Als Keith Kizer een nieuwe auto heeft voor het gevecht welquote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef THEFXR het volgende:
Bonusvraag: Krijgt Mister Sonnen een licentie om in Vegas te vechten?
It's a shame. Fighters in the fight game. Only for the money and the fame.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd maar fake hypen, all for the money, hyped fights vallen altijd tegen
Ze hebben de 'Limbo' scene van Inception ge-edit en JDS/Reem erin geplaatst.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:48 schreef Intermec het volgende:
Overigens wel een aardige vraag op sherdog.. hoe gaat UFC 146 promoten tijdens 145...
Normaal natuurlijk een hoop promos, maar wat gaan ze nu doen..
Inderdaad, ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen. Ik denk gewoon de normale fights aankondigen en ook dat de UFC HW champ JDS in actie komt.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:19 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Dat wordt interessant. Als ze 100% inzetten op jds en overeem zijn ze er vrij zeker van dat het doorgaat. Anders niet.
Bijna;quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
It's a shame. Fighters in the fight game. Only for the money and the fame.
Je beseft dat Jones dit van Rashad heeft he?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja Evans ja
Ik hoop dat ie vol een knie plant in Jones' gezicht als die dat debiele kruipdingetje van m doet in t begin
Wel zo getimed dat t legaal is natuurlijk
Ik ga meequote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Paxlie het volgende:
Jon Jones vs. Rashad Evans
Rory MacDonald vs. Che Mills
Brendan Schaub vs. Ben Rothwell
Miguel Torres vs. Michael McDonald
Mark Hominick vs. Eddie Yagin
Mark Bocek vs. John Alessio
Dan is het helemaal debiel, zo'n domme move kopiërenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je beseft dat Jones dit van Rashad heeft he?
qftquote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef Paxlie het volgende:
Klopt, misschien een McDojo? Als je paarse band hebt ga je toch ook geen les geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:43 schreef Intermec het volgende:
Buiten hetgeen er op zn site staat (paarse bander onder machado) is er weinig over te vinden.
Waarom niet? Met paars ben je bevoegd om les te geven.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:26 schreef datisstom het volgende:
[..]
Klopt, misschien een McDojo? Als je paarse band hebt ga je toch ook geen les geven.
Wat bedoel je? Kantering heeft toch een paarse band in BJJ?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef Intermec het volgende:
Wat moet je met een judo leraar bij BJJ? ;-)
Dit in 2011 op Hyves:quote:De huidige trainer op de donderdag gaat binnenkort naar Amerika emigreren en bij de Machado's trainen! maar no worries, hier wordt aan gewerkt om een blauwe bander onder Harold voor deze dag te regelen.
quote:Locatie + Schema:
!!Nieuwe locatie vanaf 21-03-2011!!!!
Health&Racket Club Venlo
Heymanstraat 101
5927NP Venlo
Ma : 20.00 - 21.30
Wo : 20.00 - 21.30
Lessen worden gegeven door Harold Harder of Greg Laclé.
Mijn versie klonk toch echt beter en als rapper (met subsidie!) kan ik het wetenquote:Op donderdag 19 april 2012 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bijna;
It's a shame, you're only in the fight(sic) game only for the money and the fame
En gewoon blijven doorgaan! Ben echt benieuwd, als Jones Rashad pakt dan denk ik dat hij een soort Silva reeks tegemoet gaat, ben dan ook benieuwd of hij een gewichtsklasse hoger gaat.quote:
Hij wil eerst bij hem kijken, daarna moet hij door van zijn coach, wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En gewoon blijven doorgaan! Ben echt benieuwd, als Jones Rashad pakt dan denk ik dat hij een soort Silva reeks tegemoet gaat, ben dan ook benieuwd of hij een gewichtsklasse hoger gaat.
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef Brawler het volgende:
Hier alvast mijn picks voor het aankomende event, voor ik het weer vergeet
Persoonlijk vind ik Browne vs. Griggs ook wel main card-waardig, maar helaas.
Anyway, mijn pick is Browne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |