Dimsie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
Dimsummetje van mequote:
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruiktequote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..
hoeveel glazen heb je al opgedronken in de bar?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dimsummetje van me
[..]
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruikte![]()
Je hebt toch weleens dat je iets perongeluk zegt wat je net gelezen hebt ofzo. Zelfde ditquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
maar toch zo gek, hun UI lijkt helemaal niet op elkaar, dat je dat niet opvalt
1ste keer of al vaker last van gehad?
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.quote:
Eenmaal dat ze GHB op heeft wilt ze wel hoor, dan is het geen verkrachting meer. Een meid wordt gewoon lossen, gelukkiger en doet dan wat ze diep van binnen wilt zonder er over na te denken en dat is maar goed ook. Zo maken jongens als wij ook eens kans.quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eenmaal dat ze GHB op heeft wilt ze wel hoor, dan is het geen verkrachting meer. Een meid wordt gewoon lossen, gelukkiger en doet dan wat ze diep van binnen wilt zonder er over na te denken en dat is maar goed ook. Zo maken jongens als wij ook eens kans.
Nee. Want ze maakt zich te druk om wat andere mensen ervan denken, of je als jongen geschikt bent voor d'r etc. terwijl ze eigenlijk gewoon seks wilt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]als ze het echt diep van binnen had gewild, had ze het ook wel met je gedaan zonder GHB
quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Salvad0R het volgende:
als je dit bij één van mijn chicks flikt steek ik je lek gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |