Mkatjequote:
Nog niet gespeeld, in de loop van de week eens kijken.quote:Op maandag 16 april 2012 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier heeft het ook de hele middag geduurd.
En toen heb ik even rondgereden en zag ik volgens mij weer wat andere mensen de grond in stuiteren, maar ik kan me vergist hebben wat dat betreft.
joah daarna nog gegeten en naar huisquote:
* Moeraskat verstopt zichquote:Op maandag 16 april 2012 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Vuile vieze vette sterf spoorwegen prorail kut met peren bij elkaar Godvervloekte![]()
Aftellen naar? Aftellen naar een probleemloos retourtje Dv - Ut op een werkdag. Falende falers.
Lekker, en je was al bijna thuis in de efteling natuurlijk, of ging je eerst nog terug naar onze zuiderburen?quote:Op maandag 16 april 2012 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
joah daarna nog gegeten en naar huis
nee ben meteen naar huis gegaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, en je was al bijna thuis in de efteling natuurlijk, of ging je eerst nog terug naar onze zuiderburen?
Wel zo lekker lijkt me je jaquote:
ja we waren pas om half 6 uit het park, dan terug naar belgie dan kom ik niet eens meer thuisquote:
Wijze beslissing danquote:Op maandag 16 april 2012 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja we waren pas om half 6 uit het park, dan terug naar belgie dan kom ik niet eens meer thuis
Yuuksquote:
Geen idee of het in de planning kan, maar dat zal haast nietquote:
joahquote:Op maandag 16 april 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wijze beslissing danMaar was dus wel leuk weekendje?
Wat voor feest?quote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee of het in de planning kan, maar dat zal haast niet
Want als je wil kan het niet en als het kan lukt het niet
Maar vandaag wel een beetje feest hoop ik![]()
Maar is ook leuk toch?quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
vanaf vandaag twaalf weken lang samenwonen met mnik vind het wel n beetje eng
Gianniquote:
Ik woon over 2 weken 13 jaar samenquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen![]()
vanaf vandaag twaalf weken lang samenwonen met mnik vind het wel n beetje eng
Auwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |