Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went nietquote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Mijn vrouw zit vol. Met baby. Laat dat even duidelijk zijn
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu voor zich ziet hoe de *piep* van de bureaus werd gesnoven![]()
+1quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
Alles wentquote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
nooit aan gedacht. Maar het was meer alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?
Trouwens, als dat geregeld is, mogen er dan wel allerlei "leuke" plaatjes worden gepost?
Daarom.quote:
Daarom.quote:
Is er beeld van?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:quote:
Camera een dagjeg in zijn wie leggen. Dan went 'ie eraan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:(alleen dan met heel grote verschrikte ogen). Ga het deze week wel proberen te filmen van een afstandje.
![]()
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...
Linkje naar het OUD topic / de posts waar je het over hebt?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Even juridisch rechtzettenquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Dankquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
Vragen van kinderen waarop je niet 1-2-3 een antwoord weet.
Ik snap eigenlijk niet waarom BrightEyes geen antwoord kon geven op de vragen die ze post.quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
leuk topic!quote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg: Twan Huys.quote:De VPRO kon nog niet zeggen wie Brandt Corstius opvolgt, maar op sociale media wordt daar al druk over gespeculeerd. Zowel Twan Huys, Jeroen Pauw als Matthijs van Nieuwkerk zijn tot nu toe favoriet
Zomergastenquote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zeg: Twan Huys.
Of eigenlijk weer eens een keertje Adriaan van Dis.
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZomergastenAdriaan van Dis... geweldige man. Ik vind hem ook erg goed bij DWDD. Twan Huys vind ik ook erg goed. Fijne man om naar te luisteren als hij aan het vertellen is.
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.quote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.
Denk dat veel mensen ook te moeilijk denken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom BrightEyes geen antwoord kon geven op de vragen die ze post.
En ook die vraag over eenden snap ik de moeilijkheid niet van.
Dit dus.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.
Maar eens hoor, af en toe laat hij de mensen niet uitpraten of stoort op een moment dat ik denk.. laat nog even verder praten..
Ja, hij laat mensen niet uitpraten, hemelt ze vaak he-le-maal op, tot in het irritante en soms blijft 'ie doorzagen omdat 'ie een antwoord wil hebben waarvan al heel duidelijk is dat 'ie het niet gaat krijgen alleen maar omdat hij het wil horen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat DWDD snel en vlug moet. Dat hoort bij het programma. Misschien doet hij het best goed als hij een avondvullend programma doet. Ik vond hem bij Nova Collegetour - als gast - een erg leuke gast.
Maar eens hoor, af en toe laat hij de mensen niet uitpraten of stoort op een moment dat ik denk.. laat nog even verder praten..
Dat is natuurlijk ook zijn vak als journalist... doorgaan doorgaan tot het irritante soms toe. Ik vond hem met Martijn van Dam erg vervelend doorgaan. Dat ophemelen, is inderdaad ook wel een beetje over the top soms.quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hij laat mensen niet uitpraten, hemelt ze vaak he-le-maal op, tot in het irritante en soms blijft 'ie doorzagen omdat 'ie een antwoord wil hebben waarvan al heel duidelijk is dat 'ie het niet gaat krijgen alleen maar omdat hij het wil horen.
Ja ehm, misschien moet ik het verduidelijken.quote:Op maandag 16 april 2012 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zijn vak als journalist... doorgaan doorgaan tot het irritante soms toe. Ik vond hem met Martijn van Dam erg vervelend doorgaan. Dat ophemelen, is inderdaad ook wel een beetje over the top soms.
Okay, ik snap je punt. Dat is idd irritant.quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ehm, misschien moet ik het verduidelijk.
Artiest A schrijft een liedje.
M. vindt dat het liedje over de liefde gaat
Artiest A laat er niets over los want je kunt er van alles op loslaten.
Vervolgens gaat M door met zagen over de liefde en of dat klopt terwijl wel duidelijk is dat het ook kan gaan over werk, de hond van de buren of wat dan ook. Maar hij moet en zal dan uit de mond zien te trekken dat het óók een liefdesliedje is.
Als het zou gaan om de naam van een nieuwe partijleider, dan ben ik het met je eens: doorvragen tot het irritante toe.
Pauw en Witteman zijn net als Van Nieuwkerk betweterige notoire domoren...quote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. En dat heb ik bij Van Nieuwkerk niet meer. Die wordt een beetje irritant met zijn manier van vragen en doen. Pauw vind ik ook wel okay.
Hij heeft ooit zijn kans gehad bij Nova en dat zwaar verneuktquote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Want? Betweterig ok, maar dom?quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pauw en Witteman zijn net als Van Nieuwkerk betweterige notoire domoren...
quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft ooit zijn kans gehad bij Nova en dat zwaar verneuktIedereen ontslagen want meneer kon het wel even beter, nou dat werd een regelrechte flop
Sindsdien kan ik hem eigenlijk niet meer zo serieus nemen. Ben het ook eens met Nem
Hij is echt de Mart Smeets van de actualiteitenprogramma's
Why??!?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik sta trouwens binnenkort in de Flair in een artikel over heimwee![]()
Huh?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik sta trouwens binnenkort in de Flair in een artikel over heimwee![]()
Ik vond hem heel goed maar de laatste tijd erger ik me steeds meer aan hemquote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem nog steeds goed hoor, maar hij heeft gewoon een aantal hele irritante dingen.
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijnquote:Why??!?
Ze zoeken nog meer sociale mensen:quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef MaJo het volgende:
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijn
quote:Oproepje: Dit vergaf hij mij
Je hebt hem bedrogen, voorgelogen of op een andere manier vreselijk gekwetst, en toch werd je vergeven door je grote liefde, ex of je vader.
Heeft een belangrijke man in jouw leven jou ooit iets heftigs vergeven? Flair wil jou hier graag (eventueel anoniem) over interviewen! Mail in het kort jouw verhaal naar annebroekman@hotmail.com ovv 'vergeven'.
Die had ik ook gezien maar daar kom ik niet voor in aanmerking. En als dat wel zo was zou ik er ook niet aan meedoenquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zoeken nog meer sociale mensen:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond hem heel goed maar de laatste tijd erger ik me steeds meer aan hem
[..]
Iemand op Facebook zocht mensen die heimwee hebben/hadden dus ik dacht laat ik eens sociaal zijn
Eigen naamquote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder je eigen naam of een schuilnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |