carequote:
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 04:18 schreef roepdeman het volgende:
Aoki zijn standup....we gaan het zien
quote:
Als hij alsnog zijn license krijgt dan sloopt hij Valesquez en daarna Mir/Junior. No worriesquote:Op zaterdag 21 april 2012 06:14 schreef THEFXR het volgende:
NEEEEE, NEEEEE, TERINGLUL, JE ZOU WACHTEN TOT DE 24STE!
mijn hele weekend ,maand naar de klote!![]()
![]()
![]()
ik kan hem wel killen!
Dana White @danawhite
Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.
http://mmajunkie.com/news(...)antos-at-ufc-146.mma
Hij heeft Ali gewoon genaaid!!!![]()
![]()
twitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 06:25:20Wow, Overeem out, Mir in, gonna be fun to watch, but I would have loves to c JDS getting it on with Overeem reageer retweet
ja, vooral omdat Bas zei dat het doorging. Als Ali geen licentie krijgt kan het nog weleens slecht aflopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 06:31 schreef Paxlie het volgende:
Bas is ook een schijnheil zegtwitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 06:25:20Wow, Overeem out, Mir in, gonna be fun to watch, but I would have loves to c JDS getting it on with Overeem reageer retweet
Ik ook niet zeg...quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:00 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had wat geld op Aoki @ 3.5, had niet verwacht dat het zó makkelijl zou zijk voor Eddie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |