Braken mag dus niet. Alleen klodders spuug. Lezenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wil graag spugen en braken, mag dat eventueel?
Ik las het, maar misschien willen ze een uitzondering maken. Het is wel net braaksel, zonder stukjes, dus lijkt wel op spuug.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Braken mag dus niet. Alleen klodders spuug. Lezen
Dus snot mag ook?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef buddy1 het volgende:
geen braaksel puur spugen of groene roggels.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef buddy1 het volgende:
geen braaksel puur spugen of groene roggels.
En hoe staat hij tegenover spugen tijdens het gesprek? Dat wanneer we elkaar een beetje leren kennen en praten over onszelf, ik hem plotseling in zijn gezicht spuug.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:39 schreef buddy1 het volgende:
geen sex nee.
we praten ook over vriendschap.
dus ook nette dingen hiernaarst.
iemand die niet moeilijk wilt doen om zo is een keer te spugen.
niet meteen van hoppa.... gelijk spugen, of elke seconden.
gewoon elkaar rustig leren kennen, en wat afspreken en zo rustig opbouwend en vertrouwen van elkaar. zoals je een vriendschap opbouwt. iemand die goed met ons kan opschieten.
wat later wil mij vriend ondergespuugd worden, in zijn gezicht. dit vind hij opwindend.
en aftrekken en dat soort zaken komen niet in voor.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
Ehm...ik probeer me hier iets bij voor te stellen maar dat lukt me niet echt. Want heel concreet.
Dus je zit daar dan dus, gezellig met een glas wijn en een kaasje en een knabbeltje, gezellig te kletsen of stoom af te blazen over die ene collega die vorige week maar niet over de brug kwam met z'n analyse, om dan ineens te stoppen met praten, je vriend vol in het gezicht te spugen, en dan weer te gaan zitten en verder te praten alsof er niks gebeurd is?
En je vriend zit daar dan met de keelinhoud van Erik op z´n gezicht, en daar gebeurd dan verder niets mee? Want het gaat er wel om dat je vriend het sexueel opwindend vind maar hij doet er op dat moment niks mee, dus als die klodder om kwart over 10 gedeponeerd wordt op de bovenlip van je vriend moet die er mee blijven zitten tot Erik en Chantal om kwart over 2 naar huis gaan, zo van 'hey jongens, was gezellig, moeten we vaker doen' *zwaai zwaai*, terwijl al die tijd die fluim op het gezicht van je vriend hangt, en dan als die deur is gesloten wordt er geneukt ofzo?
Ik snap dit echt helemaal niet
Prachtig omgeschreven!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
Ehm...ik probeer me hier iets bij voor te stellen maar dat lukt me niet echt. Want heel concreet.
Dus je zit daar dan dus, gezellig met een glas wijn en een kaasje en een knabbeltje, gezellig te kletsen of stoom af te blazen over die ene collega die vorige week maar niet over de brug kwam met z'n analyse, om dan ineens te stoppen met praten, je vriend vol in het gezicht te spugen, en dan weer te gaan zitten en verder te praten alsof er niks gebeurd is?
En je vriend zit daar dan met de keelinhoud van Erik op z´n gezicht, en daar gebeurd dan verder niets mee? Want het gaat er wel om dat je vriend het sexueel opwindend vind maar hij doet er op dat moment niks mee, dus als die klodder om kwart over 10 gedeponeerd wordt op de bovenlip van je vriend moet die er mee blijven zitten tot Erik en Chantal om kwart over 2 naar huis gaan, zo van 'hey jongens, was gezellig, moeten we vaker doen' *zwaai zwaai*, terwijl al die tijd die fluim op het gezicht van je vriend hangt, en dan als die deur is gesloten wordt er geneukt ofzo?
Ik snap dit echt helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |