twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
OMG!quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef borisz het volgende:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef borisz het volgende:
Hola!quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
Ik kan weer es niet quoten hoor
@Benny: Hai.
Dat heb ik al een paar keer gedacht... met slecht resultaatquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef Lutte het volgende:
@Pat: Foei, niet zo pratenAls je er met die instelling in gaat wordt het sowieso tien keer niks! Gewoon denken, ik kan dit, ik ga er het beste van maken.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
@Pat (ik voel me echt een mismaakte n00b zo zonder quote) : Dan is het gewoon niet jouw fout maar ligt het aan de tentamens
![]()
Wat een wijze woordenquote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef Lutte het volgende:
Oh en Pat: Succes dient niet alleen gemeten te worden aan de hoogten die zijn bereikt, maar ook aan de obstakels die zijn overwonnen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:57 schreef iBenny het volgende:
Pat, had je trouwens gezien dat je een gratis hoesje voor je Note kon aanvragen?
Morgen even regelen op schoolquote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.samsung.com/nl(...)flipcover/index.html
vond het wel interessantquote:
Als er nou eens wat beter gemoderdeerd werd op dit pannekoekenforum was ik er al helemaal niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
NIet schrikken mensen: deze persoon is er maar eenmalig.
Ow. Jeetje. Even Benny roepen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Als er nou eens wat beter gemoderdeerd werd op dit pannekoekenforum was ik er al helemaal niet meer.
Scheer je weg.. anders ga ik hier confronteerde foto's van je moeder neerzetten!quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Als er nou eens wat beter gemoderdeerd werd op dit pannekoekenforum was ik er al helemaal niet meer.
Een hond neemt normaal gesproken met zeeeer weinig al genoegen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goddank niet, zou m'n hond er nog van af schoppen!
Hahaha, jij bent toch degene die 'kankerkachel' plaatjes plaatst om een mod te triggeren ze te verwijderenquote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef benchMarc het volgende:
Wat een praat, en dat voor een moderator... Er was een tijd dat het er iets fatsoenlijker aan toe ging, maar dat was nog voor jullie tijd
Hoe bedoel je, toen ik er niet was? Volgens mij kun je mijn regdatum gewoon zien. Dat stamt nog ver uit de tijd voor onze vrind Kees in het programma kwam.quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent toch degene die 'kankerkachel' plaatjes plaatst om een mod te triggeren ze te verwijderen! De tijd dat dat banbaar was is dénk ik in de periode geweest dat jij er niet was.
Maar goed, even goede vrienden maat
Ik doel op je aantal postings in combinatie met je registratiedatum. Daar zit nogal een wereld van verschil in waardoor je de scherpte nooit echt hebt mee kunnen maken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, toen ik er niet was? Volgens mij kun je mijn regdatum gewoon zien. Dat stamt nog ver uit de tijd voor onze vrind Kees in het programma kwam.
Maar het is goed om de scherpte van de mods te beproeven.
OMG x 100quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... vorig jaar heeft dat 1 stel gedaan
Dan was ze vast in deze staat:
[ afbeelding ]
Dogie of dougie. Hahaquote:Op maandag 16 april 2012 07:50 schreef iBenny het volgende:
Rene, wat moet je tekening voorstellen? Verder dan "dog..." kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |