Zodra ik wat spullen binnen heb zal ik een topic aanmaken en op dit soort dingen terugkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
aluminium buizen, die moeten dan wel echt heel dun zijn toch?
¤3.95 (incl. verzendkosten dan)quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef Onnoman het volgende:
niet chinees maar wel goedkoop
1 euro voor NL vlag
-weg-
What to do then..?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aan de prijzen op ebay te zien is hij dan overal uit stock. Als de prijzen heel hoog zijn (999 dolalr, 299 dollar) voor kleine items dan duid het vaak op een tijdelijke leveringsproblemen
USA.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
Beide non-china?
Skateboard kun je toch ook gewoon bij Perry of welke sportstore dan ook halen?
Zelfde voor schoenen.
Ik zie echt niet waarom ik schoenen uit het buitenland zou halen, zeker omdat ik ze niet kan passen...
Fijn die links met promo codequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef Onnoman het volgende:
niet chinees maar wel goedkoop
1 euro voor NL vlag
-weg-
TR?quote:
Wtf. Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef namemotion het volgende:
Pakketje van DHgate binnenna 6 dagen al! #lekkerbezigChinapost!
Ja chill hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wtf. Het moet niet gekker worden.
Wat had je besteld? Ik kan steeds niks vinden als ik zoek op DHgate :Squote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef namemotion het volgende:
Pakketje van DHgate binnenna 6 dagen al! #lekkerbezigChinapost!
iPhone hoesjes (of course hahaha), maar de reden dat je niks kunt vinden is omdat ze geen merken als titel mogen hebben... dus je moet het model dan invoeren ofzo. Wel is de naam iPhone goed bekendquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat had je besteld? Ik kan steeds niks vinden als ik zoek op DHgate :S
Een gniffel bleef niet uit bij mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:29 schreef namemotion het volgende:
[..]
iPhone hoesjes (of course hahaha)
Kan je even PM'en hoe je daar dan naar moet zoeken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heb ook een aantal horloges besteld maar dat zijn namaak dus daar praat ik niet over
Beetje OFF topic, OMG SPEEL JIJ OOK FIFA I<3 FIFA vooral FUT (zie je PMquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:13 schreef Fifut het volgende:
[..]
Kan je even PM'en hoe je daar dan naar moet zoeken?
7 dagen is echt mega snelquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef tornado61 het volgende:
Verdorie, afgelopen 3 week alle pakketjes van focalprice na 7 dagen binnen, en m'n laatste pakketjes doen al weer 10 dagenafgelopen 3 dagen minstens 2 keer per dag naar de brievenbus heen en weer gelopen in de hoop dat er al wat in lag
Nee, je ziet het verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:44 schreef namemotion het volgende:
[..]
7 dagen is echt mega snel, bij DealExtreme is het bijna altijd 20+ dagen
... 10 dagen vindt ik al snel..
Tja China Shopping vergt geduld![]()
Jup, bestel en verbaas je zelf als het binnen isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd
Chinachopping is lekker rustig, en dan kan je lekker lang genieten van iets wat je nog gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |