quote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef Fifut het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje van die spaarpot? Voor me zusje
Bij YouTube staat een linkje... maar blijkt LighTake (en duur) te zijn...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, tien procent paaskorting van http://www.pandawill.com/(...)apanese-toy-new.html . Maar is er na een maand nog niet? Goeie reminder, moet ik eens achteraan.
Nu ben ik wel benieuwd naar je 6-motorige project...quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
Een radio transmitter met receiver, aparte backlight voor de transmitter, 6 motoren met 6 accessoires pakketen, 16 propellors, 6 ESC's, 6 meter 16AWG kabel, 1 LiFe-accu voor transmitter, 1 Lipo-alarm, 10 servo-kabels, 4 meter shrink tube, 1 power board, 2 center plates, 1 Imax B6-AC LiPo-lader zijn besteld en komen ooit deze kant op.
Ergens vandaag/deze dagen nog een 5000mAh 20C LiPo, Controller Board, USB-programmer en een doos met Nylon schroeven/bouten/Spacers bestellen.
Dan wachten en hopen dat douane niet eruit haalt...
Overigens moet ik ook nog een soldeerbout en soldeertin ergens zien te regelen...
Hexacopter!quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar je 6-motorige project...
Thanks!quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Bij YouTube staat een linkje... maar blijkt LighTake (en duur) te zijn...
[..]Maar zoek ook effe op Ebay en Chinaprices 'cat money saving' of iets.
VET!!quote:
Bij Vistaprint betaal je alleen verzendkosten (ongeveer ¤7)quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een website waar je je eigen shirt kan laten bedrukken voor niet al te veel?
Is leuk voor tijdens 't EK, naast m'n NL-elftal shirt
Will do.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
VET!!
Maak nieuw topic ofzo zodat we je project kunnen volgen!!
Is dit niet wat voor je?quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
Overigens moet ik ook nog een soldeerbout en soldeertin ergens zien te regelen...
Die scheermesjes voor Gilette (Fusion) ben ik toen nergens zo goedkoop tegengekomen als in een aabieding van drogisterij.net en dan weet je wel zeker dat het originelen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef secondant het volgende:
Hallo
Ik zat me net een paar dingen af te vragen:
1. Ik heb wat gekocht bij Tinydeal.com. Hoe snel gaat de verzending over het algemeen? Zijn ze net zo snel als BIC of meer zoals DX? Iemand ervaring?
2. Verder vroeg ik mij (OPRECHT) af of de scheermesjes van Gillette of de opzetborstels van Oral B nu namaak zijn of echt en ze voor Chinese prijzen worden verkocht? Iemand ervaring ermee? Als ze origineel zijn dan zou ik ze best willen bestellen (veel goedkoper dan NL) maar als ze namaak zijn dan begin ik er niet aan. Zag toen bij opgelicht van de beelden dat die mesjes niet goed waren en zo en heb geen zin in littekens.
Ik denk dat de ontvanger dan maar eens een claim moet indienenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:31 schreef revpolen het volgende:
iemand enig idee waar je dit kan trackingen?
RF077492902SG
pakketje is al 1,5 maand onderweg.. volgens de verzender
is het singapor post maar ook die pakt de tracking niet.. :/
Hmz, dan weet ik het ook niet. 4 dagen lijkt wel verdacht snel, foute tracking code (al dan niet expres)quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:01 schreef revpolen het volgende:
claim heb ik bij tradetang al gedaan, maar tradetang stuurde een printscreen van de tracking met arrived 22-02 netherlands..( 4 dagen na verzending )
heb ze al gemaild waar ik dit kan tracken dan
Aan de prijzen op ebay te zien is hij dan overal uit stock. Als de prijzen heel hoog zijn (999 dolalr, 299 dollar) voor kleine items dan duid het vaak op een tijdelijke leveringsproblemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck man, de LCD is ook hier out of stock..
Dat wordt 'm denk ik inderdaad. Nog wat soldeer tin, aluminium buizen bij de bouwmark halen en dan maar afwachten (hoewel er al 9 van de 13 pakketjes verzonden zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit niet wat voor je?
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=588332
aluminium buizen, die moeten dan wel echt heel dun zijn toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat wordt 'm denk ik inderdaad. Nog wat soldeer tin, aluminium buizen bij de bouwmark halen en dan maar afwachten (hoewel er al 9 van de 13 pakketjes verzonden zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |