Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Zet het liedje 'ik weet het beter' in...quote:Op maandag 16 april 2012 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja maar ben wel trots op dr
ze is ook zo eigenwijs heik zeg dan van te voren doe dat nou nie-hiet'.. en dan zegt ze achteraf. nou ik had toch beter.
![]()
![]()
![]()
dan krijg ik zo'n kop terugquote:Op maandag 16 april 2012 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zet het liedje 'ik weet het beter' in...![]()
die van mij en yuuk nietquote:
Ghehe.. herkenbaarquote:
dan gaat de vloer erin denk ikquote:
sleutel van het huisquote:
* wel.o.k danst met Moeraskatquote:
bijnaquote:Op maandag 16 april 2012 08:29 schreef trigt013 het volgende:
Heeft iemand voor mij nog een verse koffie met suiker?
ik zal ff een ronde gaan halenquote:Op maandag 16 april 2012 08:29 schreef trigt013 het volgende:
Heeft iemand voor mij nog een verse koffie met suiker?
iddquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat de vloer erin denk ik
[..]
sleutel van het huis
[..]
* wel.o.k danst met Moeraskat
Solquote:
DMquote:Op maandag 16 april 2012 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sol.
Wist je al dat er een nieuwe patch voor TDU2 uit is? Ze hebben er nu ook motoren in gestopt.
Gianniquote:
Ow, dan viel het wel meequote:Op maandag 16 april 2012 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
iddmaar goed het was wel het laatste waar we ingingen
Hier heeft het ook de hele middag geduurdquote:Op maandag 16 april 2012 08:37 schreef Solique het volgende:
[..]
DM
Gistermorgen aangezet, hele dag weg geweest.
's Avonds thuis en nog bezig, vlak voor ik naar bed ging was patch klaar.
[..]
Gianni
Mkatjequote:
Nog niet gespeeld, in de loop van de week eens kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier heeft het ook de hele middag geduurd.
En toen heb ik even rondgereden en zag ik volgens mij weer wat andere mensen de grond in stuiteren, maar ik kan me vergist hebben wat dat betreft.
joah daarna nog gegeten en naar huisquote:
* Moeraskat verstopt zichquote:Op maandag 16 april 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuile vieze vette sterf spoorwegen prorail kut met peren bij elkaar Godvervloekte![]()
Aftellen naar? Aftellen naar een probleemloos retourtje Dv - Ut op een werkdag. Falende falers.
Lekker, en je was al bijna thuis in de efteling natuurlijk, of ging je eerst nog terug naar onze zuiderburen?quote:Op maandag 16 april 2012 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
joah daarna nog gegeten en naar huis
nee ben meteen naar huis gegaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, en je was al bijna thuis in de efteling natuurlijk, of ging je eerst nog terug naar onze zuiderburen?
Wel zo lekker lijkt me je jaquote:
ja we waren pas om half 6 uit het park, dan terug naar belgie dan kom ik niet eens meer thuisquote:
Wijze beslissing danquote:Op maandag 16 april 2012 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja we waren pas om half 6 uit het park, dan terug naar belgie dan kom ik niet eens meer thuis
Yuuksquote:
Geen idee of het in de planning kan, maar dat zal haast nietquote:
joahquote:Op maandag 16 april 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wijze beslissing danMaar was dus wel leuk weekendje?
Wat voor feest?quote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee of het in de planning kan, maar dat zal haast niet
Want als je wil kan het niet en als het kan lukt het niet
Maar vandaag wel een beetje feest hoop ik![]()
Maar is ook leuk toch?quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
vanaf vandaag twaalf weken lang samenwonen met mnik vind het wel n beetje eng
Gianniquote:
Ik woon over 2 weken 13 jaar samenquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
Auwquote:
alles goed in sjeng-city?quote:Op maandag 16 april 2012 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gianni
[..]
Ik woon over 2 weken 13 jaar samen
[..]
Auw
Kusje op je voet
* houdt neus dicht
Vet gezelliequote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gianni
[..]
Ik woon over 2 weken 13 jaar samen
[..]
Auw
Kusje op je voet
* houdt neus dicht
jawelquote:
Lolaquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet gezellie![]()
Straks ga je er aan wennen
Ik ben volgende week 5 jaar samen met J
Hoi LlGianni
en Inkomen en LDG
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Lola
Ik ben over twee weken vierentwintig jaar samen met mijzelf
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet gezellie![]()
Hoi LlGianni
en Inkomen en LDG
![]()
Dat is klein maar goed te doen, zolang je het maar een beetje in de gaten houdtquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawelmaar mijn huisje is maar 30 m2 dus het wordt heel veel op elkaars lip zitten
hoop niet al te veel, want daarna gaat ie sowieso weer voor twee jaar in verweggiestan wonenquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet gezellie![]()
Hoi LlGianni
en Inkomen en LDG
![]()
Zonnetje schijntquote:
LLquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet gezellie![]()
Hoi LlGianni
en Inkomen en LDG
![]()
Zie je, goed keuze dusquote:
Ohhh zo jong nogquote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Lola
Ik ben over twee weken vierentwintig jaar samen met mijzelf
quote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop niet al te veel, want daarna gaat ie sowieso weer voor twee jaar in verweggiestan wonen
Waarom datquote:Op maandag 16 april 2012 09:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoop niet al te veel, want daarna gaat ie sowieso weer voor twee jaar in verweggiestan wonen
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
gelukkig heb ik wel twee kamersquote:Op maandag 16 april 2012 09:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat is klein maar goed te doen, zolang je het maar een beetje in de gaten houdtKomt goed
Een half jaar lang met z'n beiden op 17m2 was ook te doen voor mij.
Volgende maand 33quote:Op maandag 16 april 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh zo jong nog![]()
Volgende maand 32 jaar
Dat scheelt een hoop!quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel twee kamers![]()
ik ga maar eens opstaan en schoonmaken, meneer heeft huisstofmijt allergie
alvast gefeliciteerdquote:
Goede maand om jarig te zijn hèquote:Op maandag 16 april 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh zo jong nog![]()
Volgende maand 32 jaar
[..]dat is wel prut
waar is verweggiestan dan?
omdat ie nog twee jaar moet studerenquote:
Ik heb toch geen tuinquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk Mei is sowieso een fijne maand
Hoop wel dat de temperatuurtjes omhoog gaan hoor
5 meiquote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tuinAlles in mei is goed behalve enge ziektes want die zijn nooit goed
Nog even wachtenquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd![]()
mevrpoes over 2 maanden ook
hoe is het nu ?
Zekerquote:
Twee uur, dat is wel minderquote:Op maandag 16 april 2012 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ie nog twee jaar moet studerenen hij woont nou dicht bij zn hogeschool,dus neem aan dat ie voor die tijd niet verhuisd, en ik wil ook niet daarheen want werk enzo
verweggiestan is niet onoverkomelijk, maar wel bijna twee uur reizen
Ik heb wel een tuinquote:Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tuinAlles in mei is goed behalve enge ziektes want die zijn nooit goed
dat was 1008963232244 jaar terug manquote:
Feestje bij jouquote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin
[..]
dat was 1008963232244 jaar terug man
preciesquote:
Natuurlijk wil hij niet meer wegquote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdus Tis heel leuk dat ie zo lang zo vaak komt
maar daarna gaat ie weer weg
![]()
Of miss wil ie wel niet meer weg en gaat ie naar zn school treinen vanaf hier
quote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Inkomen het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens uit een vliegtuig ga springen
Jaaaquote:
Ik wil meeeeeequote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Inkomen het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens uit een vliegtuig ga springen
Succesquote:Op maandag 16 april 2012 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Jaaa
Ik moet weg
wish me luck
Tandemsprong, dus moet kunnenquote:
Verboden, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef trigt013 het volgende:
vergeet je parachute niet, en volgens mij is het verboden te springen op reguliere vluchten.
op die hoogte is het ook niet aan te raden om een deur open te trekkenquote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef trigt013 het volgende:
vergeet je parachute niet, en volgens mij is het verboden te springen op reguliere vluchten.
en daarom minder erg?quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin
[..]
dat was 1008963232244 jaar terug man
Nope en de snelheid en de kou maken het niet echt aangenaamquote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op die hoogte is het ook niet aan te raden om een deur open te trekken
Vooral niet als 'ie naar buiten open draaitquote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op die hoogte is het ook niet aan te raden om een deur open te trekken
Ik klik mezelf wel aan je borst vastquote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Succes
[..]
Tandemsprong, dus moet kunnen
[..]
Verboden, maar niet onmogelijk.
Wel voordat we uit het vliegtuig springen hèquote:Op maandag 16 april 2012 09:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik klik mezelf wel aan je borst vast
tijdens de sprong is wel een grotere uitdaging ..quote:Op maandag 16 april 2012 09:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wel voordat we uit het vliegtuig springen hè
Lijkt me wel verstandig, als jij de parachute hebtquote:Op maandag 16 april 2012 09:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wel voordat we uit het vliegtuig springen hè
Beetje te grote uitdaging voor iemand die nog nooit gesprongen heeftquote:Op maandag 16 april 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de sprong is wel een grotere uitdaging ..
Gelukkig kom je het eerste deel weinig obstakels tegenquote:Op maandag 16 april 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de sprong is wel een grotere uitdaging ..
Jij zou de parachute toch nemenquote:Op maandag 16 april 2012 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig, als jij de parachute hebt
[..]
Beetje te grote uitdaging voor iemand die nog nooit gesprongen heeft
wat is er erg aan 5 meiquote:
Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zoquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen
ja dat kanquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzoquote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zo
Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.quote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzomaar er zitten vlekken op
Ja, als het te nat is kun je altijd nog nadrogen met een theedoek oidquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
nee, dat bedoel ik niet pippoquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
je was liever duits geweest of zo?
mijn vloer ook niet echtquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is ergquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
Laminaatquote:
Verder is het geen probleem hoorquote:
Dat ken ikquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vloer ook niet echtmaar ik ben t zat om met doekjes op mn knieen door mn huis te gaan
quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
en dat is juist dequote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoorquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar:quote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat is juist dedag...
4 mei is dedag
waaromquote:
Tijd voor een nieuwe invasie dusquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrijquote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor
dan is het een nationale feestdag net als koninginnen dagquote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor
Jullie misschien.quote:Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
Ik werk dan toevalligquote:Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
omdat er dan niet altijd vrij isssssssquote:
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik nietquote:
ja waaromquote:
Ik was te lui om te zappenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Omdat je afstandsbediening het niet doet.
Zie het antwoord aan Inkomenquote:
Ah, dus er was geen causaal verband tussen diequote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik niet
en bij lola bedoelde ik, nadat ze zei dat het 903901927412 jaar geleden is, dat die oorlog toch erg was.
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?quote:
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.quote:
Zinnen maken, ik kan datquote:
Dan voel ik me niet zo eenzaamquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?
Afstandsbediening voor de afstandsbedieningquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
Okay was ik wel opgestaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijnquote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus er was geen causaal verband tussen dieen die 0723498273489345 jaar...
daar ging ik in de fout
dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
als we allebei daarin ons best gaan doen, gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijn
Oke succesquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Even ontbijten
Koffie en crackers
En daarna weg, dus spreek jullie later wel
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
Hoop dat de kamer of WA als die de troon bestijgt dit snel fixenquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.quote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.
valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:
Maar wat de achterliggende gedachte ook is, iedereen zuipt zich toch wel te pletter.
Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvormquote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.
[..]
valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..
als ik iets te zeggen zou hebben in dit landquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvorm
Ik wel, en ik zeg dat jij een nieuwe staatsvorm mag kiezenquote:Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik iets te zeggen zou hebben in dit land
hai Fhaquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Fha het volgende:
mogguh
gang maar weer een keer in de verf zetten
ow das kutquote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur aan het werk en zoveel gedaan maar niet de dingen die ik zou moeten doen.
bij mij ook alquote:
Was het goed? Ja ja ja?quote:Op maandag 16 april 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
This train is leavin' it's rolling down the track, singing ai'nt no turning back
![]()
![]()
![]()
Ahhh, crapquote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is.
idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.quote:
Klinkt als te weinig geheugen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.
Linuxquote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is.
quote:
kan ik heb geen idee tis gewoon niet stabielquote:
linux of osxquote:
uwvquote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Fha het volgende:
"blablabla van uwv.. blabla bel me even terug op 06 111 pieep 111"
JA LUMMELdat versta ik toch niet man
quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
het was een spoedjequote:Op maandag 16 april 2012 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]zo herkenbaar... maar ja, het houdt je bezig
Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...quote:
ja maarquote:Op maandag 16 april 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...
iddquote:
Mogguhquote:
Zeg dat wel, vandaag weer m'n winterjas en sjaal aanquote:
Bless you...quote:
Dat zal ook wel helpen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
* LovelyLady zet ondertussen wel even een koppie thee en de kachel gaat een graadje omhoog
Gezondheid.quote:
gezondheidquote:
Daar heb ik wat aanquote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, ga naar ons datacentrum, die is oververhit
quote:
zover is dat niet voor jou hoorquote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezondheid
[..]
Daar heb ik wat aan
Ook hoi jij
[..]
Oh ?quote:
Dat is me iets TE warmquote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
1 server is nu uit en de andere heeft een temperatuur van 118,7°C
Jullie hadden gebakken eieren bij de lunch?quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
Pas maar op wok,straks zien ze je daar aan voor een panquote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
warme lunch in ieder gevalquote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie hadden gebakken eieren bij de lunch?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
Ik heb het ook net opquote:
Ja duh, want dat is mooi schoon.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef Fha het volgende:
iets stofvrij maken in dit huis werkt ook gewoon écht niet
Net gedaan, gaat meneer er op liggen pitten
een beetje wok doet het pas lekker vanaf 160°C en gaat door tot 230°Cquote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas maar op wok,straks zien ze je daar aan voor een pan
Ik dacht dat je km p/h bedoelde.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een beetje wok doet het pas lekker vanaf 160°C en gaat door tot 230°C
Veel plezier.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Kop thee...
En even een zooi foto's uitzoeken
182 toch?quote:
Dank je welquote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Ik zal eens even op jacht naar sokken, en dan de deur uit voor de rest van de dag...
Adieu.
Ken ik jou dan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef trigt013 het volgende:
Heb je ook nog foto's van mij LovelyLady?
Neequote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je welwerk-ze
[..]
Ken ik jou dan?
Ik ga heul niet werken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je welwerk-ze
[..]
Ken ik jou dan?
Dan heb ik toch ook geen foto's van jouquote:
Oh crapquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga heul niet werken.Verjaardag vanmiddag, en zo eerst ff de zooi van vorige week inleveren op de zaak.
Komt vast goed.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb ik toch ook geen foto's van jou
[..]
Oh crap
Veel plezier dan vanmiddag
Zin makenquote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast goed.
Als ik zin heb gevonden.
Mjah preciesquote:
Ik zie zinnen genoeg in dit topic. Zit daar niks voor je tussen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast goed.
Als ik zin heb gevonden.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah preciesen nu jagen op het kwastje dus nu heb ik een mooi bolle pootje op de deur
![]()
Meh, nee...quote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie zinnen genoeg in dit topic. Zit daar niks voor je tussen?.
Daar hoef ik geen zin voor te maken hoor.quote:
Wel een deur die mee gaat verhuizenquote:
Dat doen ze. Eerst kijken of jij wel ziet dat ze kattenkwaad uit gaan halen en het daarna pas doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel een deur die mee gaat verhuizenHij zit nu heel uitdagend op een plug te kauwen "ik weet wel dat ik dit niet mag en ik zie je wel kijken maar ik doe het gewoon lekker toch dus wat wou je er aan gaan doen!!
"
is ie wel verzekertquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel een deur die mee gaat verhuizenHij zit nu heel uitdagend op een plug te kauwen "ik weet wel dat ik dit niet mag en ik zie je wel kijken maar ik doe het gewoon lekker toch dus wat wou je er aan gaan doen!!
"
Dus jij kunt nu naar huis?quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee
de 2de server is zojuist onbereikbaar geworden
Nee hij moet nu naar het datacenter, naar het heetst van de strijdquote:
Nee hij is niet verzekertquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
is ie wel verzekert
anders komt hij er niet in hoor
neu, we hebben er nog 3 in een ander datacentre en er draait er nog 1quote:
nog een uurtjequote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Yuki het volgende:
Nog 3 minuten. Ik vind het dus wel tijd om naar huis te gaan
heeeuquote:
Omdat ik die ken als zijnde kusjes verdienend.quote:
ohwquote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik die ken als zijnde kusjes verdienend.
DVD-recorderquote:
van de ikea?quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Yuki het volgende:
Zometeen eens een dvdkast in elkaar knutselen.
klaar als ik kom toch?quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Yuki het volgende:
Zometeen eens een dvdkast in elkaar knutselen.
Dat is wel het teken meestal jaquote:
Ja daagquote:
Jaquote:
wij weren hier nog met floppiesquote:
Van die grote dat alles kwijt is als je ze schud?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik die ken als zijnde kusjes verdienend.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Van die grote dat alles kwijt is als je ze schud?
eerst de 1 dan nr 2 en tot slot nr3quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, vandaag testwerken in RotterdamIk heb blijkbaar toch daglicht, ik kijk uit op de Meent. Nu heb ik alleen wel een probleem. Hier staat geen gewoon koffie apparaat maar een nespresso.. welke van deze zal ik nemen?
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Serieus? Ik dacht dat die finezzo juist het lichtste zou zijn.. Ik ga proberenquote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst de 1 dan nr 2 en tot slot nr3
Pak een grote mok en doe ze er alledrie tegelijk inquote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, vandaag testwerken in RotterdamIk heb blijkbaar toch daglicht, ik kijk uit op de Meent. Nu heb ik alleen wel een probleem. Hier staat geen gewoon koffie apparaat maar een nespresso.. welke van deze zal ik nemen?
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat die finezzo juist het lichtste zou zijn.. Ik ga proberen
Er zijn hier geen mokkenquote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pak een grote mok en doe ze er alledrie tegelijk in
geen ristretto's?quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Vivalto:quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vavalto Lungo
Fortissio Lungo
Finezzo Lungo
Hulp graag
Fortissio:quote:Deze evenwichtige Lungo verenigt een heerlijk geroosterd accent met een subtiele bloemennoot. Vivalto Lungo is een combinatie van verscheidene op grote hoogte verbouwde Arabica's uit Zuid-Amerika, waaronder een "Cerrado" koffie uit Brazilië en een Arabica uit Oost-Afrika. De gescheiden branding van de bonen versterkt het eigen karakter van elke koffiesoort.
Finezzo:quote:Door de combinatie van Arabica's uit Centraal- en Zuid-Amerika met een vleugje Robusta biedt Fortissio Lungo een aangename bitterheid en een mooie volle smaak.
Dat zure lijkt me ranzigquote:Deze zachte, verfrissende Lungo heeft een bloemachtig aroma waarin we jasmijn, oranjebloesem en bergamot onderscheiden. Een licht gebrande combinatie van bloemachtige Arabica's uit Oost-Afrika en geparfumeerde Arabica's uit Zuid- en Centraal-Amerika. Een vleugje zuurheid maakt Finezzo Lungo verfrissend.
Ah okequote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vivalto:
[..]
Fortissio:
[..]
Finezzo:
[..]
Dat zure lijkt me ranzig
Lijkt mij het lekkerstquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah okeIk heb nu de vivalto erin gestopt, ben benieuwd
ja, goede componist, maar niet echt goede koffiequote:
wel eens naar de gemiddelde thee diversiteit in een supermarkt gekeken?quote:
bijna topquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is t verder met iedereen hier eigenlijk?
ik klaag niet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe is t verder met iedereen hier eigenlijk?
und dann wok?quote:
misschien had hij wel goede koffiequote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, goede componist, maar niet echt goede koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |