Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went nietquote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Mijn vrouw zit vol. Met baby. Laat dat even duidelijk zijn
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu voor zich ziet hoe de *piep* van de bureaus werd gesnoven![]()
+1quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
Alles wentquote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef MaJo het volgende:
Die opmerking heb je al eerder gemaakt, en het went niet![]()
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik regel niks mbt jouw vrouw en vaseline.
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
nooit aan gedacht. Maar het was meer alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En met betrekking tot google, drugs en andere fijne dingen?
Trouwens, als dat geregeld is, mogen er dan wel allerlei "leuke" plaatjes worden gepost?
Daarom.quote:
Daarom.quote:
Is er beeld van?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:quote:
Camera een dagjeg in zijn wie leggen. Dan went 'ie eraan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, zodra je met een camera in de buurt komt kijkt hij zo ongeveer zo:(alleen dan met heel grote verschrikte ogen). Ga het deze week wel proberen te filmen van een afstandje.
![]()
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarmee geef je impliciet toe dat alcohol en hapjes niet het enige was...
Linkje naar het OUD topic / de posts waar je het over hebt?quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Soempie het volgende:
Heb je het topic in OUD gezien, over die kindervragen, Red?
Mattís kan trouwens schaterlachen sinds vandaag. Heb er al een paar keer de slappe lach om gehad, waar hij dan weer harder van gaat lachen.![]()
Eerder was het alleen maar een big smile met eventueel het geluidje: HUUUUU
[/OUD]
Even juridisch rechtzettenquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik formuleer het verkeerd... Het was alleen alcohol en hapjes die genuttigd werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |