Mag je vinden, boeit me geen pepernoot.quote:
Hij heeft hersencellen teveel en wil er nog wat kwijtquote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef THEFXR het volgende:
Crocop weet van geen ophouden, heeft een 3-jarig contract met K-1 getekend, is die man blut ofzo?
Dit dus, hij wil nog meer spasmes ontwikkelen.quote:
Na de prelims zat ik stiekem te dromen van een eerste plek maar de main card ging dan weer minder met 4/6quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Netjes Haywire!
Ik was het alweer vergeten
ze hebben geloof ik, een klimaatconferentie gelijktijdig en dat willen ze niet samen met een ufc event ivm hotelkamers en beveiliging.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Weet niet of dit al bekend is geweest:
With mounting pressure on Rio de Janeiro mayor, UFC 147 date still undecided
Zoals vermeldt op de website post ja.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben geloof ik, een klimaatconferentie gelijktijdig en dat willen ze niet samen met een ufc event ivm hotelkamers en beveiliging.
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wintquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik las die picks die jullie wilden maken maar ik zie eigenlijk alleen value in Overeem. 2.5 is een mooie odd.
Je bedoelt dat het niet doorgaat?quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wint
Bookies voiden gewoon als het niet doorgaat, het is niet zo dat je dan je geld kwijt bent.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Daar heb je wel heel weinig kans op dat je die nog wint
Weet ik, dan heb je alsnog geen winstquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Bookies voiden gewoon als het niet doorgaat, het is niet zo dat je dan je geld kwijt bent.
Jammer!quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:04 schreef THEFXR het volgende:
Brian @FrontRowBrian
**DEVELOPING** ... UFC *STRONGLY* considering moving Chael Sonnen v. Anderson Silva II to JULY 7TH in Las Vegas, Nevada.
quote:As if to add more fuel to the fire, Overeem’s manager Glenn Robinson spoke to Inside MMA’s Ron Kruck who later conveyed the message earlier tonight on the broadcast.
Transcribed by Cagedinsider.com
“I spoke with Glenn Robinson, manager of Overeem and he says he is very respectful and is hopeful that he will be granted his license and the entire team is very confident that he will be facing Junior dos Santos come May 26th” said Rice. “Now Robinson wanted to make it very clear that despite other reports, Overeem did not test high for testosterone, but rather his testosterone to epitestosterone was off and he has a reasonable explanation to why that is, which he will present to the commission next Tuesday.”
Ik ken niet alle regels.. maar wat ik gelezen heb is dat als ze het op TRT gooien dan nee, aangezien je dat van te voren moet melden en alle documentatie laten zien etc. Als er een andere reden is .. misschien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Zolang ze met dit soort argumenten komen is er nog hoop..... toch?
Het is zeker appart. Geeft de sport een rare nasmaak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat de UFC zo stil blijft en Alistair + team zo hoopvol/zeker van hun zaak zijn is apart.
Dan zeg ik geef die gast gewoon een flinke boete. Desnoods al het prijzengeld áls hij wint.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ach wij Nederlanders en vele fans willen dit gevecht gewoon zien, TRT/PEDs of niet, dat is pas slecht voor de sport, dat weg kijken/toestaan.
Maarja zelf ben ik van mening dat 95% in de top gebruikt, alleen gaan we altijd moeilijk doen en haten als ze gepakt worden..
Hoewel het wel om geld gaat.. gaat het niet over Overeem zijn purse natuurlijk. Dit gaat over de UFC, hun geld, hun investering, hun credibility etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan zeg ik geef die gast gewoon een flinke boete. Desnoods al het prijzengeld áls hij wint.
Laat em maar lekker voor bacon en beans vechten.
En bij de Weighins een Live PED test er nog eens bij om hem daar ook op te clearen..
Dat wist ik niet, dan zou het misschien mogen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef dapluiz het volgende:
Heb juist gelezen dat je dat TRT pas 20 dagen van te voren hoeft te melden ofzo, dus dan zouden ze het wel als argument kunnen gebruiken.
Dan verzinnen de hoge heren van de UFC wel een mooie smoes om hun credibility en die van Reem goed te praten voor de benefits van hun portomonee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoewel het wel om geld gaat.. gaat het niet over Overeem zijn purse natuurlijk. Dit gaat over de UFC, hun geld, hun investering, hun credibility etc.
[..]
Je moet dat een maand van de toren aangeven. En dat is 2 dagen na die hearing. Dus ja, dat is wél een goed excuus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken niet alle regels.. maar wat ik gelezen heb is dat als ze het op TRT gooien dan nee, aangezien je dat van te voren moet melden en alle documentatie laten zien etc. Als er een andere reden is .. misschien.
Dat de UFC zo stil blijft en Alistair + team zo hoopvol/zeker van hun zaak zijn is apart.
Die heeft al 2 jaar niet meer gevochten, en zal dat ook nooit meer doen ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:11 schreef McNulty het volgende:
Die staat met een voet in mma en met de ander in Hollywood.
Dit. Waarom zou je voor een paar ton echt vechten, als je ook voor een paar miljoen nep kunt vechten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die heeft al 2 jaar niet meer gevochten, en zal dat ook nooit meer doen ook.
Zou best kunnen frontrowbrain is meer mma gericht heb ik het idee. Mijn kickbox interesse reikt ook niet verder dan Hari, Manhoef, Spong, Bonjasky en Cees.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
En @Liverkickdotcom wist eerder dan frontrowbrian dat Badr Hari terug zou komen.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Cyborg bij InsideMMAwat een goor 'wijf' is dat toch.
Je bent een dag te laat, vriendquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)adurzada-poirier-and
The MMA Hour With Evans, Liddell, Miletich, Trigg, Bahadurzada, McDonald, Poirier/Credeur
* UFC legend Chuck Liddell will discuss the rise of fellow 205-pounder Alexander Gustafsson and one of the biggest light heavyweight title fights ever between Jon Jones and Rashad Evans.
* Evans will also join us to preview Saturday night's title fight.
* Pat Miletich will also help preview some upcoming cards and continue our discussion about Ben Askren last week.
* Frank Trigg will clear up the rumors about his personal life and his recent release from HDNet.
* UFC Sweden star Siyar Bahadurzada will look back at his vicious knockout of Paulo Thiago and look ahead to what's next for him.
* Dustin Poirier and Tim Credeur will join us together to discuss the release of their documentary "Fightville" on April 20.
* Bantamweight Michael McDonald will preview his UFC 145 bout against Miguel Torres.
Oops...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat, vriend
een tranny ziet er nog beter uit, ik geloof dat je minstens 10 jaar bolen moet doen om zo'n hoofd te krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
Cyborg bij InsideMMAwat een goor 'wijf' is dat toch.
Hoe weet jij dat?quote:
whhahah, dus geen tijger in bedquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ze doet me ook denken aan een leeuw als ik die kop zie
Ben heel erg visueel ingesteld.... thanks.quote:
Volgens mij hebben ze geen toestemming om dat uit te zenden. Een tijd geleden lieten ze enkel foto's zien van UFC-events.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef THEFXR het volgende:
Inside MMA vond ik toch even slecht zeg, geen enkele Finish van UFC Sweden,maar wel combinaties van Brian Stann, zelfs de KO van Siyar werd verzwegen! en dan nog stomme mariniersreclame ertussen door!
Make no mistake, Jones is (terecht) de favoriet, maar dit wordt zeker geen makkie voor hem.quote:
Dat dachten we ook bij Shogun, Rampage en Machida.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Make no mistake, Jones is (terecht) de favoriet, maar dit wordt zeker geen makkie voor hem.
Bij Shogun kenden we Jones nog niet zo goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat dachten we ook bij Shogun, Rampage en Machida.
Maar we zullen zien
Ik ook .. nu heb ik zoiets van je kan er wel geld op zetten omdat de odd veel te hoog is.. maar Bones wint toch.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Ik gaf van die drie alleen Machida een kans....
Ik ook. Omdat ik dacht dat Machida de enige was op papier die Jones op een afstandje kon houden en goed zou counteren. Dat leek ook even goed te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:10 schreef Jajong het volgende:
Ik gaf van die drie alleen Machida een kans....
Is niet de enige twijfelachtige pickquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alessio over Bocek, serieus?
Ik ben altijd voor de underdog.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alessio over Bocek, serieus?
De twee haantjes gaan we bitchen tegen elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef kevin_ het volgende:
Press conference zometeen kennelijk. Stream werkt al op UFC.com.
Laat ze maar los gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De twee haantjes gaan we bitchen tegen elkaar
UFC.tv hapert niet maar ligt een minuut achter..
Lijkt er steeds meer op, vooral Bones gaat steeds nuchterder reageren.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef THEFXR het volgende:
ik zweer het je, als ze na de match gaan huggen, zijn het voor altijd pussy's!
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt er steeds meer op, vooral Bones gaat steeds nuchterder reageren.
Dit. Hugfest eerste klas.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegen
Briljant interview. Heb je Overeem voor de camera en dan doe je dit.quote:
Zoals Jones zelf zegt: minder dan het Jones helpt. Die krijgt begeleiding en een gameplan van coaches die Rashad veranderd hebben van een worstelaar in de vechter die hij nu is.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef roepdeman het volgende:
Hoeveel zal het Rashad helpen dat ze samen getraind hebben in het verleden ten opzichte van Machida en Shogun?
Een parlay van 3 mensen die even money oplevertquote:Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neuh dat klopt, maar ik zie best in dat mensen voor Evans kiezen. Jones zal waarschijnlijk weer domineren, maar Evans is zelf ook een van de beste vechters in zijn divisie. Bovendien denk ik dat veel mensen Evans liever zien winnen.
Ik denk dat Macdonald de grootste lock is, misschien dat hij samen met Hominick en Jones een leuke parlay oplevert.
Dat loont de moeite niet, inderdaad. Maar ik zie hun tegenstanders ook niet winnen, dus op de underdog betten is weggegooid geld.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een parlay van 3 mensen die even money oplevert. Die gevechten zijn -400 -500 en -700 volgens mij, dat is echt een parlay van niks
Dan heeft de bookie de line dus goed staan en moet je er van af blijven.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat loont de moeite niet, inderdaad. Maar ik zie hun tegenstanders ook niet winnen, dus op de underdog betten is weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |