omdat er dan niet altijd vrij isssssssquote:
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik nietquote:
ja waaromquote:
Ik was te lui om te zappenquote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Omdat je afstandsbediening het niet doet.
Zie het antwoord aan Inkomenquote:
Ah, dus er was geen causaal verband tussen diequote:Op maandag 16 april 2012 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik bedoelde dat er dan niet altijd vrij is. en dit jaar geloof ik niet
en bij lola bedoelde ik, nadat ze zei dat het 903901927412 jaar geleden is, dat die oorlog toch erg was.
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?quote:
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!quote:Op maandag 16 april 2012 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat 5 mei nog maar 1 keer per 5 jaar een feestdag is, dat is erg
aah, dat gevoel ken ik.quote:
Zinnen maken, ik kan datquote:
Dan voel ik me niet zo eenzaamquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb je de tv überhaupt aan staan?
Afstandsbediening voor de afstandsbedieningquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
Okay was ik wel opgestaanquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, dat gevoel ken ik.
op zondag ochtend een uur lang golf kijken omdat de afstandsbediening niet binnen handbereik is
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijnquote:Op maandag 16 april 2012 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus er was geen causaal verband tussen dieen die 0723498273489345 jaar...
daar ging ik in de fout
dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
als we allebei daarin ons best gaan doen, gaat het helemaal goed komenquote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja ik had ook wat duidelijker moeten zijn
Oke succesquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef Ladylike het volgende:
Even ontbijten
Koffie en crackers
En daarna weg, dus spreek jullie later wel
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de werknemer wel. Vanuit je baas is het prima. Maar vanuit de geschiedenis bekeken een schande!
Hoop dat de kamer of WA als die de troon bestijgt dit snel fixenquote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
Da's in het kader van het in stand houden van de regeringsvorm, die dag gaat niet zomaar weg.quote:Op maandag 16 april 2012 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn baas is elke vrije dag een schande. behalve die 100 die hij er per jaar heeft.
persoonlijk zou ik liever 5 mei een feestdag noemen dan de verjaardag van de moeder van de koningin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |