abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 15 april 2012 @ 22:07:25 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110372246

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 15 april 2012 @ 23:41:41 #2
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_110378442
Ik zoek de tune van Radio 1. Als er verslagen bezig zijn. Het nummer op de achtergrond. Meestal stoppen de verslagen soms en hoor je alleen de muziek en dan gaan de verslagen weer verder. Ik bedoel nietdeze 'Chump Change van Quincy Jones', maar die andere dus. :)
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_110378643
Een nummer die uitkwam in de jaren 2000- 2005 ongeveer. Daarin zag je de zangeres in een grote stof wolk met een industriële achtergrond. Volgens mij zat er ook paarden in de clip. Sorry voor de onduidelijke beschrijving.

De twee die zijn genoemd zijn het niet, in de clip zit echt een zandstorm. En er zitten ook nog motoren in de clip.
  zondag 15 april 2012 @ 23:52:30 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110378999
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Bobbje het volgende:
Een nummer die uitkwam in de jaren 2000- 2005 ongeveer. Daarin zag je de zangeres in een grote stof wolk met een industriële achtergrond. Volgens mij zat er ook paarden in de clip. Sorry voor de onduidelijke beschrijving.

De twee die zijn genoemd zijn het niet, in de clip zit echt een zandstorm. En er zitten ook nog motoren in de clip.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_110379025
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek de tune van Radio 1. Als er verslagen bezig zijn. Het nummer op de achtergrond. Meestal stoppen de verslagen soms en hoor je alleen de muziek en dan gaan de verslagen weer verder. Ik bedoel nietdeze 'Chump Change van Quincy Jones', maar die andere dus. :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 16 april 2012 @ 00:12:20 #6
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_110379952
quote:
Nee dat is hem niet helaas. Tempo van het nummer die ik zoek is iets lager dan die en wordt geloof ik ook bespeeld door 1 trompettist.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_110380064
Heb het al een keer gevraagd maar toen niks uitgekomen. Ik zoek een nummer uit de jaren 90 denk ik. Van een soort rap of r&b groep die een nummer had en in die clip waren ze de hele tijd aan het basketballen. Dat die bal van de een naar de andere hand ging heel snel op de maat van de muziek enzo :')
Niet echt duidelijk maar miss heeft iemand een idee...
pi_110380522
Ik dacht altijd dat het van dmx was maar volgens mij is dat niet :{
pi_110381199
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef Creeg het volgende:
Nee dat is hem niet helaas. Tempo van het nummer die ik zoek is iets lager dan die en wordt geloof ik ook bespeeld door 1 trompettist.
Kan je 'm misschien opzoeken op radio1.nl? Zeggen op welk tijdstip hij gedraaid wordt?
Ik kan zo niet voor de geest halen welke je bedoelt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110396709
Postte ook al in een ander topic, maar ik zoek een dance/tranceliedje (vast jaren 90), een vrouw die een beetje neuriet van: 'eya heya hey.. oh no no... blablabla, on my own'... Of zo. Beetje indianenzang. Help? Weet dat het héél weinig is.
pi_110396848
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
Postte ook al in een ander topic, maar ik zoek een dance/tranceliedje (vast jaren 90), een vrouw die een beetje neuriet van: 'eya heya hey.. oh no no... blablabla, on my own'... Of zo. Beetje indianenzang. Help? Weet dat het héél weinig is.
??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_110396920
quote:
Ook herkenbaar, maar is hem niet helaas. Dat lied dat ik bedoelde heeft ook geen vrolijke sfeer, beetje meer in de trant van Tomcraft - Loneliness.
  maandag 16 april 2012 @ 15:07:47 #13
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_110397034
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:58 schreef TheHappyPrince het volgende:
Postte ook al in een ander topic, maar ik zoek een dance/tranceliedje (vast jaren 90), een vrouw die een beetje neuriet van: 'eya heya hey.. oh no no... blablabla, on my own'... Of zo. Beetje indianenzang. Help? Weet dat het héél weinig is.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_110397104
quote:
Fantastisch! Dank je wel, zoek hem al heeel lang :D :*
  maandag 16 april 2012 @ 15:14:45 #15
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_110397295
Alsjeblieft!
Nothing has changed. Everything has changed.
  Boks-Chick maandag 16 april 2012 @ 15:21:43 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110397555
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb het al een keer gevraagd maar toen niks uitgekomen. Ik zoek een nummer uit de jaren 90 denk ik. Van een soort rap of r&b groep die een nummer had en in die clip waren ze de hele tijd aan het basketballen. Dat die bal van de een naar de andere hand ging heel snel op de maat van de muziek enzo :')
Niet echt duidelijk maar miss heeft iemand een idee...
Ik kan hier niet op youtube, maar 'I got 5 on it' wellicht? Artiest weet ik zo snel ff niet, maar in youtube snel genoeg gevonden denk ik.
lolwut
  maandag 16 april 2012 @ 15:28:06 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_110397799
quote:
19s.gif Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik kan hier niet op youtube, maar 'I got 5 on it' wellicht? Artiest weet ik zo snel ff niet, maar in youtube snel genoeg gevonden denk ik.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_110397812
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb het al een keer gevraagd maar toen niks uitgekomen. Ik zoek een nummer uit de jaren 90 denk ik. Van een soort rap of r&b groep die een nummer had en in die clip waren ze de hele tijd aan het basketballen. Dat die bal van de een naar de andere hand ging heel snel op de maat van de muziek enzo :')
Niet echt duidelijk maar miss heeft iemand een idee...

?
I feel kinda Locrian today
pi_110397944
quote:
Ik zie die negers nergens basketballen...
I feel kinda Locrian today
pi_110397959
quote:
19s.gif Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik kan hier niet op youtube, maar 'I got 5 on it' wellicht? Artiest weet ik zo snel ff niet, maar in youtube snel genoeg gevonden denk ik.
Nee die is het niet
pi_110398015
quote:
Dankje, maar nee die is het ook niet. Het is wel een beetje zo'n clip maar meer met van die boyband-achtige zwarten :')
pi_110398099
Ja tis een beetje surrealistisch dat die basketballen vanzelf van de een naar de andere hand vliegen ofzo ik weet ook niet precies ;(
pi_110398139
Toch niet deze? :')


Godverdomme wat slecht _O-
I feel kinda Locrian today
pi_110398371
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:36 schreef starla het volgende:
Toch niet deze? :')


Godverdomme wat slecht _O-
_O- nee
pi_110398481
Volgens mij hadden ze trouwens kleren aan iets met zilver en/of geel ofzo jezus lekker duidelijk _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')