Mag je vinden, boeit me geen pepernoot.quote:
Hij heeft hersencellen teveel en wil er nog wat kwijtquote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef THEFXR het volgende:
Crocop weet van geen ophouden, heeft een 3-jarig contract met K-1 getekend, is die man blut ofzo?
Dit dus, hij wil nog meer spasmes ontwikkelen.quote:
Na de prelims zat ik stiekem te dromen van een eerste plek maar de main card ging dan weer minder met 4/6quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Netjes Haywire!
Ik was het alweer vergeten
ze hebben geloof ik, een klimaatconferentie gelijktijdig en dat willen ze niet samen met een ufc event ivm hotelkamers en beveiliging.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Weet niet of dit al bekend is geweest:
With mounting pressure on Rio de Janeiro mayor, UFC 147 date still undecided
Zoals vermeldt op de website post ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben geloof ik, een klimaatconferentie gelijktijdig en dat willen ze niet samen met een ufc event ivm hotelkamers en beveiliging.
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wintquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik las die picks die jullie wilden maken maar ik zie eigenlijk alleen value in Overeem. 2.5 is een mooie odd.
Je bedoelt dat het niet doorgaat?quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wint
Bookies voiden gewoon als het niet doorgaat, het is niet zo dat je dan je geld kwijt bent.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wint
Weet ik, dan heb je alsnog geen winstquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Bookies voiden gewoon als het niet doorgaat, het is niet zo dat je dan je geld kwijt bent.
Jammer!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef THEFXR het volgende:
Brian @FrontRowBrian
**DEVELOPING** ... UFC *STRONGLY* considering moving Chael Sonnen v. Anderson Silva II to JULY 7TH in Las Vegas, Nevada.
quote:As if to add more fuel to the fire, Overeem’s manager Glenn Robinson spoke to Inside MMA’s Ron Kruck who later conveyed the message earlier tonight on the broadcast.
Transcribed by Cagedinsider.com
“I spoke with Glenn Robinson, manager of Overeem and he says he is very respectful and is hopeful that he will be granted his license and the entire team is very confident that he will be facing Junior dos Santos come May 26th” said Rice. “Now Robinson wanted to make it very clear that despite other reports, Overeem did not test high for testosterone, but rather his testosterone to epitestosterone was off and he has a reasonable explanation to why that is, which he will present to the commission next Tuesday.”
Ik ken niet alle regels.. maar wat ik gelezen heb is dat als ze het op TRT gooien dan nee, aangezien je dat van te voren moet melden en alle documentatie laten zien etc. Als er een andere reden is .. misschien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Zolang ze met dit soort argumenten komen is er nog hoop..... toch?
Het is zeker appart. Geeft de sport een rare nasmaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat de UFC zo stil blijft en Alistair + team zo hoopvol/zeker van hun zaak zijn is apart.
Dan zeg ik geef die gast gewoon een flinke boete. Desnoods al het prijzengeld áls hij wint.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ach wij Nederlanders en vele fans willen dit gevecht gewoon zien, TRT/PEDs of niet, dat is pas slecht voor de sport, dat weg kijken/toestaan.
Maarja zelf ben ik van mening dat 95% in de top gebruikt, alleen gaan we altijd moeilijk doen en haten als ze gepakt worden..
Hoewel het wel om geld gaat.. gaat het niet over Overeem zijn purse natuurlijk. Dit gaat over de UFC, hun geld, hun investering, hun credibility etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan zeg ik geef die gast gewoon een flinke boete. Desnoods al het prijzengeld áls hij wint.
Laat em maar lekker voor bacon en beans vechten.
En bij de Weighins een Live PED test er nog eens bij om hem daar ook op te clearen..
Dat wist ik niet, dan zou het misschien mogen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef dapluiz het volgende:
Heb juist gelezen dat je dat TRT pas 20 dagen van te voren hoeft te melden ofzo, dus dan zouden ze het wel als argument kunnen gebruiken.
Dan verzinnen de hoge heren van de UFC wel een mooie smoes om hun credibility en die van Reem goed te praten voor de benefits van hun portomonee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoewel het wel om geld gaat.. gaat het niet over Overeem zijn purse natuurlijk. Dit gaat over de UFC, hun geld, hun investering, hun credibility etc.
[..]
Je moet dat een maand van de toren aangeven. En dat is 2 dagen na die hearing. Dus ja, dat is wél een goed excuus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken niet alle regels.. maar wat ik gelezen heb is dat als ze het op TRT gooien dan nee, aangezien je dat van te voren moet melden en alle documentatie laten zien etc. Als er een andere reden is .. misschien.
Dat de UFC zo stil blijft en Alistair + team zo hoopvol/zeker van hun zaak zijn is apart.
Die heeft al 2 jaar niet meer gevochten, en zal dat ook nooit meer doen ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef McNulty het volgende:
Die staat met een voet in mma en met de ander in Hollywood.
Dit. Waarom zou je voor een paar ton echt vechten, als je ook voor een paar miljoen nep kunt vechten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die heeft al 2 jaar niet meer gevochten, en zal dat ook nooit meer doen ook.
Zou best kunnen frontrowbrain is meer mma gericht heb ik het idee. Mijn kickbox interesse reikt ook niet verder dan Hari, Manhoef, Spong, Bonjasky en Cees.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
En @Liverkickdotcom wist eerder dan frontrowbrian dat Badr Hari terug zou komen.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Cyborg bij InsideMMAwat een goor 'wijf' is dat toch.
Je bent een dag te laat, vriendquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)adurzada-poirier-and
The MMA Hour With Evans, Liddell, Miletich, Trigg, Bahadurzada, McDonald, Poirier/Credeur
* UFC legend Chuck Liddell will discuss the rise of fellow 205-pounder Alexander Gustafsson and one of the biggest light heavyweight title fights ever between Jon Jones and Rashad Evans.
* Evans will also join us to preview Saturday night's title fight.
* Pat Miletich will also help preview some upcoming cards and continue our discussion about Ben Askren last week.
* Frank Trigg will clear up the rumors about his personal life and his recent release from HDNet.
* UFC Sweden star Siyar Bahadurzada will look back at his vicious knockout of Paulo Thiago and look ahead to what's next for him.
* Dustin Poirier and Tim Credeur will join us together to discuss the release of their documentary "Fightville" on April 20.
* Bantamweight Michael McDonald will preview his UFC 145 bout against Miguel Torres.
Oops...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat, vriend
een tranny ziet er nog beter uit, ik geloof dat je minstens 10 jaar bolen moet doen om zo'n hoofd te krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Cyborg bij InsideMMAwat een goor 'wijf' is dat toch.
Hoe weet jij dat?quote:
whhahah, dus geen tijger in bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ze doet me ook denken aan een leeuw als ik die kop zie
Ben heel erg visueel ingesteld.... thanks.quote:
Volgens mij hebben ze geen toestemming om dat uit te zenden. Een tijd geleden lieten ze enkel foto's zien van UFC-events.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef THEFXR het volgende:
Inside MMA vond ik toch even slecht zeg, geen enkele Finish van UFC Sweden,maar wel combinaties van Brian Stann, zelfs de KO van Siyar werd verzwegen! en dan nog stomme mariniersreclame ertussen door!
Make no mistake, Jones is (terecht) de favoriet, maar dit wordt zeker geen makkie voor hem.quote:
Dat dachten we ook bij Shogun, Rampage en Machida.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Make no mistake, Jones is (terecht) de favoriet, maar dit wordt zeker geen makkie voor hem.
Bij Shogun kenden we Jones nog niet zo goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat dachten we ook bij Shogun, Rampage en Machida.
Maar we zullen zien
Ik ook .. nu heb ik zoiets van je kan er wel geld op zetten omdat de odd veel te hoog is.. maar Bones wint toch.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Ik gaf van die drie alleen Machida een kans....
Ik ook. Omdat ik dacht dat Machida de enige was op papier die Jones op een afstandje kon houden en goed zou counteren. Dat leek ook even goed te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Ik gaf van die drie alleen Machida een kans....
Is niet de enige twijfelachtige pickquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alessio over Bocek, serieus?
Ik ben altijd voor de underdog.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alessio over Bocek, serieus?
De twee haantjes gaan we bitchen tegen elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef kevin_ het volgende:
Press conference zometeen kennelijk. Stream werkt al op UFC.com.
Laat ze maar los gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De twee haantjes gaan we bitchen tegen elkaar
UFC.tv hapert niet maar ligt een minuut achter..
Lijkt er steeds meer op, vooral Bones gaat steeds nuchterder reageren.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef THEFXR het volgende:
ik zweer het je, als ze na de match gaan huggen, zijn het voor altijd pussy's!
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt er steeds meer op, vooral Bones gaat steeds nuchterder reageren.
Dit. Hugfest eerste klas.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegen
Briljant interview. Heb je Overeem voor de camera en dan doe je dit.quote:
Zoals Jones zelf zegt: minder dan het Jones helpt. Die krijgt begeleiding en een gameplan van coaches die Rashad veranderd hebben van een worstelaar in de vechter die hij nu is.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef roepdeman het volgende:
Hoeveel zal het Rashad helpen dat ze samen getraind hebben in het verleden ten opzichte van Machida en Shogun?
Een parlay van 3 mensen die even money oplevertquote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neuh dat klopt, maar ik zie best in dat mensen voor Evans kiezen. Jones zal waarschijnlijk weer domineren, maar Evans is zelf ook een van de beste vechters in zijn divisie. Bovendien denk ik dat veel mensen Evans liever zien winnen.
Ik denk dat Macdonald de grootste lock is, misschien dat hij samen met Hominick en Jones een leuke parlay oplevert.
Dat loont de moeite niet, inderdaad. Maar ik zie hun tegenstanders ook niet winnen, dus op de underdog betten is weggegooid geld.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een parlay van 3 mensen die even money oplevert. Die gevechten zijn -400 -500 en -700 volgens mij, dat is echt een parlay van niks
Dan heeft de bookie de line dus goed staan en moet je er van af blijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat loont de moeite niet, inderdaad. Maar ik zie hun tegenstanders ook niet winnen, dus op de underdog betten is weggegooid geld.
Als Keith Kizer een nieuwe auto heeft voor het gevecht welquote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef THEFXR het volgende:
Bonusvraag: Krijgt Mister Sonnen een licentie om in Vegas te vechten?
It's a shame. Fighters in the fight game. Only for the money and the fame.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegen
Ze hebben de 'Limbo' scene van Inception ge-edit en JDS/Reem erin geplaatst.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef Intermec het volgende:
Overigens wel een aardige vraag op sherdog.. hoe gaat UFC 146 promoten tijdens 145...
Normaal natuurlijk een hoop promos, maar wat gaan ze nu doen..
Inderdaad, ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen. Ik denk gewoon de normale fights aankondigen en ook dat de UFC HW champ JDS in actie komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Dat wordt interessant. Als ze 100% inzetten op jds en overeem zijn ze er vrij zeker van dat het doorgaat. Anders niet.
Bijna;quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
It's a shame. Fighters in the fight game. Only for the money and the fame.
Je beseft dat Jones dit van Rashad heeft he?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja Evans ja
Ik hoop dat ie vol een knie plant in Jones' gezicht als die dat debiele kruipdingetje van m doet in t begin
Wel zo getimed dat t legaal is natuurlijk
Ik ga meequote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Paxlie het volgende:
Jon Jones vs. Rashad Evans
Rory MacDonald vs. Che Mills
Brendan Schaub vs. Ben Rothwell
Miguel Torres vs. Michael McDonald
Mark Hominick vs. Eddie Yagin
Mark Bocek vs. John Alessio
Dan is het helemaal debiel, zo'n domme move kopiërenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je beseft dat Jones dit van Rashad heeft he?
qftquote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Paxlie het volgende:
Klopt, misschien een McDojo? Als je paarse band hebt ga je toch ook geen les geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:43 schreef Intermec het volgende:
Buiten hetgeen er op zn site staat (paarse bander onder machado) is er weinig over te vinden.
Waarom niet? Met paars ben je bevoegd om les te geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef datisstom het volgende:
[..]
Klopt, misschien een McDojo? Als je paarse band hebt ga je toch ook geen les geven.
Wat bedoel je? Kantering heeft toch een paarse band in BJJ?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Intermec het volgende:
Wat moet je met een judo leraar bij BJJ? ;-)
Dit in 2011 op Hyves:quote:De huidige trainer op de donderdag gaat binnenkort naar Amerika emigreren en bij de Machado's trainen! maar no worries, hier wordt aan gewerkt om een blauwe bander onder Harold voor deze dag te regelen.
quote:Locatie + Schema:
!!Nieuwe locatie vanaf 21-03-2011!!!!
Health&Racket Club Venlo
Heymanstraat 101
5927NP Venlo
Ma : 20.00 - 21.30
Wo : 20.00 - 21.30
Lessen worden gegeven door Harold Harder of Greg Laclé.
Mijn versie klonk toch echt beter en als rapper (met subsidie!) kan ik het wetenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bijna;
It's a shame, you're only in the fight(sic) game only for the money and the fame
En gewoon blijven doorgaan! Ben echt benieuwd, als Jones Rashad pakt dan denk ik dat hij een soort Silva reeks tegemoet gaat, ben dan ook benieuwd of hij een gewichtsklasse hoger gaat.quote:
Hij wil eerst bij hem kijken, daarna moet hij door van zijn coach, wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En gewoon blijven doorgaan! Ben echt benieuwd, als Jones Rashad pakt dan denk ik dat hij een soort Silva reeks tegemoet gaat, ben dan ook benieuwd of hij een gewichtsklasse hoger gaat.
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef Brawler het volgende:
Hier alvast mijn picks voor het aankomende event, voor ik het weer vergeet
Persoonlijk vind ik Browne vs. Griggs ook wel main card-waardig, maar helaas.
Anyway, mijn pick is Browne
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jon Jones zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen, maar ik neem liever een punt minder dan dat ik voor hem kies.
Gastenquote:
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef THEFXR het volgende:
Zo denk ik er ook over. Ik twijfel heel erg maar ik heb toch Brown gepickt op MMA Playground.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Fenomeno het volgende:
Wat denken jullie van wonderboy morgen, ik denk dat Brown hem wel eens KO kan slaan, MT > Karate normaal gesproken en Brown verliest eigenlijk alleen van gasten die hem kunnen subben en heeft een kop van beton.
Vooral Rory MacDonald lijkt me een easy pick maar hij zal ons wel flink uitlachen als Mills de upset paktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.
ik ga voor de upsetsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.
Zo slecht is Aoki helemaal niet staandquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef roepdeman het volgende:
Weinig animo voor Bellator? Ik ben bang dat Aoki hard KO gaat, tenzij zijn standup zwaar verbeterd is. (toch root ik voor een gogoplata)
Ten opzichte van Alvarez vind ik van wel. Deze match van Aoki zit me nog altijd dwars:quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo slecht is Aoki helemaal niet staand.
Nou, die trap die Thompson tegen Stigsen(Geloof ik?!) gaf, was echt naar hard en leek vanuit het niets te komen... Dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Fenomeno het volgende:
Wat denken jullie van wonderboy morgen, ik denk dat Brown hem wel eens KO kan slaan, MT > Karate normaal gesproken en Brown verliest eigenlijk alleen van gasten die hem kunnen subben en heeft een kop van beton.
Stittgen dacht ik, en die die Stittgen zou ik nog van winnen man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou, die trap die Thompson tegen Stigsen(Geloof ik?!) gaf, was echt naar hard en leek vanuit het niets te komen... Dus ik ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:01 schreef Jajong het volgende:
Nagashima is dan ook een K1 Max vechter, niet een MMA striker
waar staan die geruchten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:08 schreef Jajong het volgende:
Lees geruchten over dat AS alleen tegen Sonnen wil vechten in Brazilië. Als hij weigert ontslaat Dana hem en vecht Sonnen Bisping voor de titel...
carequote:
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 04:18 schreef roepdeman het volgende:
Aoki zijn standup....we gaan het zien
quote:
Als hij alsnog zijn license krijgt dan sloopt hij Valesquez en daarna Mir/Junior. No worriesquote:Op zaterdag 21 april 2012 06:14 schreef THEFXR het volgende:
NEEEEE, NEEEEE, TERINGLUL, JE ZOU WACHTEN TOT DE 24STE!
mijn hele weekend ,maand naar de klote!![]()
![]()
![]()
ik kan hem wel killen!
Dana White @danawhite
Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.
http://mmajunkie.com/news(...)antos-at-ufc-146.mma
Hij heeft Ali gewoon genaaid!!!![]()
![]()
twitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 06:25:20Wow, Overeem out, Mir in, gonna be fun to watch, but I would have loves to c JDS getting it on with Overeem reageer retweet
ja, vooral omdat Bas zei dat het doorging. Als Ali geen licentie krijgt kan het nog weleens slecht aflopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:31 schreef Paxlie het volgende:
Bas is ook een schijnheil zegtwitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 06:25:20Wow, Overeem out, Mir in, gonna be fun to watch, but I would have loves to c JDS getting it on with Overeem reageer retweet
Ik ook niet zeg...quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:00 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had wat geld op Aoki @ 3.5, had niet verwacht dat het zó makkelijl zou zijk voor Eddie.
Mir tegen jds is poging tot moordquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Balen voor Mir.
Ik ga mee met Fyodor
Het is altijd vermakelijk als iemand Mir in puin slaat. Vooral de manier waarop, hij geeft gewoon op: Lesnar II, Carwin, Nog II, alleen kon hij van die laatste winnen omdat Nog zo graag een sub wilde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou het best vermakelijk vinden als JDS hem tot appelmoes slaat
Ik vind het geen rare beslissing, ik snap alleen de timing niet. Waarom doen ze dit nu pas?quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:14 schreef THEFXR het volgende:
NEEEEE, NEEEEE, TERINGLUL, JE ZOU WACHTEN TOT DE 24STE!
mijn hele weekend ,maand naar de klote!![]()
![]()
![]()
ik kan hem wel killen!
Dana White @danawhite
Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.
http://mmajunkie.com/news(...)antos-at-ufc-146.mma
Hij heeft Ali gewoon genaaid!!!![]()
![]()
twitter:danawhite twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 05:54:04And whatever jackass said Anderson silva would be stripped of his title is a liar. He is fighting Chael and there has been no issue at all!! reageer retweet
twitter:FrontRowBrian twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 06:09:13Uncle Dana. Don't call me a liar. I'll see ya in ATL reageer retweet
10/10!quote:
ahum, hij krijgt een licentie of als het wordt afgewezen, kan je pas na 1 jaar opnieuw aanvragen, dus het is all or nothing!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat Overeem gewoon een schorsing van een aantal maanden te wachten staat.
Als ze zo de matches op dit moment hebben uitgestippelt, verspreidt over een aantal events, zie ik Overeem nog wel terugkomen.
ik vind het idd gek dat ze eerst zeggen, mir vs cain gaat door en dat ze zouden afwachten op de hearing!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Fenomeno het volgende:
Hij moet toch een fight promoten vanavond op de Main Card?
Ik vind het eerder gek dat ze zolang gewacht hebben, Overeem heeft de regels gebroken en moet daar voor boeten, klaar.
ja, het gevecht was super, sla meestal de rest overquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Fyodor het volgende:
Overigens, is TUF van afgelopen nacht nog de moeite waard?
Ik kan Chael niet uitstaan en vind zijn trashtalk meestal waardeloos, maar deze vind ik wel lachenquote:
Bedoel je van de Q&A van Chael?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Volledige video kapt opeens op UFC.cpomen staat niet op youtube
Really? Ik zou haar echt zo hard doen, zelfs met dat grote voorhoofd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bedoel je van de Q&A van Chael?
Die staat op het youtube-account van Karyn Bryant. Hoewel ik het een ontzettende muts (en een slechte mma-journalist) vind, heeft ze zulke dingen wel vaak op haar site, dat is wel nice.
Krijg hem niet gevonden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bedoel je van de Q&A van Chael?
Die staat op het youtube-account van Karyn Bryant. Hoewel ik het een ontzettende muts (en een slechte mma-journalist) vind, heeft ze zulke dingen wel vaak op haar site, dat is wel nice.
Hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Really? Ik zou haar echt zo hard doen, zelfs met dat grote voorhoofd.
+1quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
twitter:ufc twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 17:37:23Are you ready to chat with Mr. @sonnench? We'll tweet out his phone number in 25 minutes. #CallChael reageer retweet
quote:Training in Holland with Alexander for June 21. With our Dutch trainer Peter Teijsse.
aaaaahquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ben echt reuze benieuwd wat Fedor hier nu kan leren wat hij niet elders (Brazilie, VS) kan oppikken.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
Sinds de aankondiging van JDS vs. Mir moet ik steeds hieraan denken:
[ afbeelding ]
Die is niet meer zo vaak aanwezig, gewoon even hier in het topic zetten en hopen dat hij zo vriendelijk is om het aan te passen/toe te staanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Taz, kan ik mijn Michael McDonald pick nog veranderen naar Miguel Torres?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Tuurlijk, ik ga hem aanpassen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Blood and Bone is wel leuk, die heb ik gister gezien. Zitten ook wat namen uit MMA in. En Michael Jai White is een baas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet Haywire nog kijken (dacht er aan door je naam hooi) maar al van meerdere gelezen dat hij echt heeeeel slecht is.![]()
Ik heb ook Underworld afgekeken en die was ook slecht.
Ga dan heel snel Chandler vs. Alvarez kijken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nog nooit Bellator gekeken maar op jullie aanraden maar eens een poging totdat de facebook prelims beginnen.
Begint pas om 01.00 .. en prelmis kun je via ufc.tv of facebook kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef wuuht het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan om zelf een stream te vinden. Maar ik kan niks vinden hebben jullie een linkje voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |