Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair!quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland was toleranter, vrijer in de 90's, niet zo zuur en bang als het nu is.
Dat maakte het prettiger.
Heb vanmorgen met pa en de "superoma's" al aan de Pálinka gezeten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
Bier om kwart over 2?![]()
Ik kan geen alcohol meer zien na gisteravond, terwijl ik maar 1 licor43 en 3 wijntjes op heb.
Ach, je moet gewoon wat minder vaak de krant lezen of op andere wijze het nieuws volgen. NWS mijden helpt ook.quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland was toleranter, vrijer in de 90's, niet zo zuur en bang als het nu is.
Dat maakte het prettiger.
Like my wife.quote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair!
Ik heb nog ergens een foto van mijn pa als "hippie"....Is trouwens ook nog af te leiden van de trouwfoto waar hij er "normaal" op moest staan zie ik.quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens had ik wel de in jaren zestig willen leven. Keihard drugs gebruiken met Raoul Duke.
Beta's weten niet wat hard werken is.quote:
Hij had een LSD-trip tijdens de receptie?quote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van mijn pa als "hippie"....Is trouwens ook nog af te leiden van de trouwfoto waar hij er "normaal" op moest staan zie ik.
Vaginanijd.quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
Godver wat heb ik ook een hekel aan Mart Smeets.
Zelfverklaard kutexpert.
En jij al helemaal!quote:
Voor jou dan om wat vrolijker te worden:quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
Godver wat heb ik ook een hekel aan Mart Smeets.
Zelfverklaard kutexpert.
Hij kan gewoon z'n bek niet houden, constante langdradige zinnen "mag ik dit zeggen, ja dit mag ik zeggen" en dan het hele encyclopedie der fietsgeschiedenis die weer voorbij komt. Ergerlijk.quote:
Zijn er mannelijke en vrouwelijke getallen?quote:
Op de trouwfoto valt hij nog net niet in slaap.quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had een LSD-trip tijdens de receptie?
Precies, dit is gewoon werkweigering.quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef 99.999 het volgende:
Ik had al geprobeerd om oude posts te verwijderen om er onder te blijven maar dat werkt niet
Peter R. de Vries komt in de buurt.quote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef Tem het volgende:
Mart is een held, je kan je aan niemand zo heerlijk ergeren als aan Mart.
Slotjes tellen niet als post.quote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon werkweigering.
à demain Dijkstraquote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef 99.999 het volgende:
Kan het geouwehoer van Michael Boogerd erbij wel waarderen, dan Smeets maar op de koop toe nemen en het is beter dan Herbert Dijkstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |