Met een dikke .50 erop.quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus dit word je volgende projectje?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook erg fijn, ondanks de hoge brandstofprijs.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik denk dat elk land zijn eigen problemen heeft. Nederland vind ik nog steeds fijn om in te wonen ondanks sommige aspecten.
Het Brabantse vrij houden van Limburgse invloeden en de raszuiverheid bewaren.quote:
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Tem het volgende:
Waar heb je uitgehangen Monidique? Of was je het gewoon zat.
Ik ook hoor, maar het is niet meer zo prettig om hier te leven als 15 à 20 jaar geleden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik denk dat elk land zijn eigen problemen heeft. Nederland vind ik nog steeds fijn om in te wonen ondanks sommige aspecten.
Ik ken maar een Jesus, laat staan elke 4 jaar een nieuwe.quote:Op zondag 15 april 2012 03:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En als uitsmijter (speciaal voor EchtGaaf ;-)
"Would you call yourself a Christian if they had a new Jesus every four years?"
En dan ook nog eens die voedselschaarstequote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het is niet meer zo prettig om hier te leven als 15 à 20 jaar geleden.
Ja daar kan ik mogelijk niet over oordelen omdat ik pas 20 jaar besta. Maar waren er toen geen andere problemen? Ik vind in ieder geval dat Nederland het goed voor elkaar heeft, we klagen om het klagen en we hebben geen primaire problemen als honger, ziekten of mensen die op straat moeten leven.quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het is niet meer zo prettig om hier te leven als 15 à 20 jaar geleden.
Tuurlijk wel, remlof wordt gewoon oudquote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daar kan ik mogelijk niet over oordelen omdat ik pas 20 jaar besta. Maar waren er toen geen andere problemen? Ik vind in ieder geval dat Nederland het goed voor elkaar heeft, we klagen om het klagen en we hebben geen primaire problemen als honger, ziekten of mensen die op straat moeten leven.
En hij moppert graag over premiers die lachen.quote:
Grolsch, veltins vind ik niet te zuipen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef betyar het volgende:
Tijd voor bier. Grolsch, Veltins of Bavaria?
Nederland was toleranter, vrijer in de 90's, niet zo zuur en bang als het nu is.quote:
Dat is de volgorde van mijn voorkeur.quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef betyar het volgende:
Tijd voor bier. Grolsch, Veltins of Bavaria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |