abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 09:47:48 #102
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_110385938
:P weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 16 april 2012 @ 09:48:11 #103
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110385949
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
:P weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen :?
Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zo :D
  maandag 16 april 2012 @ 09:48:19 #104
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_110385953
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
:P weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen :?
ja dat kan :Y

maar wel goed warm water gebruiken en niet te nat
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 16 april 2012 @ 09:48:43 #105
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_110385963
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Nee, maar als jij het even doet dan weten we het zo :D
heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzo :P maar er zitten vlekken op _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 16 april 2012 @ 09:49:14 #106
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110385973
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

heb altijd geleerd dat t niet te nat mag worden enzo :P maar er zitten vlekken op _O-
Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.
pi_110385974
Wat mag niet te nat worden? :o
  maandag 16 april 2012 @ 09:49:25 #108
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110385977
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
:P weet iemand of je laminaat gewoon met zon mop ding kan dweilen :?
Ja, als het te nat is kun je altijd nog nadrogen met een theedoek oid

Ik doe het gewoon met een emmer sop en dweil (en zoals wok zegt, goed heet water zodat het snel droogt) en dat werkt ook al jaren prima :)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:49:33 #109
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110385978
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

wat is er erg aan 5 mei :?
je was liever duits geweest of zo?
nee, dat bedoel ik niet pippo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 09:49:42 #110
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_110385981
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Ik pak altijd gewoon een doekje voor de vlekken, maar mijn vloer is dan ook niet zo groot.
mijn vloer ook niet echt :P maar ik ben t zat om met doekjes op mn knieen door mn huis te gaan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110385987
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

wat is er erg aan 5 mei :?
je was liever duits geweest of zo?
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg :D
  maandag 16 april 2012 @ 09:49:58 #112
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110385990
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef STING het volgende:
Wat mag niet te nat worden? :o
Laminaat :Y
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_110385995
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Laminaat :Y
O.
  maandag 16 april 2012 @ 09:50:51 #114
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386006
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2012 09:50 schreef STING het volgende:

[..]

O.
Verder is het geen probleem hoor :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:06 #115
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386011
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

mijn vloer ook niet echt :P maar ik ben t zat om met doekjes op mn knieen door mn huis te gaan
Dat ken ik ;(
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:14 #116
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386018
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg :D
:D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:17 #117
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_110386022
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

nee, dat bedoel ik niet pippo
:@
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:21 #118
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110386023
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

wat is er erg aan 5 mei :?
je was liever duits geweest of zo?
en dat is juist de *G* dag...
4 mei is de -O- dag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:40 #119
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110386032
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg :D
En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:47 #120
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_110386035
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

en dat is juist de *G* dag...
4 mei is de -O- dag
ja maar:
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:33 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

5 mei ;(
waarom :?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 16 april 2012 @ 09:51:50 #121
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386036
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg :D
Tijd voor een nieuwe invasie dus *O*
pi_110386046
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor :P
dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
  maandag 16 april 2012 @ 09:52:21 #123
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_110386053
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

En dan nog ben ik volgens mij niet vrij hoor :P
dan is het een nationale feestdag net als koninginnen dag
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  maandag 16 april 2012 @ 09:52:32 #124
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386058
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
Jullie misschien.
  maandag 16 april 2012 @ 09:53:04 #125
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386072
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dit jaar valt het op zaterdag, dan heb je wel vrij
Ik werk dan toevallig :6
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:53:33 #126
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386086
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

ja maar:

[..]

waarom :?
omdat er dan niet altijd vrij isssssss
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_110386092
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Jullie misschien.
ik wel ja.
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 09:53 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik werk dan toevallig :6
ik hobby dan misschien
pi_110386100
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:50 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Verder is het geen probleem hoor :D
Gelukkig :P
  maandag 16 april 2012 @ 09:55:17 #129
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386119
Waarom heb ik Dr. Phil op staan? :')
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:55:32 #130
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386127
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

:@
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik niet

en bij lola bedoelde ik, nadat ze zei dat het 903901927412 jaar geleden is, dat die oorlog toch erg was.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 09:55:47 #131
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386133
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Ladylike het volgende:
Waarom heb ik Dr. Phil op staan? :')
Omdat je afstandsbediening het niet doet *O*.
  maandag 16 april 2012 @ 09:56:03 #132
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386136
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Ladylike het volgende:
Waarom heb ik Dr. Phil op staan? :')
ja waarom :(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 09:56:38 #133
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386155
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Omdat je afstandsbediening het niet doet *O*.
Ik was te lui om te zappen :@
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ja waarom :(
Zie het antwoord aan Inkomen :@
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:56:45 #134
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110386156
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik niet

en bij lola bedoelde ik, nadat ze zei dat het 903901927412 jaar geleden is, dat die oorlog toch erg was.
Ah, dus er was geen causaal verband tussen die ;( en die 0723498273489345 jaar...
daar ging ik in de fout :@
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 09:57:01 #135
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386164
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Ladylike het volgende:
Zie het antwoord aan Inkomen :@
Mooie zin :@
  maandag 16 april 2012 @ 09:57:09 #136
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110386170
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Ladylike het volgende:
Waarom heb ik Dr. Phil op staan? :')
waarom heb je de tv überhaupt aan staan? :@
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 09:57:47 #137
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_110386190
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg :D
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_110386191
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Ik was te lui om te zappen :@

aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is _O-
  maandag 16 april 2012 @ 09:58:17 #139
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386199
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Mooie zin :@
Zinnen maken, ik kan dat 8-)

Soms...
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

waarom heb je de tv überhaupt aan staan? :@
Dan voel ik me niet zo eenzaam :+

Was hem vergeten uit te zetten toen ik de kleine naar school bracht :@
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:58:19 #140
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386201
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is _O-
Afstandsbediening voor de afstandsbediening ^O^
  maandag 16 april 2012 @ 09:59:08 #141
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386222
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is _O-
Okay was ik wel opgestaan :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 09:59:39 #142
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386231
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, dus er was geen causaal verband tussen die ;( en die 0723498273489345 jaar...
daar ging ik in de fout :@
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 10:00:09 #143
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110386243
quote:
19s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
dit dus
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 10:00:36 #144
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110386254
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

mja ik had ook wat duidelijker moeten zijn
als we allebei daarin ons best gaan doen, gaat het helemaal goed komen :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 10:01:06 #145
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110386272
Even ontbijten O+
Koffie en crackers :9

En daarna weg, dus spreek jullie later wel :W
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 16 april 2012 @ 10:01:16 #146
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386276
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Even ontbijten O+
Koffie en crackers :9

En daarna weg, dus spreek jullie later wel :W
Oke succes *O*
pi_110386278
quote:
19s.gif Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.

persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
  maandag 16 april 2012 @ 10:02:17 #148
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_110386300
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:

[..]

volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.

persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
Hoop dat de kamer of WA als die de troon bestijgt dit snel fixen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 16 april 2012 @ 10:03:12 #149
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386320
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:

[..]

volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.

persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.
  maandag 16 april 2012 @ 10:03:41 #150
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386327
Maar wat de achterliggende gedachte ook is, iedereen zuipt zich toch wel te pletter ^O^.
  maandag 16 april 2012 @ 10:05:01 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_110386361
ok dan ga ik straks een dweil kopen :P t huiswijfje spelen voor mn O+

als ik iets niet ben is het wel huishoudelijk :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_110386368
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.
die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Inkomen het volgende:
Maar wat de achterliggende gedachte ook is, iedereen zuipt zich toch wel te pletter ^O^.
valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..
  maandag 16 april 2012 @ 10:16:41 #153
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386651
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 10:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]

die regeringsvorm mogen ze van mij ook wel afschaffen.

[..]

valt mij toch op dat het hier in de buurt echt totaal niet leeft. dichtsbijzijnde grote happening is eindhoven..
Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvorm *O*
pi_110386667
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Oké, volgende week hebben we een nieuwe staatsvorm *O*
als ik iets te zeggen zou hebben in dit land :P
  maandag 16 april 2012 @ 10:17:52 #155
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386684
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

als ik iets te zeggen zou hebben in dit land :P
Ik wel, en ik zeg dat jij een nieuwe staatsvorm mag kiezen *O*.
  maandag 16 april 2012 @ 10:22:39 #156
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386817
Iedereen de BVD op bezoek of zo? -O-
  maandag 16 april 2012 @ 10:22:51 #157
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_110386821
Oh, de bel gaat.
pi_110386896
:W mogguh
gang maar weer een keer in de verf zetten *O*
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 16 april 2012 @ 10:26:06 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_110386909
Zo, coaching 1 weer overleefd *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_110386955
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 10:25 schreef Fha het volgende:
:W mogguh
gang maar weer een keer in de verf zetten *O*
hai Fha :W
  maandag 16 april 2012 @ 10:35:22 #161
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_110387183
wat een chaos op werk.
  maandag 16 april 2012 @ 10:37:00 #162
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110387225
quote:
18s.gif Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
wat een chaos op werk.
wat dan :D
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 10:37:35 #163
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_110387243
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

wat dan :D
Ik ben al 2 uur aan het werk en zoveel gedaan maar niet de dingen die ik zou moeten doen.
  maandag 16 april 2012 @ 10:38:07 #164
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110387265
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ben al 2 uur aan het werk en zoveel gedaan maar niet de dingen die ik zou moeten doen.
ow das kut ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 10:40:25 #165
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_110387343
Ja vooral omdat hetgene wat ik moet doen ook veel tijd en concentratie vergt. Ga ik nu maar even aan beginnen... dag koffiepauze :')
  † In Memoriam † maandag 16 april 2012 @ 10:49:52 #166
187254 Giertje
lets all make believe
pi_110387615
quote:
18s.gif Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
wat een chaos op werk.
bij mij ook al
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_110387948
This train is leavin' it's rolling down the track, singing ai'nt no turning back


*O* *O* *O* *O*
  maandag 16 april 2012 @ 11:13:18 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_110388333
quote:
17s.gif Op maandag 16 april 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
This train is leavin' it's rolling down the track, singing ai'nt no turning back

*O* *O* *O* *O*
Was het goed? Ja ja ja? *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_110388813
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Was het goed? Ja ja ja? *O*
:@ :Y
  maandag 16 april 2012 @ 11:34:14 #170
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110388996
:'( :'( :'( heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af ;( weg bestand :'( ook de vorige versie :r :r :r kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is. :r
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_110389088
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
:'( :'( :'( heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af ;( weg bestand :'( ook de vorige versie :r :r :r kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is. :r
Ahhh, crap -O- -O-
  maandag 16 april 2012 @ 11:39:55 #172
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110389205
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:36 schreef STING het volgende:

[..]

Ahhh, crap -O- -O-
idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_110389223
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

idd. als ik een bestand heb van 51 mb dan loopt hij 9 van de 10 keer gewoon vast.
Klinkt als te weinig geheugen.
  maandag 16 april 2012 @ 11:41:36 #174
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_110389250
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
:'( :'( :'( heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af ;( weg bestand :'( ook de vorige versie :r :r :r kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is. :r
Linux *O*

The Gimp *O*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_110389299
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef MPG het volgende:

[..]

Linux *O*

The Gimp *O*
Je zou zo in DIG passen :7
  maandag 16 april 2012 @ 11:43:30 #176
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_110389326
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef STING het volgende:

[..]

Je zou zo in DIG passen :7
*)
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 16 april 2012 @ 11:48:18 #177
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110389495
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef STING het volgende:

[..]

Klinkt als te weinig geheugen.
kan ik heb geen idee tis gewoon niet stabiel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 11:49:04 #178
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110389526
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef MPG het volgende:

[..]

Linux *O*

The Gimp *O*
linux of osx :Y

gimp is geen optie :) ik werk met vectoren :*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_110389833
"blablabla van uwv.. blabla bel me even terug op 06 111 pieep 111"
JA LUMMEL :D dat versta ik toch niet man _O-
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 16 april 2012 @ 11:59:47 #180
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110389870
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Fha het volgende:
"blablabla van uwv.. blabla bel me even terug op 06 111 pieep 111"
JA LUMMEL :D dat versta ik toch niet man _O-
uwv :r :r :r
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 12:00:46 #181
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110389896
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
:'( :'( :'( heel spandoek gemaakt bestaande uit 2930482930423 vierkantjes met verschillende kleuren en transperantie, wil ik opslaan, sluit illustrator af ;( weg bestand :'( ook de vorige versie :r :r :r kut windows tis gewoon niet stabiel genoeg. dit is al de 293074012 ste keer sinds mn mac weg is. :r
-O- zo herkenbaar... maar ja, het houdt je bezig :X
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 12:00:52 #182
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_110389898
UWV O+
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 16 april 2012 @ 12:03:32 #183
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110389968
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 12:00 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

-O- zo herkenbaar... maar ja, het houdt je bezig :X
het was een spoedje ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 12:04:29 #184
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110390001
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 12:03 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

het was een spoedje ;(
Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 12:10:22 #185
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110390202
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar het scheelt, vaak als je het over doet, ben je vaak sneller, is mijn ervaring tenminste...
ja maar ;(
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_110390281
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 12:10 schreef Moeraskat het volgende:

ja maar ;(
gewoon poep :Y :*
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 16 april 2012 @ 12:14:18 #187
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110390333
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:12 schreef Fha het volgende:

[..]

gewoon poep :Y :*
idd :Y

vooral omdat ik allemaal van die vierkantjes moest tekenen vier en half bij 2 meter ofzo :') nu kan ik wel stukken kopieren en plakken maar lang niet alles
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 16 april 2012 @ 12:40:42 #188
202014 JJH
Knetter. O+
pi_110391159
:O
pi_110391185
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
:O
Mogguh :*
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 16 april 2012 @ 12:43:26 #190
202014 JJH
Knetter. O+
pi_110391244
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 12:41 schreef Fha het volgende:

[..]

Mogguh :*
Fhalalala. :*
pi_110391778
Ja hoi...
KOUD :(
  maandag 16 april 2012 @ 13:01:47 #192
202014 JJH
Knetter. O+
pi_110391791
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi...
KOUD :(
Warme knuffel? O+
pi_110391803
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef JJH het volgende:

[..]

Warme knuffel? O+
Das altijd fijn O+
  maandag 16 april 2012 @ 13:02:31 #194
202014 JJH
Knetter. O+
pi_110391827
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Das altijd fijn O+
*Knuffelt Lola lang en warm. *;
pi_110391874
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi...
KOUD :(
Zeg dat wel, vandaag weer m'n winterjas en sjaal aan :P
Maar het zonnetje schijnt gelukkig af en toe wel O+
pi_110391878
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef JJH het volgende:

[..]

*Knuffelt Lola lang en warm. *;
*;

* LovelyLady zet ondertussen wel even een koppie thee en de kachel gaat een graadje omhoog
  maandag 16 april 2012 @ 13:04:51 #197
50430 Yuki
Student Midwife
pi_110391909
Hatsjoe!! :o
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 16 april 2012 @ 13:05:40 #198
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_110391937
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
Hatsjoe!! :o
Bless you...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 april 2012 @ 13:05:42 #199
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_110391939
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi...
KOUD :(
snel, ga naar ons datacentrum, die is oververhit :X
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_110391948
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
Hatsjoe!! :o
Hand voor je mond :o
  maandag 16 april 2012 @ 13:06:11 #201
202014 JJH
Knetter. O+
pi_110391955
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*;

* LovelyLady zet ondertussen wel even een koppie thee en de kachel gaat een graadje omhoog
Dat zal ook wel helpen. :Y

quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
Hatsjoe!! :o
Gezondheid.
pi_110392013
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
Hatsjoe!! :o
gezondheid
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

snel, ga naar ons datacentrum, die is oververhit :X
Daar heb ik wat aan :')
:D
Ook hoi jij :*
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat zal ook wel helpen. :Y

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')