Probeer het zelf eens uit.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef MAHL het volgende:
Gegroet allen,
Omdat ik geen zin meer heb in het verplichte versieren voor de daad, ben ik via google op het middel GHB gekomen. Dit blijkt een zeer goed middel om de eerste twee fasen van het versierspel te skippen, een soortvan exploit zegmaarNu schijnt dit helaas illegaal te zijn, maar gelukkig is het nog wel eenvoudig thuis te maken.
Een aantal vragen, voor de Fok!kers onder ons die al ervaring met dit puike goedje hebben:
- proeven de meisjes het als ze dit middel verorberen nadat ik het in hun drankje gedaan heb?
- aangezien ik (nog) geen ervaring met dit goedje heb, kan het zijn dat de dosering bij de eerste keer niet helemaal perfect is. Kan ghb dodelijk zijn bij foutieve dosering? Omdat ik geen necrofiel ben wil ik graag een levend, warm lichaam aan het eind van de avond
Alvast bedankt
MAHL
Juist wel, ongeremder en dus geen neequote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GHB is een partydrug kneus, ga je geen meiden mee scoren.
hap hapquote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
jij bent kankerziek in je hoofd, als een meisje geen seks met je wil hebben , ligt dat niet aan je meisje maar aan je zelf
de juiste oplossing moet je dan ook zoeken bij je zelf bijvoorbeeld je uiterlijk of je innerlijk, en niet bij de meisjes en grijpen naar de drugs
beetje meer respect kan wel
Denken dat dit echt is..quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
jij bent kankerziek in je hoofd, als een meisje geen seks met je wil hebben , ligt dat niet aan je meisje maar aan je zelf
de juiste oplossing moet je dan ook zoeken bij je zelf bijvoorbeeld je uiterlijk of je innerlijk, en niet bij de meisjes en grijpen naar de drugs
MDMA poeder in hun drinkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Juist wel, ongeremder en dus geen neeChloroform is wat minder subtiel en is valsspelen in mijn optiek. Ze moet nog wel bij bewustzijn zijn.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef KoekiMonster het volgende:
ja maar het komt heel serieus over...
nou ja, zet dit dan maar voor mijn vorige post : als je dit serieus bedoeld dan...
heb toch duidelijkere trollen gezien...quote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef sthomass het volgende:
[..]Dit is in de verste verte een overduidelijke troll..
Maar met dit onderwerp ging er nog geen belletje rinkelen?quote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
heb toch duidelijkere trollen gezien...
De moeder van TS werd er wat losser van.quote:Op zondag 15 april 2012 19:28 schreef davids1976 het volgende:
Hoe reageert je moeder er in de eerste instantie op?
Werkt ook erg goed met kinderen trouwens.quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
1: Als ze nog nuchter zijn wel, daarom wacht ik altijd tot ze al aardig dronken zijn.
2: Het kan inderdaad dodelijk zijn als je niet de goede verhoudingen gebruikt, daarom moet je het recept erg nauwkeurig volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Bedankt Michael, hier heb ik iets aanquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
1: Als ze nog nuchter zijn wel, daarom wacht ik altijd tot ze al aardig dronken zijn.
2: Het kan inderdaad dodelijk zijn als je niet de goede verhoudingen gebruikt, daarom moet je het recept erg nauwkeurig volgen.
niet het troll belletjequote:Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar met dit onderwerp ging er nog geen belletje rinkelen?
De eerste keer mislukte het doordat de vadsige wingwoman van de chimeid in kwestie zag dat ik iets in het drankje gooide. Inmiddels heb ik het ontelbare keren gebruikt, het is gewoon een kwestie van oefenen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedankt Michael, hier heb ik iets aanHoe lang duurde het bij jou voordat het een beetje wilde lukken?
Nooit Meer Werken?quote:
Haha, denken dat dit helemaal echt is.quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
Hey waar ga jij uitquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik let nooit op m'n drankje ik zou echt een perfect slachtoffer van dit kunnen zijn![]()
Nu ik erover nadenk.
Zolang je niet heel knap bent, hoef je je er waarschijnlijk geen zorgen om te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik let nooit op m'n drankje ik zou echt een perfect slachtoffer van dit kunnen zijn![]()
Nu ik erover nadenk.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zolang je niet heel knap bent, hoef je je er waarschijnlijk geen zorgen om te maken.
Ok, ik slaap weer lekker vannachtquote:Op zondag 15 april 2012 19:43 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zolang je niet heel knap bent, hoef je je er waarschijnlijk geen zorgen om te maken.
volgens mij vindt je dat. helemaal niet ergquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu ik erover nadenk.
Die Amsterdamse meisjes zijn erg makkelijk. Die letten nergens op.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu ik erover nadenk.
en 2012 wilt jou een spatie gevenquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef Anno2012 het volgende:
tweeduizendachtbeldezewildehuntopicterug
jaja 3x snap ik het zelfs, 4de keer is niet nodig jongetjequote:Op zondag 15 april 2012 19:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Haha, denken dat dit helemaal echt is._____________________!
Je hebt er ervaring mee zie ikquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die Amsterdamse meisjes zijn erg makkelijk. Die letten nergens op.
Niet echtquote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Dimens het volgende:
Al die FOK!kers hier stoer doen over hoe sneu het is om via deze manier een chick te neuken. Maar ondertussen hebben ze nooit een vrouw aangesproken en zullen ze altijd maagd blijven.
wie want ik heb jood in mijn naam ?quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Aldus iemand die HeilHitler in zijn naam heeft
Nou stil maar even dan, dan kunnen de grote mensen even verder praten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
jaja 3x snap ik het zelfs, 4de keer is niet nodig jongetje
wat ben jij ja opeens grappig klapmogoolquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou stil maar even dan, dan kunnen de grote mensen even verder praten.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
Lief doen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat ben jij ja opeens grappig klapmogool
Nee dat is Rotterdam.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die Amsterdamse meisjes zijn dan ook een van de makkelijkste van het land.
Als je de boel daarna maar wel opruimt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
Als het misgaat neem ik de doden wel tot mijn rekening.
Zolang ze nog maar rond de 20 graden zitten ben ik tevreden.
Die zijn makkelijk mee naar huis te nemen zonder enig drug gebruikt te hebben. Maar eenmaal thuis doen ze niets anders dan zeuren en mekkeren. Die zijn helaas ook een stuk alerter als het gaat om GHB in hun drankjes en bij het minste of geringste verschil van smaak in hun drank, stoppen ze al met drinken.quote:
Like a Sir.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Als je de boel daarna maar wel opruimt.
Goh we hebben hier een expertquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk mee naar huis te nemen zonder enig drug gebruikt te hebben. Maar eenmaal thuis doen ze niets anders dan zeuren en mekkeren. Die zijn helaas ook een stuk alerter als het gaat om GHB in hun drankjes en bij het minste of geringste verschil van smaak in hun drank, stoppen ze al met drinken.
Teveel zaad in je ogen of zo?quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh we hebben hier een expertVertel ons meer Smegje
quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh we hebben hier een expertVertel ons meer Smegje
Dimsie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
Dimsummetje van mequote:
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruiktequote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..
hoeveel glazen heb je al opgedronken in de bar?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dimsummetje van me
[..]
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruikte![]()
Je hebt toch weleens dat je iets perongeluk zegt wat je net gelezen hebt ofzo. Zelfde ditquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
maar toch zo gek, hun UI lijkt helemaal niet op elkaar, dat je dat niet opvalt
1ste keer of al vaker last van gehad?
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.quote:
Eenmaal dat ze GHB op heeft wilt ze wel hoor, dan is het geen verkrachting meer. Een meid wordt gewoon lossen, gelukkiger en doet dan wat ze diep van binnen wilt zonder er over na te denken en dat is maar goed ook. Zo maken jongens als wij ook eens kans.quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eenmaal dat ze GHB op heeft wilt ze wel hoor, dan is het geen verkrachting meer. Een meid wordt gewoon lossen, gelukkiger en doet dan wat ze diep van binnen wilt zonder er over na te denken en dat is maar goed ook. Zo maken jongens als wij ook eens kans.
Nee. Want ze maakt zich te druk om wat andere mensen ervan denken, of je als jongen geschikt bent voor d'r etc. terwijl ze eigenlijk gewoon seks wilt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]als ze het echt diep van binnen had gewild, had ze het ook wel met je gedaan zonder GHB
quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Salvad0R het volgende:
als je dit bij één van mijn chicks flikt steek ik je lek gek
ik kom 7.1quote:
Dat is toch niet teveel, dat is gewoon perfect gedoseerd!quote:Op maandag 16 april 2012 21:06 schreef b4kl4p het volgende:
Ja laatst per ongeluk een buisje teveel in haar drankje gestopt! Je had die kop moeten zien jongen, die wist niet meer wat boven of onder was, doppen draaiden in hun kassen en praatte alleen nog maar met het woord: ja.
aan je naam te zien ben jij wel wat gewend dus hoe nou "jeetje" ?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef DutchSpike het volgende:
Meiden scoren met GHB... [ afbeelding ]
Ja maar het is onzinquote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
Dan score je tenminste nog wat.quote:Op maandag 16 april 2012 22:02 schreef DutchSpike het volgende:
Meiden scoren met GHB... [ afbeelding ]
mensen die er zo over denken horen niks te kunnen scorenquote:
Jij blijft dus eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
mensen die er zo over denken horen niks te kunnen scoren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |