quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jon Jones zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen, maar ik neem liever een punt minder dan dat ik voor hem kies.
Gastenquote:
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef THEFXR het volgende:
Jon Jones vs. Rashad Evans
Rory MacDonald vs. Che Mills
Brendan Schaub vs. Ben Rothwell
Miguel Torres vs. Michael McDonald
Mark Hominick vs. Eddie Yagin
Mark Bocek vs. John Alessio
Zo denk ik er ook over. Ik twijfel heel erg maar ik heb toch Brown gepickt op MMA Playground.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Fenomeno het volgende:
Wat denken jullie van wonderboy morgen, ik denk dat Brown hem wel eens KO kan slaan, MT > Karate normaal gesproken en Brown verliest eigenlijk alleen van gasten die hem kunnen subben en heeft een kop van beton.
Vooral Rory MacDonald lijkt me een easy pick maar hij zal ons wel flink uitlachen als Mills de upset paktquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.
ik ga voor de upsetsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wees niet verbaasd als je straks maar 1 goed hebt.
Zo slecht is Aoki helemaal niet staandquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef roepdeman het volgende:
Weinig animo voor Bellator? Ik ben bang dat Aoki hard KO gaat, tenzij zijn standup zwaar verbeterd is. (toch root ik voor een gogoplata)
Ten opzichte van Alvarez vind ik van wel. Deze match van Aoki zit me nog altijd dwars:quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo slecht is Aoki helemaal niet staand.
Nou, die trap die Thompson tegen Stigsen(Geloof ik?!) gaf, was echt naar hard en leek vanuit het niets te komen... Dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Fenomeno het volgende:
Wat denken jullie van wonderboy morgen, ik denk dat Brown hem wel eens KO kan slaan, MT > Karate normaal gesproken en Brown verliest eigenlijk alleen van gasten die hem kunnen subben en heeft een kop van beton.
Stittgen dacht ik, en die die Stittgen zou ik nog van winnen man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou, die trap die Thompson tegen Stigsen(Geloof ik?!) gaf, was echt naar hard en leek vanuit het niets te komen... Dus ik ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:01 schreef Jajong het volgende:
Nagashima is dan ook een K1 Max vechter, niet een MMA striker
waar staan die geruchten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:08 schreef Jajong het volgende:
Lees geruchten over dat AS alleen tegen Sonnen wil vechten in Brazilië. Als hij weigert ontslaat Dana hem en vecht Sonnen Bisping voor de titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |