Probeer het zelf eens uit.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef MAHL het volgende:
Gegroet allen,
Omdat ik geen zin meer heb in het verplichte versieren voor de daad, ben ik via google op het middel GHB gekomen. Dit blijkt een zeer goed middel om de eerste twee fasen van het versierspel te skippen, een soortvan exploit zegmaarNu schijnt dit helaas illegaal te zijn, maar gelukkig is het nog wel eenvoudig thuis te maken.
Een aantal vragen, voor de Fok!kers onder ons die al ervaring met dit puike goedje hebben:
- proeven de meisjes het als ze dit middel verorberen nadat ik het in hun drankje gedaan heb?
- aangezien ik (nog) geen ervaring met dit goedje heb, kan het zijn dat de dosering bij de eerste keer niet helemaal perfect is. Kan ghb dodelijk zijn bij foutieve dosering? Omdat ik geen necrofiel ben wil ik graag een levend, warm lichaam aan het eind van de avond
Alvast bedankt
MAHL
Juist wel, ongeremder en dus geen neequote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GHB is een partydrug kneus, ga je geen meiden mee scoren.
hap hapquote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
jij bent kankerziek in je hoofd, als een meisje geen seks met je wil hebben , ligt dat niet aan je meisje maar aan je zelf
de juiste oplossing moet je dan ook zoeken bij je zelf bijvoorbeeld je uiterlijk of je innerlijk, en niet bij de meisjes en grijpen naar de drugs
beetje meer respect kan wel
Denken dat dit echt is..quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
jij bent kankerziek in je hoofd, als een meisje geen seks met je wil hebben , ligt dat niet aan je meisje maar aan je zelf
de juiste oplossing moet je dan ook zoeken bij je zelf bijvoorbeeld je uiterlijk of je innerlijk, en niet bij de meisjes en grijpen naar de drugs
beetje meer respect kan wel
MDMA poeder in hun drinkenquote:Op zondag 15 april 2012 19:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Juist wel, ongeremder en dus geen neeChloroform is wat minder subtiel en is valsspelen in mijn optiek. Ze moet nog wel bij bewustzijn zijn.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:31 schreef KoekiMonster het volgende:
ja maar het komt heel serieus over...
nou ja, zet dit dan maar voor mijn vorige post : als je dit serieus bedoeld dan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |