Die is niet meer zo vaak aanwezig, gewoon even hier in het topic zetten en hopen dat hij zo vriendelijk is om het aan te passen/toe te staanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Taz, kan ik mijn Michael McDonald pick nog veranderen naar Miguel Torres?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Tuurlijk, ik ga hem aanpassen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Blood and Bone is wel leuk, die heb ik gister gezien. Zitten ook wat namen uit MMA in. En Michael Jai White is een baas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet Haywire nog kijken (dacht er aan door je naam hooi) maar al van meerdere gelezen dat hij echt heeeeel slecht is.![]()
Ik heb ook Underworld afgekeken en die was ook slecht.
Ga dan heel snel Chandler vs. Alvarez kijken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nog nooit Bellator gekeken maar op jullie aanraden maar eens een poging totdat de facebook prelims beginnen.
Begint pas om 01.00 .. en prelmis kun je via ufc.tv of facebook kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef wuuht het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan om zelf een stream te vinden. Maar ik kan niks vinden hebben jullie een linkje voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |