wat ben jij ja opeens grappig klapmogoolquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou stil maar even dan, dan kunnen de grote mensen even verder praten.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef KoekiMonster het volgende:
jij bent kankerziek in je hoofd, als een meisje geen seks met je wil hebben , ligt dat niet aan je meisje maar aan je zelf
de juiste oplossing moet je dan ook zoeken bij je zelf bijvoorbeeld je uiterlijk of je innerlijk, en niet bij de meisjes en grijpen naar de drugs
beetje meer respect kan wel
Lief doen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat ben jij ja opeens grappig klapmogool
Nee dat is Rotterdam.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die Amsterdamse meisjes zijn dan ook een van de makkelijkste van het land.
Als je de boel daarna maar wel opruimt.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef smegmanus het volgende:
Als het misgaat neem ik de doden wel tot mijn rekening.
Zolang ze nog maar rond de 20 graden zitten ben ik tevreden.
Die zijn makkelijk mee naar huis te nemen zonder enig drug gebruikt te hebben. Maar eenmaal thuis doen ze niets anders dan zeuren en mekkeren. Die zijn helaas ook een stuk alerter als het gaat om GHB in hun drankjes en bij het minste of geringste verschil van smaak in hun drank, stoppen ze al met drinken.quote:
Like a Sir.quote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Als je de boel daarna maar wel opruimt.
Goh we hebben hier een expertquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk mee naar huis te nemen zonder enig drug gebruikt te hebben. Maar eenmaal thuis doen ze niets anders dan zeuren en mekkeren. Die zijn helaas ook een stuk alerter als het gaat om GHB in hun drankjes en bij het minste of geringste verschil van smaak in hun drank, stoppen ze al met drinken.
Teveel zaad in je ogen of zo?quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh we hebben hier een expertVertel ons meer Smegje
quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh we hebben hier een expertVertel ons meer Smegje
Dimsie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh fuck.![]()
Kanker wat een faal, ik lach mezelf nu keihard uitSorry Dimsie
Dimsummetje van mequote:
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruiktequote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
jezus zelfs als het laten blijken dat je het fout hebt heb je het nog neit door..
hoeveel glazen heb je al opgedronken in de bar?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dimsummetje van me
[..]
Ik dacht ik word aangevallen omdat ik een verkleinwoord gebruikte![]()
Je hebt toch weleens dat je iets perongeluk zegt wat je net gelezen hebt ofzo. Zelfde ditquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
maar toch zo gek, hun UI lijkt helemaal niet op elkaar, dat je dat niet opvalt
1ste keer of al vaker last van gehad?
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.quote:
Eenmaal dat ze GHB op heeft wilt ze wel hoor, dan is het geen verkrachting meer. Een meid wordt gewoon lossen, gelukkiger en doet dan wat ze diep van binnen wilt zonder er over na te denken en dat is maar goed ook. Zo maken jongens als wij ook eens kans.quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Niks, je verkracht een meisje toch ook niet als ze niet wilt? Daar komt het op neer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |