Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zoquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen
ja dat kanquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen
heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzoquote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zo
Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.quote:Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzomaar er zitten vlekken op
Ja, als het te nat is kun je altijd nog nadrogen met een theedoek oidquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen
nee, dat bedoel ik niet pippoquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
je was liever duits geweest of zo?
mijn vloer ook niet echtquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is ergquote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
je was liever duits geweest of zo?
Laminaatquote:
Verder is het geen probleem hoorquote:
Dat ken ikquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn vloer ook niet echtmaar ik ben t zat om met doekjes op mn knieen door mn huis te gaan
quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
en dat is juist dequote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is er erg aan 5 mei
je was liever duits geweest of zo?
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoorquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
ja maar:quote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat is juist dedag...
4 mei is dedag
waaromquote:
Tijd voor een nieuwe invasie dusquote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrijquote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor
dan is het een nationale feestdag net als koninginnen dagquote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor
Jullie misschien.quote:Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
Ik werk dan toevalligquote:Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
omdat er dan niet altijd vrij isssssssquote:
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik nietquote:
ja waaromquote:
Ik was te lui om te zappenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Omdat je afstandsbediening het niet doet.
Zie het antwoord aan Inkomenquote:
Ah, dus er was geen causaal verband tussen diequote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik niet
en bij lola bedoelde ik, nadat ze zei dat het 903901927412 jaar geleden is, dat die oorlog toch erg was.
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?quote:
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
aah, dat gevoel ken ik.quote:
Zinnen maken, ik kan datquote:
Dan voel ik me niet zo eenzaamquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?
Afstandsbediening voor de afstandsbedieningquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
Okay was ik wel opgestaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijnquote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus er was geen causaal verband tussen dieen die 0723498273489345 jaar...
daar ging ik in de fout
dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
als we allebei daarin ons best gaan doen, gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijn
Oke succesquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Even ontbijten
Koffie en crackers
En daarna weg, dus spreek jullie later wel
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
Hoop dat de kamer of WA als die de troon bestijgt dit snel fixenquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.quote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.
valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:
Maar wat de achterliggende gedachte ook is, iedereen zuipt zich toch wel te pletter.
Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvormquote:Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.
[..]
valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..
als ik iets te zeggen zou hebben in dit landquote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvorm
Ik wel, en ik zeg dat jij een nieuwe staatsvorm mag kiezenquote:Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik iets te zeggen zou hebben in dit land
hai Fhaquote:Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Fha het volgende:
mogguh
gang maar weer een keer in de verf zetten
ow das kutquote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur aan het werk en zoveel gedaan maar niet de dingen die ik zou moeten doen.
bij mij ook alquote:
Was het goed? Ja ja ja?quote:Op maandag 16 april 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
This train is leavin' it's rolling down the track, singing ai'nt no turning back
![]()
![]()
![]()
Ahhh, crapquote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is.
idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.quote:
Klinkt als te weinig geheugen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.
Linuxquote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is.
quote:
kan ik heb geen idee tis gewoon niet stabielquote:
linux of osxquote:
uwvquote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Fha het volgende:
"blablabla van uwv.. blabla bel me even terug op 06 111 pieep 111"
JA LUMMELdat versta ik toch niet man
quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af
weg bestand
ook de vorige versie
![]()
![]()
kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is.
het was een spoedjequote:Op maandag 16 april 2012 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]zo herkenbaar... maar ja, het houdt je bezig
Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...quote:
ja maarquote:Op maandag 16 april 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...
iddquote:
Mogguhquote:
Zeg dat wel, vandaag weer m'n winterjas en sjaal aanquote:
Bless you...quote:
Dat zal ook wel helpen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
* LovelyLady zet ondertussen wel even een koppie thee en de kachel gaat een graadje omhoog
Gezondheid.quote:
gezondheidquote:
Daar heb ik wat aanquote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel, ga naar ons datacentrum, die is oververhit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |