quote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef Fifut het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje van die spaarpot? Voor me zusje
Bij YouTube staat een linkje... maar blijkt LighTake (en duur) te zijn...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, tien procent paaskorting van http://www.pandawill.com/(...)apanese-toy-new.html . Maar is er na een maand nog niet? Goeie reminder, moet ik eens achteraan.
Nu ben ik wel benieuwd naar je 6-motorige project...quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
Een radio transmitter met receiver, aparte backlight voor de transmitter, 6 motoren met 6 accessoires pakketen, 16 propellors, 6 ESC's, 6 meter 16AWG kabel, 1 LiFe-accu voor transmitter, 1 Lipo-alarm, 10 servo-kabels, 4 meter shrink tube, 1 power board, 2 center plates, 1 Imax B6-AC LiPo-lader zijn besteld en komen ooit deze kant op.
Ergens vandaag/deze dagen nog een 5000mAh 20C LiPo, Controller Board, USB-programmer en een doos met Nylon schroeven/bouten/Spacers bestellen.
Dan wachten en hopen dat douane niet eruit haalt...
Overigens moet ik ook nog een soldeerbout en soldeertin ergens zien te regelen...
Hexacopter!quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar je 6-motorige project...
Thanks!quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Bij YouTube staat een linkje... maar blijkt LighTake (en duur) te zijn...
[..]Maar zoek ook effe op Ebay en Chinaprices 'cat money saving' of iets.
VET!!quote:
Bij Vistaprint betaal je alleen verzendkosten (ongeveer ¤7)quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een website waar je je eigen shirt kan laten bedrukken voor niet al te veel?
Is leuk voor tijdens 't EK, naast m'n NL-elftal shirt
Will do.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
VET!!
Maak nieuw topic ofzo zodat we je project kunnen volgen!!
Is dit niet wat voor je?quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens moet ik ook nog een soldeerbout en soldeertin ergens zien te regelen...
Die scheermesjes voor Gilette (Fusion) ben ik toen nergens zo goedkoop tegengekomen als in een aabieding van drogisterij.net en dan weet je wel zeker dat het originelen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef secondant het volgende:
Hallo
Ik zat me net een paar dingen af te vragen:
1. Ik heb wat gekocht bij Tinydeal.com. Hoe snel gaat de verzending over het algemeen? Zijn ze net zo snel als BIC of meer zoals DX? Iemand ervaring?
2. Verder vroeg ik mij (OPRECHT) af of de scheermesjes van Gillette of de opzetborstels van Oral B nu namaak zijn of echt en ze voor Chinese prijzen worden verkocht? Iemand ervaring ermee? Als ze origineel zijn dan zou ik ze best willen bestellen (veel goedkoper dan NL) maar als ze namaak zijn dan begin ik er niet aan. Zag toen bij opgelicht van de beelden dat die mesjes niet goed waren en zo en heb geen zin in littekens.
Ik denk dat de ontvanger dan maar eens een claim moet indienenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:31 schreef revpolen het volgende:
iemand enig idee waar je dit kan trackingen?
RF077492902SG
pakketje is al 1,5 maand onderweg.. volgens de verzender
is het singapor post maar ook die pakt de tracking niet.. :/
Hmz, dan weet ik het ook niet. 4 dagen lijkt wel verdacht snel, foute tracking code (al dan niet expres)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef revpolen het volgende:
claim heb ik bij tradetang al gedaan, maar tradetang stuurde een printscreen van de tracking met arrived 22-02 netherlands..( 4 dagen na verzending )
heb ze al gemaild waar ik dit kan tracken dan
Aan de prijzen op ebay te zien is hij dan overal uit stock. Als de prijzen heel hoog zijn (999 dolalr, 299 dollar) voor kleine items dan duid het vaak op een tijdelijke leveringsproblemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck man, de LCD is ook hier out of stock..
Dat wordt 'm denk ik inderdaad. Nog wat soldeer tin, aluminium buizen bij de bouwmark halen en dan maar afwachten (hoewel er al 9 van de 13 pakketjes verzonden zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit niet wat voor je?
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=588332
aluminium buizen, die moeten dan wel echt heel dun zijn toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat wordt 'm denk ik inderdaad. Nog wat soldeer tin, aluminium buizen bij de bouwmark halen en dan maar afwachten (hoewel er al 9 van de 13 pakketjes verzonden zijn)
Zodra ik wat spullen binnen heb zal ik een topic aanmaken en op dit soort dingen terugkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
aluminium buizen, die moeten dan wel echt heel dun zijn toch?
¤3.95 (incl. verzendkosten dan)quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef Onnoman het volgende:
niet chinees maar wel goedkoop
1 euro voor NL vlag
-weg-
What to do then..?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aan de prijzen op ebay te zien is hij dan overal uit stock. Als de prijzen heel hoog zijn (999 dolalr, 299 dollar) voor kleine items dan duid het vaak op een tijdelijke leveringsproblemen
USA.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
Beide non-china?
Skateboard kun je toch ook gewoon bij Perry of welke sportstore dan ook halen?
Zelfde voor schoenen.
Ik zie echt niet waarom ik schoenen uit het buitenland zou halen, zeker omdat ik ze niet kan passen...
Fijn die links met promo codequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef Onnoman het volgende:
niet chinees maar wel goedkoop
1 euro voor NL vlag
-weg-
TR?quote:
Wtf. Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef namemotion het volgende:
Pakketje van DHgate binnenna 6 dagen al! #lekkerbezigChinapost!
Ja chill hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wtf. Het moet niet gekker worden.
Wat had je besteld? Ik kan steeds niks vinden als ik zoek op DHgate :Squote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef namemotion het volgende:
Pakketje van DHgate binnenna 6 dagen al! #lekkerbezigChinapost!
iPhone hoesjes (of course hahaha), maar de reden dat je niks kunt vinden is omdat ze geen merken als titel mogen hebben... dus je moet het model dan invoeren ofzo. Wel is de naam iPhone goed bekendquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Ik kan steeds niks vinden als ik zoek op DHgate :S
Een gniffel bleef niet uit bij mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef namemotion het volgende:
[..]
iPhone hoesjes (of course hahaha)
Kan je even PM'en hoe je daar dan naar moet zoeken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heb ook een aantal horloges besteld maar dat zijn namaak dus daar praat ik niet over
Beetje OFF topic, OMG SPEEL JIJ OOK FIFA I<3 FIFA vooral FUT (zie je PMquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Fifut het volgende:
[..]
Kan je even PM'en hoe je daar dan naar moet zoeken?
7 dagen is echt mega snelquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef tornado61 het volgende:
Verdorie, afgelopen 3 week alle pakketjes van focalprice na 7 dagen binnen, en m'n laatste pakketjes doen al weer 10 dagenafgelopen 3 dagen minstens 2 keer per dag naar de brievenbus heen en weer gelopen in de hoop dat er al wat in lag
Nee, je ziet het verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef namemotion het volgende:
[..]
7 dagen is echt mega snel, bij DealExtreme is het bijna altijd 20+ dagen
... 10 dagen vindt ik al snel..
Tja China Shopping vergt geduld![]()
Jup, bestel en verbaas je zelf als het binnen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd
Chinachopping is lekker rustig, en dan kan je lekker lang genieten van iets wat je nog gaat krijgen
Ja dat is wel zo, je verheugd je er meer op! Van YES HET IS BINNEN, dat heb je niet als het gelijk de volgende dag op je deurmat ligtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd
Chinachopping is lekker rustig, en dan kan je lekker lang genieten van iets wat je nog gaat krijgen
mijn pakketje komt morgenavond en ik verheug me er wel op!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, je verheugd je er meer op! Van YES HET IS BINNEN, dat heb je niet als het gelijk de volgende dag op je deurmat ligt
Chillll pakketjeeeee morgeeeen, ik heb nog zo'n 15 pakketjes die binnen kunnen komen waarvan 9 van eBay ongeveer haha (50 cent dingetjes enzo) dus elke dag kansquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mijn pakketje komt morgenavond en ik verheug me er wel op!!
over dat andere pakketje: die downie heeft m dus in de lift gezetsukkel... terwijl wij zeiden in de BRIEVENBUS!
nja contact opgenomen etc en nu kijken hoe t verder gaat..
Hier 12 pakketjes.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef namemotion het volgende:
[..]
Chillll pakketjeeeee morgeeeen, ik heb nog zo'n 15 pakketjes die binnen kunnen komen waarvan 9 van eBay ongeveer haha (50 cent dingetjes enzo) dus elke dag kans![]()
Pff wat een sukkel
Je kunt inderdaad ff bij www.mp4nation.net of www.lendmeurears.com kijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
Tijdje dit topic niet gevolgd maar ben weer opzoek naar een beetje leuke in-ears oortjes. Zijn die brainwave alpha's nog steeds de beste keuze? Of is er inmiddels al wat anders?
Ik zou je Awei aan willen raden. "Chinees" merk wat gewoon goede producten wil ipv westers zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Poe lastig.. dit zijn drie waarvan ik redelijke goede reviews zie.. maar allemaal toch een andere prijsklasse (wel goedkoop sowieso). Ik heb ook geen zin om er enorm veel aan uit te geven, want ik ga best ruw met mijn oordoppen om en laatste paar jaar zijn er al een aantal gesneuveld, maar slecht, blikkerig geluid kan ik echt niet tegen. Dat zet ik liever mijn mp3 af..
dus ik zit een beetje met een dilemma.. van goedkoop naar duurder heb ik hier 3 modellen, die eerste ziet er wel erg cheap uit en lijkt crap, maar ik hoor dat het geluid wel aardig is (en het kost geen drol)., en die Awei 600 lijkt de beste middenweg. Seinheiser hoor ik goede dingen over maar is wel een tikkie duurder.
http://www.dealextreme.co(...)phone-sn-dx33lp-3272
http://www.dealextreme.co(...)-cable-105785?item=2
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760
Inderdaad niet bij DX halen als je ze een beetje rap wilt hebben. Die Sennheisers is nog maar de vraag of ze echt zijn. Sommigen zeggen, ja dat is een opgekochte laatste/slechte batch, maar zijn de real deal en doen het goed, de eerste van Sonun, zou ik je afraden en zou je inderdaad zoals Tokko1 zegt de AWEI's aanbevelen, bij voorkeur de ES800M (chinaprice het, maar mcbub.com of Ebay.com wil ook wel).quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
Poe lastig.. dit zijn drie waarvan ik redelijke goede reviews zie.. maar allemaal toch een andere prijsklasse (wel goedkoop sowieso). Ik heb ook geen zin om er enorm veel aan uit te geven, want ik ga best ruw met mijn oordoppen om en laatste paar jaar zijn er al een aantal gesneuveld, maar slecht, blikkerig geluid kan ik echt niet tegen. Dat zet ik liever mijn mp3 af..
dus ik zit een beetje met een dilemma.. van goedkoop naar duurder heb ik hier 3 modellen, die eerste ziet er wel erg cheap uit en lijkt crap, maar ik hoor dat het geluid wel aardig is (en het kost geen drol)., en die Awei 600 lijkt de beste middenweg. Seinheiser hoor ik goede dingen over maar is wel een tikkie duurder.
http://www.dealextreme.co(...)phone-sn-dx33lp-3272
http://www.dealextreme.co(...)-cable-105785?item=2
http://www.dealextreme.co(...)ck-120cm-cable-34760
quote:
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Awei 800 zie ik niet, maar wel 300, 700 en 900 en allerlei i en m variantendenk dat ik de http://www.focalprice.com(...)4_Players_Black.html wel een keertje kan proberen, kan me er geen buil aan vallen.
Nog steeds jammer dat het niet mocht van de baasquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad niet bij DX halen als je ze een beetje rap wilt hebben. Die Sennheisers is nog maar de vraag of ze echt zijn. Sommigen zeggen, ja dat is een opgekochte laatste/slechte batch, maar zijn de real deal en doen het goed, de eerste van Sonun, zou ik je afraden en zou je inderdaad zoals Tokko1 zegt de AWEI's aanbevelen, bij voorkeur de ES800M (chinaprice het, maar mcbub.com of Ebay.com wil ook wel).
[..]Vloeken in de kerk. Zeg, wil je dat wel laten!
Ik heb laatst zo'n V-gate ding gekocht met BT, en ja.. het werkt ook nog!quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef marco_sire het volgende:
Obd modules zijn cool! Nog meermensen die eengoedkope china adapter gebruiken om hun auto uit te lezen?
Even contact zoeken en evt ergens anders bestellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijn bestelling staat al sinds 25 maart op processing..
thanksquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
[..]
Vind t al heel wat dat de tracker het weer doet. Is ook sinds die tijd down geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even contact zoeken en evt ergens anders bestellen
NPquote:
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind t al heel wat dat de tracker het weer doet. Is ook sinds die tijd down geweest.
Buyincoins. Toevallig een OBD reader waar het eerder over gingquote:
Vlot door de douane?quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Voor mensen die nog een messenset zoeken:
http://www.dealextreme.co(...)ves-set-3-pack-44523
Heb ze nu 2 maanden en ze zijn en blijven echt superscherp.
paar dagen geleden 700i binnen gekregen, goede kwaliteit en hele goede sound, goede bas ook. top oortjes, misschien nog nooit beter gehad!\quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Awei 800 zie ik niet, maar wel 300, 700 en 900 en allerlei i en m variantendenk dat ik de http://www.focalprice.com(...)4_Players_Black.html wel een keertje kan proberen, kan me er geen buil aan vallen.
Plaaggeest, hoe zit het met die bas van die 700m's? Niet overpowerd?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:14 schreef Plaaggeest23 het volgende:
[..]
paar dagen geleden 700i binnen gekregen, goede kwaliteit en hele goede sound, goede bas ook. top oortjes, misschien nog nooit beter gehad!\
zaten ook veel verschillende soorten en maten buds/rubbertjes bij.
wel bij dx besteld, duurde een baard
http://dx.com/fashion-in-(...)k-124cm-cable-105880
Ja .com, shipped niet naar NLquote:Op woensdag 18 april 2012 09:20 schreef Miniem het volgende:
brainwavz beta $13 bij amazon.
http://www.amazon.com/Bra(...)phones/dp/B006LD7VP2
Komt dat zomaar door de douane?quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Net even bestelling geplaatst bij Focalprice van nieuw Ceramisch mesje.
Bevalt toch wel heel goed dat grote ceramische mes dat ik al heb.. dacht daar moet nog een kleine bij
[ link | afbeelding ]
Ja, het is gewoon voro in de keuken.. geen steek mes oidquote:
Zover ik weet wel, zolang het geen mes is wat binnen de Wet, Wapens en Munitie valt.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:47 schreef monkeybrain het volgende:
Ceramisch is in China gewoon nucleair afval, ook wel bekend als verarmd uranium
Hebben toch een logo in de OP, dus dat betekent: ja daar is ervaring mee en pakketjes zijn (weleens) aangekomen.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:00 schreef Skaai het volgende:
Hoii, iemand ervaring met lightinthebox.com?
Ik zie zo snel even niks over mensen die daar ooit iets hebben besteld, volgens mij hoort het bij miniinthebox.com
Eh... niet als 'ie twee snijkanten heeft...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een zwaard importeren is ook compleet legaal.
Dat dus!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, zolang het geen mes is wat binnen de Wet, Wapens en Munitie valt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:
andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Tenzij het mes in opengevouwen toestand dus groter is dan 28cm of twee snijkanten heeft (trouwens... een kartelkant tegenover een snijkant wordt ook als twee snijkanten gerekend).
Net ietsie pietsie begrijpelijker dan het wetboek staat het op http://www.knivesandtools.com/nl/info/messen-wetgeving.htm uitgelegd verder.
Zijn trouwens ook steden (zoals Amsterdam en Almere bijvoorbeeld) die lokale regelingen hebben en er een algeheel mesverbod in de (binnen)stad geldt. Daar mag je geen enkel mes op zak hebben dat als steekwapen gebruikt kan worden, 'tenzij deze zodanig zijn ingepakt dat deze niet voor dadelijk gebruik kunnen worden aangewend'.
Goeie site, staan leuke schilderijen op en car dvdplayersquote:Op woensdag 18 april 2012 12:00 schreef Skaai het volgende:
Hoii, iemand ervaring met lightinthebox.com?
Ik zie zo snel even niks over mensen die daar ooit iets hebben besteld, volgens mij hoort het bij miniinthebox.com
Is dat niet zo'n tv-reclame gepatenteerd systeem dat je eigenlijk nergens anders tegenkomt?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef monkeybrain het volgende:
Verkopen ze dit in CHina? ¤13 vind ik een beetje duur bij Praxis![]()
Ik ben vaker dit soort "seen on tv" zooi tegengekomen bij shops voor goedkoopquote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n tv-reclame gepatenteerd systeem dat je eigenlijk nergens anders tegenkomt?
En hoezo is ¤13,- duur? En kun je zoiets niet doe-het-eens-zelven?
Maar goed iets met 'angle tool' of 'angle finder' ofzo?
what the fuck...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Adames het volgende:
Mooi, gisteren na een maand een van mijn DX bestellingen binnen gekregen, een telefoon oplader. Hang ik aan mijn telefoon, reageert het hele touchscreen niet. Daarna bij een vriendin er aan gehangen, begint deze uit zichzelf door menu's heen te gaan, willekeurige karakters in te toetsen en daarna een reboot.
Product is inmiddels ook verwijderd van de website, zijn ze een beetje makkelijk in teruggave van geld?
Holy.. daar ben je dan wel goed klaar mee.. balenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Adames het volgende:
Mooi, gisteren na een maand een van mijn DX bestellingen binnen gekregen, een telefoon oplader. Hang ik aan mijn telefoon, reageert het hele touchscreen niet. Daarna bij een vriendin er aan gehangen, begint deze uit zichzelf door menu's heen te gaan, willekeurige karakters in te toetsen en daarna een reboot.
Product is inmiddels ook verwijderd van de website, zijn ze een beetje makkelijk in teruggave van geld?
goeie keuze. heb ze zelf ook besteld bij mcbub. duurde 25 dagen om binnen te komen dus kan even duren. oortjes lekker gebalanceerd, dus geen bass die boven de rest van de muziek komt of zoiets.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Holy.. daar ben je dan wel goed klaar mee.. balen![]()
Heb net trouwens de AweiES800M besteld bij mcbub, ben benieuwd. Zal even laten weten hoe lang het duurt en natuurlijk mijn bevindingen
Je begint je af te vragen hoe ze in Godsnaam winst op kunnen maken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ook ophouden met zeuren!![]()
(Werd bezorgd door pakketdienst; ons huisnummer stond er niet op)
Dus voor $5.58 / ¤4.26 een horloge 9200km verzonden en vervolgens nog aangeboden door pakketdienst (i.p.v. postbode)
Ah, op commando!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef monkeybrain het volgende:
De Brainwavz HM5 eens goed onder handen genomen![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |