Nee, ik heb er alleen 10 posts uit verwijderd: [POLCAFE #3089] Met een Arrmeens-Russische invasiequote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
Die onzijdige nieuwe user is weg, het was php.
Wil je een nieuwe TT EG?
Ow datquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb er alleen 10 posts uit verwijderd: [POLCAFE #3089] Met een Arrmeens-Russische invasie
En nu? BBRA Schaal_12?quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef schaal_9 het volgende:
EchtGaaf heeft nu zelfs een draadje gestart
De vacature heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworden: hij gaat voor een boeiende carrière als FOK! poster.
Appelpopquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
Oh betyar, straks om 00:45 Appelpop op Ned3
https://twitter.com/#!/depolitieheliquote:Op zondag 15 april 2012 06:50 schreef Auti het volgende:
Het is veel te vroeg om met de mooiste helikopter van het KLPD boven mijn huis te gaan hangen.
Ik hou van helikopters, ik hou van het geluid van helikopters.. maar ze hoeven mij er niet voor wakker te maken.
Goedemorgen.
Klotegeluid, ze moeten die dingen gewoon uitrusten met goede camera's zodat ze op een flinke hoogte kunnen blijven.quote:Op zondag 15 april 2012 06:50 schreef Auti het volgende:
Het is veel te vroeg om met de mooiste helikopter van het KLPD boven mijn huis te gaan hangen.
Ik hou van helikopters, ik hou van het geluid van helikopters.. maar ze hoeven mij er niet voor wakker te maken.
Goedemorgen.
Ja, die ken ikquote:Op zondag 15 april 2012 09:13 schreef remlof het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/depolitieheli
Goeiemorgen.
quote:Op zondag 15 april 2012 08:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En als je al in de buurt zou komen zou ik je op een rochel tussen je ogen trakteren.
Maar wat is je punt nu bejaarde provo?
Een zekere Harderwijkse speler bleek apeblauw op het veld te staan.quote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef remlof het volgende:
Vechtpartij bij voetbalwedstrijd in Harderwijk
Dan woon je niet in de buurt van het traject zeker.quote:Op zondag 15 april 2012 10:37 schreef Tem het volgende:
Nergens last van Huilies, behalve helicopters.
Blijdorp, daar komen ze inderdaad niet langs. Ik heb nooit echt veel last van de festiviteiten in de stad.quote:Op zondag 15 april 2012 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan woon je niet in de buurt van het traject zeker.
Wat kost een kamer in de apenheul?quote:Op zondag 15 april 2012 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Blijdorp, daar komen ze inderdaad niet langs. Ik heb nooit echt veel last van de festiviteiten in de stad.
Workaholic.quote:Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
Heerlijk, gisteravond tot 5 uur met een maat door Frankfurt a.M. onderweg geweest, nu alweer op kantoor aldaar om verder te werken.
Die Amerikanen ook.quote:Dutch police cars look funny, as if they supported lesbian and gay movement
De gesprekken die ik heb gevoerd waren van een beduidend ander niveau.quote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Friek_ het volgende:
De tering, het is gister weer laat genoeg geworden. Mijn slappe geouwehoer over het onderwerp 'echte filosofie' en 'weg met de overheid bij de universiteit' heeft de mensen bezig gehouden.
U wenst geen verdere staatsfinanciering te verkrijgen?quote:Op zondag 15 april 2012 12:26 schreef Friek_ het volgende:
De tering, het is gister weer laat genoeg geworden. Mijn slappe geouwehoer over het onderwerp 'echte filosofie' en 'weg met de overheid bij de universiteit' heeft de mensen bezig gehouden.
Het zou inderdaad beter zijn als de universiteit zich meer richtte op private investeerders. Dat was een beetje de kern. Uiteraard tegen het zere been van de linkse filosofen en andere aanwezige alfa's.quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Reya het volgende:
[..]
U wenst geen verdere staatsfinanciering te verkrijgen?
De afwezigen hebben zich niet geroerd?quote:Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zou inderdaad beter zijn als de universiteit zich meer richtte op private investeerders. Dat was een beetje de kern. Uiteraard tegen het zere been van de linkse filosofen en andere aanwezige alfa's.
Ah, ik heb ook een aantal alfa's op stang gejaagd. Minachting van hun vakgebied is doorgaans voldoende.quote:Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zou inderdaad beter zijn als de universiteit zich meer richtte op private investeerders. Dat was een beetje de kern. Uiteraard tegen het zere been van de linkse filosofen en andere aanwezige alfa's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |