren als hij aan het vertellen is.
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.quote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.
Denk dat veel mensen ook te moeilijk denken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom BrightEyes geen antwoord kon geven op de vragen die ze post.
En ook die vraag over eenden snap ik de moeilijkheid niet van.
Dit dus.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.
Maar eens hoor, af en toe laat hij de mensen niet uitpraten of stoort op een moment dat ik denk.. laat nog even verder praten..
Ja, hij laat mensen niet uitpraten, hemelt ze vaak he-le-maal op, tot in het irritante en soms blijft 'ie doorzagen omdat 'ie een antwoord wil hebben waarvan al heel duidelijk is dat 'ie het niet gaat krijgen alleen maar omdat hij het wil horen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.
Maar eens hoor, af en toe laat hij de mensen niet uitpraten of stoort op een moment dat ik denk.. laat nog even verder praten..
Dat is natuurlijk ook zijn vak als journalist... doorgaan doorgaan tot het irritante soms toe. Ik vond hem met Martijn van Dam erg vervelend doorgaan. Dat ophemelen, is inderdaad ook wel een beetje over the top soms.quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hij laat mensen niet uitpraten, hemelt ze vaak he-le-maal op, tot in het irritante en soms blijft 'ie doorzagen omdat 'ie een antwoord wil hebben waarvan al heel duidelijk is dat 'ie het niet gaat krijgen alleen maar omdat hij het wil horen.
Ja ehm, misschien moet ik het verduidelijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zijn vak als journalist... doorgaan doorgaan tot het irritante soms toe. Ik vond hem met Martijn van Dam erg vervelend doorgaan. Dat ophemelen, is inderdaad ook wel een beetje over the top soms.
Okay, ik snap je punt. Dat is idd irritant.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ehm, misschien moet ik het verduidelijk.
Artiest A schrijft een liedje.
M. vindt dat het liedje over de liefde gaat
Artiest A laat er niets over los want je kunt er van alles op loslaten.
Vervolgens gaat M door met zagen over de liefde en of dat klopt terwijl wel duidelijk is dat het ook kan gaan over werk, de hond van de buren of wat dan ook. Maar hij moet en zal dan uit de mond zien te trekken dat het óók een liefdesliedje is.
Als het zou gaan om de naam van een nieuwe partijleider, dan ben ik het met je eens: doorvragen tot het irritante toe.
Pauw en Witteman zijn net als Van Nieuwkerk betweterige notoire domoren...quote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.
Hij heeft ooit zijn kans gehad bij Nova en dat zwaar verneuktquote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Want? Betweterig ok, maar dom?quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pauw en Witteman zijn net als Van Nieuwkerk betweterige notoire domoren...
quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft ooit zijn kans gehad bij Nova en dat zwaar verneuktIedereen ontslagen want meneer kon het wel even beter, nou dat werd een regelrechte flop
Sindsdien kan ik hem eigenlijk niet meer zo serieus nemen. Ben het ook eens met Nem
Hij is echt de Mart Smeets van de actualiteitenprogramma's
Why??!?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik sta trouwens binnenkort in de Flair in een artikel over heimwee![]()
Huh?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik sta trouwens binnenkort in de Flair in een artikel over heimwee![]()
Ik vond hem heel goed maar de laatste tijd erger ik me steeds meer aan hemquote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem nog steeds goed hoor, maar hij heeft gewoon een aantal hele irritante dingen.
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijnquote:Why??!?
Ze zoeken nog meer sociale mensen:quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef MaJo het volgende:
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijn
quote:Oproepje: Dit vergaf hij mij
Je hebt hem bedrogen, voorgelogen of op een andere manier vreselijk gekwetst, en toch werd je vergeven door je grote liefde, ex of je vader.
Heeft een belangrijke man in jouw leven jou ooit iets heftigs vergeven? Flair wil jou hier graag (eventueel anoniem) over interviewen! Mail in het kort jouw verhaal naar annebroekman@hotmail.com ovv 'vergeven'.
Die had ik ook gezien maar daar kom ik niet voor in aanmerking. En als dat wel zo was zou ik er ook niet aan meedoenquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zoeken nog meer sociale mensen:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond hem heel goed maar de laatste tijd erger ik me steeds meer aan hem
[..]
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijn
Eigen naamquote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder je eigen naam of een schuilnaam?
* Etcetera voelt haar portemonnee leeggaanquote:'Lush zoekt A1-winkelruimte in Arnhem, Eindhoven, Groningen, Utrecht, Amersfoort, Apeldoorn, Breda, Nijmegen, Tilburg en Zwolle.'
Te wit?quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef Etcetera het volgende:
En ik moet dus blijkbaar niet alleen kleuren gaan kiezen in minder dan een uur tijdhet schijnt dat de muren van de woonkamer een beetje te wit zijn geworden
Ze vroegen ook of ze mijn echte naam mochten gebruiken en dat mochtquote:Op maandag 16 april 2012 18:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je hoeft je er ook niet voor te schamen
Maar vaak gebruiken ze toch andere namen.
Waar heb je dat vandaan? Kan het me niet voorstellen namelijkquote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera voelt haar portemonnee leeggaan
Gevalletje sterielquote:
Van het Lush topic, maar staat ook hier http://huisx.nl/huizennie(...)uit-met-tien-winkelsquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Kan het me niet voorstellen namelijkIn de tijd dat ik bij Lush werkte was Amsterdam het enige filiaal dat winst maakte. Lijkt me niet dat je dan zoveel nieuwe winkels opent
geen idee, maar over suizen gesproken de wind beukt hier echt tegen mijn huis dat wil je niet wetenquote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft de professor last van gesuis in de oren?
dat bedoelde ikquote:Op maandag 16 april 2012 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee, maar over suizen gesproken de wind beukt hier echt tegen mijn huis dat wil je niet wetenwat een herrie...
Dat ziet er wel betrouwbaar uitquote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van het Lush topic, maar staat ook hier http://huisx.nl/huizennie(...)uit-met-tien-winkels
Ja wacht maar tot je spullen erin staan en je gordijnen e.d. hangen. Je muur neemt die kleuren een beetje aanquote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gevalletje sterielIk ga morgen heen, kijken hoe het is.
Maar E. heeft iets van 'hier mag wel wat anders overheen' en we zijn het tot nu toe heel vaak eens geweest.
Jammer dan weer dat schilderen veel makkelijker gaat als er niets in de kamer staat en er geen gordijnen hangen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot je spullen erin staan en je gordijnen e.d. hangen. Je muur neemt die kleuren een beetje aan
Nope hij is rood, dus je hebt iemand anders zien rijdenquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer dan weer dat schilderen veel makkelijker gaat als er niets in de kamer staat en er geen gordijnen hangen.
Overigens MaJo, is jouw MG groen en begint het kenteken met 80?
Ai.... ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera voelt haar portemonnee leeggaan
Ja, dat had ik je wel kunnen vertellen maar in zo'n hectische tijd loop je snel jezelf voorbijquote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Ja, uiteraard. Maar dat is blijkbaar iets dat ik niet alleen moet doen en niet even snel-snel moet beslissen aan de hand van 2 kleine staaltjes
Het is een schat van een man trouwens die het doet, vader van onze klusvriend H., maar hij is zó druk en praat zó snel, dat is gewoon adhd in het kwadraat
Precies. Wij hebben hier trouwens iets van "diamant wit" ofzo. Dus geen superspierwit.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, het is niet kanariegeel of pimpelpaars. Met wit kan je nog alle kanten op.
+1quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, het is niet kanariegeel of pimpelpaars. Met wit kan je nog alle kanten op.
Ik hoop echt dat je dat niet serieus meentquote:
Ja okay, maar zit nog wel ongeveer tussenquote:
jazeker, ik neem aan dat je vriend dit soort beslissingen neemtquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dat niet serieus meent
[..]
Ja okay, maar zit nog wel ongeveer tussenen
Ja je moet niet schrikken als je het in een kaal huis zietquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Daarom ga ik ook kijken morgen. Ik zie het wel.
Waarom zou de man dat soort beslissingen nemenquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker, ik neem aan dat je vriend dit soort beslissingen neemt
Inderdaad, kan veel "heftiger" lijken dan het is.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ja je moet niet schrikken als je het in een kaal huis ziet)
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me toch obvious dat Jojo dat niet meent, haha en jullie happen allebei keihard
Ook dat.quote:Cheer up Etc, als het écht niet mooi is, heb je een mooie ondergrond en kun je gauw genoeg eroverheen verven. Maar ik zou het ivm tijd en kosten eerst maar even aankijken.
Dat dacht ik eerst ook maar omdat hij het daarna weer zegt dacht ik dat hij wel serieus isquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me toch obvious dat Jojo dat niet meent, haha en jullie happen allebei keihard
Cheer up Etc, als het écht niet mooi is, heb je een mooie ondergrond en kun je gauw genoeg eroverheen verven. Maar ik zou het ivm tijd en kosten eerst maar even aankijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom heeft een Belg achterin zijn auto een plantenbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
![]()
Truequote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ik mn eigen huis straks weer vind, na al die tuttigheid in Ierland
Heb zelf ook wel wat tuttige spullen, maar dat land slaat werkelijk alles(of eigenlijk: Groot-Britannië)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
En vloerbedekking, tafelkleden, en ohja, kledingquote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Trueen ook een vreemde smaak wat betreft behang...
herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En vloerbedekking, tafelkleden, en ohja, kleding
In Ierland is het blijkbaar ok als je in het weekend naar de shopping centre gaat... in je joggingpakEcht, hele gezinnen, opa's en oma's, schaamteloos in joggingpakken en op sportschoenen.
Hell, de dokter in het ziekenhuis vond zelfs dat ik sportschoenen moest kopen, want dat was beter dan de (leren, platte) laarzen die ik nu aan had. Right
Inderdaad tuttig, zowel Ierland als Groot-Britannië, dat klopt. (Maar noem Ierland alsjeblieft géén Groot-Britannië, want dat is het absoluut niet. En daar beledig je de Ieren mee.)quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ik mn eigen huis straks weer vind, na al die tuttigheid in Ierland
Heb zelf ook wel wat tuttige spullen, maar dat land slaat werkelijk alles(of eigenlijk: Groot-Britannië)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op aanvraag meer afleveringen verkrijgbaar
Nobody expects the Spanish Inquisition!
zelfde plaats, zelfde projectquote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow, alweer? Zelfde plaats of een nieuw project?
Hoezo is het geen GB?quote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Inderdaad tuttig, zowel Ierland als Groot-Britannië, dat klopt. (Maar noem Ierland alsjeblieft géén Groot-Britannië, want dat is het absoluut niet. En daar beledig je de Ieren mee.)
Wat voor busreis heb je overigens gedaan?
quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo is het geen GB?
En we hebben de bus gepakt richting Tralee, maar zijn uitgestapt in een dorpje dat (uit mn hoofd) Ballyvourney heet. Daar bij de Mill's Inn wat gegeten (en Murphy's gedronken, geen succes) en toen terug naar Cork. Was vooral bedoeld om ook wat van het landschap te zien en wandelen ging m niet worden
zullen we ze maar black and tan noemen danquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Inderdaad tuttig, zowel Ierland als Groot-Britannië, dat klopt. (Maar noem Ierland alsjeblieft géén Groot-Britannië, want dat is het absoluut niet. En daar beledig je de Ieren mee.)
Wat voor busreis heb je overigens gedaan?
Ierland is 700 jaar bezet geweest door Groot-Britannië, maar sinds 1923 onafhankelijk. (Behalve Noord-Ierland, dat dan ook pas sinds 1923 als aparte entiteit bestaat.) Zeggen dat Ierland een deel van Groot-Britannië is, is hetzelfde als zeggen dat Nederland een deel van Duitsland is.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo is het geen GB?
En we hebben de bus gepakt richting Tralee, maar zijn uitgestapt in een dorpje dat (uit mn hoofd) Ballyvourney heet. Daar bij de Mill's Inn wat gegeten (en Murphy's gedronken, geen succes) en toen terug naar Cork. Was vooral bedoeld om ook wat van het landschap te zien en wandelen ging m niet worden
Mja, ivm de euro had ik het iig kunnen weten ja, maar ik dacht echt dat het bij GB hoordequote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]GB bestaat uit Engeland, Whales, Schotland en Noord-Ierland. Ierland is een heel ander land, vandaar dat je daar ook met de Euro betaald en niet met de Pond
Het is ook wel verwarrend, er zijn ook zat mensen die GB Engeland noemen maar dat klopt dus ook niet. Ik heb het onderscheid ook pas echt geleerd toen ik er woondequote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ivm de euro had ik het iig kunnen weten ja, maar ik dacht echt dat het bij GB hoorde
Ja, Nederlanders zijn er erg sterk in om Engeland te zeggen als ze GB bedoelen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook wel verwarrend, er zijn ook zat mensen die GB Engeland noemen maar dat klopt dus ook niet. Ik heb het onderscheid ook pas echt geleerd toen ik er woonde
Daar moet je in Ierland al helemáál niet mee aankomen. De Black & Tans waren enorm gehaat. Aanrader: de film "The wind that shakes the barley".quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zullen we ze maar black and tan noemen dan
Ja, die ken ik. Heel mooi.quote:
weet ik, hebben Nike en Ben & Jerry's nog eens kapitale blunders mee gemaaktquote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar moet je in Ierland al helemáál niet mee aankomen. De Black & Tans waren enorm gehaat. Aanrader: de film "The wind that shakes the barley".
Ah joh je bent echt niet de enige die het niet weetquote:
Gelukkig denkt de rest van de wereld dat Amsterdam de capital of Copenhagen is, dus dat compenseert dan weer een beetjequote:Op maandag 16 april 2012 21:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders zijn er erg sterk in om Engeland te zeggen als ze GB bedoelen.
Noord-Ierland toch niet?quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]GB bestaat uit Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland.
Ja ik heb het gelukkig tegen geen enkele Ier gezegdquote:Op maandag 16 april 2012 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah joh je bent echt niet de enige die het niet weetMaar vind het wel opvallend omdat je zelf nu in Ierland bent
Nu zeg ik het inderdaad zelf verkeerdquote:
Noord-Ierland hoort officieel nog steeds bij het Verenigd Koninkrijk, maar heeft op bepaalde gebieden wel vrijheden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Ierlandquote:
Ja, dat wist ik. Maar MaJo had het over GB.quote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Noord-Ierland hoort officieel nog steeds bij het Verenigd Koninkrijk, maar heeft op bepaalde gebieden wel vrijheden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Ierland
Als zelfs de mensen die wel weten hoe het zit al in de war raken is het ook niet zo gek dat LB het ook niet snaptquote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar MaJo had het over GB.Moest zelf ook even nadenken hoe het nou ook alweer zat.
Mja, verwarrend is het inderdaad. Zo denken bijvoorbeeld ook veel mensen dat Noord-Ierland hetzelfde is als Ulster, en dat is ook beslist niet zo.quote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar MaJo had het over GB.Moest zelf ook even nadenken hoe het nou ook alweer zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
En ik ga gewoon onthouden dat ik Ierland een mooi land vond
quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een leuk verhaaltje voor alle consultants en adviseurs onder ons....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit zal Oekraïne (.ua) Groot-Brittannië nog nadragen.quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef zebaz het volgende:
Om de verwarring wat groter te maken is de officiële landcode van het Verenigd Koninkrijk dan weer GB. En als een soort historische vergissing hebben ze als enige land ter wereld een internetdomein dat niet overeenkomt met hun landcode, .uk.
Dan staat .co voor company.quote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef wyccie het volgende:
Maar ze gebruiken toch meestal gewoon .co.uk?
Waar staat .me dan voor? Is me nog redelijk onbekend.quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef zebaz het volgende:
En .me.uk natuurlijk! Als in wat-een-enorme.me.uk
En vooral ook groen, dat is mij vooral bijgebleven van Ierland...quote:Op maandag 16 april 2012 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
En ik ga gewoon onthouden dat ik Ierland een mooi land vond
quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar staat .me dan voor? Is me nog redelijk onbekend.
Ja, het was al veel groener dan Nederlandquote:Op maandag 16 april 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vooral ook groen, dat is mij vooral bijgebleven van Ierland...
Is bedoeld voor individuen. Er zijn nog wat andere vreemde SLDs zoals .plc.uk (voor bedrijven van die vorm) en ik meen ook .police.uk (wederom om historische redenen).quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar staat .me dan voor? Is me nog redelijk onbekend.
Om eerlijk te zijn, vond ik het soms iets te groen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, het was al veel groener dan Nederland
Dat weet ik.quote:Op maandag 16 april 2012 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan staat .co voor company.
Andere tussenachtervoegsels zijn .gov (government), .mil (military), .edu (education).
Ook Australië, Singapore, Nieuw-Zeeland en Turkije (onder andere) maken gebruik van deze tussenvoegsels.
Het wordt tijd dat ik we die ene domeinnaam registreren. Gewoon voor de leuk.quote:Op maandag 16 april 2012 22:05 schreef zebaz het volgende:
[..]
Is bedoeld voor individuen. Er zijn nog wat andere vreemde SLDs zoals .plc.uk (voor bedrijven van die vorm) en ik meen ook .police.uk (wederom om historische redenen).
Die ene?quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik we die ene domeinnaam registreren. Gewoon voor de leuk.
Noem dat maar niks...!quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik zie nu trouwens dat ik zebaz verkeerd begreep. Niks aan de hand.
quote:
Ik hoopte al dat het niet je vriend was die in de auto zatquote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope hij is rood, dus je hebt iemand anders zien rijden
Dat is echt een gek plan. Parkeer de auto bij mijn huis en pak de metro(9 minuten om op Centraal te komen). Parkeer de auto in Maassluis en pak de trein(20 minuten).quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vet zin in Motel Mozaique trouwensWe hebben alleen wel een probleem omdat G. erachter is gekomen dat hij tot 7 uur moet werken
Ik ga dus eerder en hij waarschijnlijk later met de auto (want dan is hij er nog redelijk bijtijds) maar de vraag is wat we dan met de auto gaan doen
Dus misschien rijden we 's nachts dan toch nog terug
Was het een pauper?quote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat het niet je vriend was die in de auto zat
Dat is ook nog wel een ideequote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt een gek plan. Parkeer de auto bij mijn huis en pak de metro(9 minuten om op Centraal te komen). Parkeer de auto in Maassluis en pak de trein(20 minuten).
Nee, gewoon een nogal oude en vrij lelijke kerelquote:
Ja behoorlijk, dat scheelt nachtelijk heen en weer rijden en Bob spelen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het een pauper?
[..]
Dat is ook nog wel een idee
Ik ga het met G. besprekenquote:Op maandag 16 april 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, dat scheelt nachtelijk heen en weer rijden en Bob spelen.
Doe datquote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het met G. bespreken
Maar nu eerst
Damnit, nu zit ik al langer dan goed voor me is die filmpjes te kijkenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een leuk verhaaltje voor alle consultants en adviseurs onder ons....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het mag nog 2,5 uurquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef iamredleader het volgende:
Zo, is de ochtend-zwaai-sessie voorbij?
Ik vind van welquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je binnen een week opmerkt dat je vriendin bij de kapper is geweest, dan is dat toch ruim op tijd?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef iamredleader het volgende:
Dat hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je binnen een week opmerkt dat je vriendin bij de kapper is geweest, dan is dat toch ruim op tijd?
dat weet ikquote:
we fietsten zaterdag nog wel langs de kapper en toen maakte ze nog wel een opmerking, die ik natuurlijk in de wind sloegquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:44 schreef Soempie het volgende:
In elk geval lief dat ze je niet voor het blok zet met de vraag: 'zie je niks nieuws aan me?'. En dat je dan een wilde gok moet doen.
Jouw vriendin doet geen vooraankondiging om teleurstelling te voorkomen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, ze belde woensdagavond om 6 uur de kapper met de vraag wanneer ze ook alweer een afspraak had staan. Het antwoord was ' om half 7'quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Jouw vriendin doet geen vooraankondiging om teleurstelling te voorkomen?
Oh ja dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, ze belde woensdagavond om 6 uur de kapper met de vraag wanneer ze ook alweer een afspraak had staan. Het antwoord was ' om half 7'
Dus er was weinig tijd voor vooraankondiging
Nachtje weken in soda ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Mijn maagdelijk witte afwasteil is gisteren misbruikt en bevuildde radiatoren moesten van de muur af en die teil paste er mooi onder om ze te laten leeglopen. En daar komt dus ranzig water uit. Resultaat: teil is zwart/bruinig op de bodem
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag
Zo, tijd om weer eens een goeie cappuccino te brouwen
De koffie in Ierland was niet vies, maar zelfs bij de Costa was het toch niet zo lekker als hier
Hee LB, hoe is het met je voet? En inderdaad: uit eigen ervaring weet ik dat de koffie in Engeland op zich niet slecht is, maar niet zo lekker als hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:29 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag
Zo, tijd om weer eens een goeie cappuccino te brouwen
De koffie in Ierland was niet vies, maar zelfs bij de Costa was het toch niet zo lekker als hier
Nou ik loop nog steeds een beetje mank omdat elke stap zeer.doetquote:
Raar-tof?quote:
Zeker leuk, maar klein wtf momentjequote:
Oke, maar niet dat je met kromme tenen zit dus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker leuk, maar klein wtf momentje
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, maar niet dat je met kromme tenen zit dus.
Dat is precies de reden dat mijn moeder mij niet met één specifieke knuffel liet slapenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef Soempie het volgende:
Zojuist eenzelfde knuffel voor Mattís besteld als hij al heeft.Ik weet nog dat m'n vader een keer 's avonds laat door m'n moeder naar m'n oma is gestuurd (behoorlijk eind rijden, maarja, je moet wat als je kind de boel op stelten zet en niet wil slapen), omdat ik daar m'n knuffel had laten liggen.
Dat is ook wel slim. Maar ik vind het inderdaad ook zo lief.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat mijn moeder mij niet met één specifieke knuffel liet slapen![]()
Maar ik vind het wel altijd heel lief, kinderen die zo helemaal verknocht zijn aan hun knuffel
Mja, laatst zei een kindje dat hij een Stampertje is.quote:
Grijp jij even in LB door red het verschil uit te leggen tussen Engeland en Ierlandquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee LB, hoe is het met je voet? En inderdaad: uit eigen ervaring weet ik dat de koffie in Engeland op zich niet slecht is, maar niet zo lekker als hier
Niet nodig, ik weet heel goed wat ik heb gezegdquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
Grijp jij even in LB door red het verschil uit te leggen tussen Engeland en Ierland![]()
Maar zo kwam het niet overquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet heel goed wat ik heb gezegd
Mijn ervaring spreekt over Engeland.
LB's ervaring spreekt over Ierland.
klopt, Engelsen en Ieren hebben geen smaakquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het erg dat er in Engeland in de supermarkt 90% instant koffie staat en 10% echte koffie, waarbij ze de instant koffie echte koffie noemen
Is me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het erg dat er in Engeland in de supermarkt 90% instant koffie staat en 10% echte koffie, waarbij ze de instant koffie echte koffie noemen
Ik zat een keer met mijn oren te klapperen(heb dit al eens gepost) toen iemand me zei:quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, Engelsen en Ieren hebben geen smaak
Dat is meer een Nederlands ding om dat altijd maar mee te nemen maar ze hebben gewoon Douwe Egberts enzo hoor. Alleen veel mensen hebben geen koffiezetapparaatquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen.Weet ik gelijk waarom we altijd onze eigen koffie meenamen.
Daar gaan we in Nederland ook rap op afquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, laatst zei een kindje dat hij een Stampertje is.![]()
Je weet wel, van Pluk.
Ik moest gisteren wel lachen om de reclame van Dolce Gusto: koffie zetten was nog nooit zo entertainend!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar gaan we in Nederland ook rap op af![]()
Bijna het volledige koffieschap is gevuld met pads of cups
Ja, erg he? Ik was pas bij een grote AH en daar ging ik op zoek naar een pak koffie. En ipv gewoon naar het schap te lopen, pak te pakken..moest ik gewoon 20 seconden zoeken naar waar de pakken stondenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar gaan we in Nederland ook rap op af![]()
Bijna het volledige koffieschap is gevuld met pads of cups
Sinds de marketeers denken dat dat beter verkoopt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen om de reclame van Dolce Gusto: koffie zetten was nog nooit zo entertainend!
Sinds wanneer moet het zetten van koffie entertainment bevatten
Dat heb ik dan wel weer een klein beetje zien groeien..het bonenaanbod.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sinds ik een koffiemolen heb zoek ik ook nooit meer naar de filterkoffie
Ik bedoelde de combinatie: én de koffie en een plastic ding voor zo'n filter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is meer een Nederlands ding om dat altijd maar mee te nemen maar ze hebben gewoon Douwe Egberts enzo hoor. Alleen veel mensen hebben geen koffiezetapparaat
Ja, en ik bedoelde wat ik zei: typisch ding voor Nederlanders om te doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de combinatie: én de koffie en een plastic ding voor zo'n filter.Verder werd er niks aan etenswaren meegenomen die kant op.
Ik was op dat moment op zoek naar decafé van Lavazza, die ze altijd hadden staan. Nu dus niet meer, omdat er zoveel aanbod voor pads en cups was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Chocolademelk in padvormquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was op dat moment op zoek naar decafé van Lavazza, die ze altijd hadden staan. Nu dus niet meer, omdat er zoveel aanbod voor pads en cups was.
Ohja, en instant chocolademelk (van Nescafé oid) hadden ze ook niet meerAlleen maar in pad- of cupvorm..... Daar kan ik niks mee!!!
Oke, ik vind het meer iets voor Nederlanders om elke vakantie maar aardappelen, koffie, hagelslag enz mee te zeulen, maar dat was dus niet het geval.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en ik bedoelde wat ik zei: typisch ding voor Nederlanders om te doen
Ja, hagelslag ook wel ja. En koffie ja. Want stel je vóór dat er geen bakkie pleur te vinden isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik vind het meer iets voor Nederlanders om elke vakantie maar aardappelen, koffie, hagelslag enz mee te zeulen, maar dat was dus niet het geval.
Ja, nou is instant chocopoeder natuurlijk niks beter, maar toch...quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Chocolademelk in padvorm
Net als thee in padvorm
hear hearquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, nou is instant chocopoeder natuurlijk niks beter, maar toch...ik heb gewoon een hekel aan die pads!
Wij hebben ook een Senseo staan hoor. Maar een normale bak koffie heeft toch echt mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef wyccie het volgende:
Disciriminatie van het padmachineloze volk.
Nee, mijn baarmoederslijm was ook al mooi dun aan het worden. Dan doen we zeker!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Maar op de echo was er dus niets meer te zien?
En dat het leven gewoon doorgaat, ja dat zal ook wel met een druk gezin. Daar moet je dan maar even extra hard van genieten nu
Doe ik ook, alhoewel de suikerhoeveelheid meevaltquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde gewoon ook wat te zeiken hebben.
Mijn koffie hier is ook oploskoffie, puur voor de caffeïne. De toch al vieze smaak verpest ik met een scheut melk en flink wat suiker.
kom op, als dat het probleem is. Jij kan via de apotheek toch wel aan pure caffeine komenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde gewoon ook wat te zeiken hebben.
Mijn koffie hier is ook oploskoffie, puur voor de caffeïne. De toch al vieze smaak verpest ik met een scheut melk en flink wat suiker.
Caffeïne?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom op, als dat het probleem is. Jij kan via de apotheek toch wel aan pure caffeine komen
Bijna. Wel een Generaal Paridon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hebben ze bij defensie ook een Generaal Pardon?
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=62666.0quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Oh jee: http://www.nu.nl/binnenla(...)-station-leiden.html
Dat laatste vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef Soempie het volgende:
Geen idee wyccie, ik heb er ooit een gratis gekregen bij het aanschaffen van verhuisdozen...Was bij de Praxis.
Ga je verhuizen?
Zul je net zien, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
MattísWij hadden voor Lennon ook van een leuke knuffel waarvan wij dachten dat het zn lievelingsknuffel zou worden, twee gekocht. Hij kijkt er niet van op of om. Tegenwoordig is Mittens poes uit Disneyfilm Bolt die we gratis bij luiers kregen zijn lievelingsknuffel.
Maar bij opa en oma heeft hij weer zn eigen knuffels. Is wel zo handig.
Volgens mij werkt dat vaak zo bij kinderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Wij vinden pads ideaal omdat wij geen van beiden koffie drinken. Zo is het gemakkelijk gezet. Een koffiezetapparaat is altijd zo'n gedoe voor 1 kopje.Sommige mensen vinden Senseo echt lekkerder...
MattísWij hadden voor Lennon ook van een leuke knuffel waarvan wij dachten dat het zn lievelingsknuffel zou worden, twee gekocht. Hij kijkt er niet van op of om. Tegenwoordig is Mittens poes uit Disneyfilm Bolt die we gratis bij luiers kregen zijn lievelingsknuffel.
Maar bij opa en oma heeft hij weer zn eigen knuffels. Is wel zo handig.
Dan had je net zo goed een willekeurig ander land kunnen noemen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet heel goed wat ik heb gezegd
Mijn ervaring spreekt over Engeland.
LB's ervaring spreekt over Ierland.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:40 schreef MaJo het volgende:
Dan had je net zo goed een willekeurig ander land kunnen noemen?
Ik heb wel een hele oude koffiemolen, fijne herinneringen aan het malen van bonen bij opa en omaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:19 schreef Soempie het volgende:
Nem, ben je al begonnen met seizoen 2 van Game of Thrones?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Soempie het volgende:
spugen op vriend door iemand maar met vriendschap - geen sex relatie's
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:30 schreef LadyBlack het volgende:
die opmerking van Copycat, "Noemen jullie mij nou dik?
"
quote:
Dit is pas aflevering 2. Ik zeg: kijken. Je komt er maar op één manier achterquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is seizoen 2 van game of thrones ook zo goed? Want er zijn er toch behoorlijk wat mensen uit, natuurlijk..
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even een koffievraag: douwe egberts verkoopt koffie van grove maling. Waar is die goed voor?
http://www.de.nl/onzeprod(...)roodgrovemaling.aspxquote:De grove maling is bestemd voor gebruik in rondfilters en cafetières.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
we hadden het vorige week toch over wel/niet zien van ads in je scherm?
toen zei ik dat ik op t werk geen ads had op fok en sinds gister krijg ik af en toe een melding van fok dat ik m'n addblocker uit moet schakelen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
we hadden het vorige week toch over wel/niet zien van ads in je scherm?
toen zei ik dat ik op t werk geen ads had op fok en sinds gister krijg ik af en toe een melding van fok dat ik m'n addblocker uit moet schakelen
Daar kan ik wat mee...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:33 schreef TradeMarkie het volgende:
dat is niet grappig, dat is verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |