abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110513045
heel goed tuinhek, hoop voor je dat ze luisteren en je de tijd geven....volgens mij bedoel jij het wel goed..
situatie is dat de baasjes van jouw directe leidinggevenden er anders over denken...
zij bepalen immers of ze erop ingaan...dat doen ze niet als we er wijzer op worden..macht behouden rules nu eenmaal....voor zolang het nog duurt
zo denk ik erover..
pi_110513170
  woensdag 18 april 2012 @ 23:33:24 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110514283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Is Saoedi-Arabie niet een bondgenoot van de VS? Want dat zou dan alsnog op een soort van inside job kunnen wijzen. :o
Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:37:04 #104
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110514452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef badabingie het volgende:

[..]

zeg helder overheidslicht, wat is mijn oude account dan? je weet het kennelijk zo goed..kom vertel..

sorry tuinhek, zal voortaan proberen inhoudelijk te reageren…best lastig met jouw soort mensen…jullie zitten vast en overtuigd van je indoctrinatie..zo weinig creativiteit, inspiratie en fantasie …
zinloos om je proberen wijzer te maken..
groetjes
kennelijk kloonmans :)
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.

Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke. Daar moet een match voor te vinden zijn.
pi_110514636
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.

Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke. Daar moet een match voor te vinden zijn.
Waar is jouw oude icoontje, Terecht ? Was nou net zo leuk.
pi_110514813
quote:

[..]

Lekker boeiend. :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.
Dat zou ook nog kunnen, ja. Zou hij dan een breuk van het bondgenootschap voor ogen hebben gehad?
pi_110515087
Lekker sfeertje hier. Zo ken ik het topic weer.
pi_110515819
quote:
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was.
geweldig..heb je een grondig onderzoekje gedaan? kreeg je een opdracht van je baasje, knul?
wel serieus nemen hoor..

quote:
Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic.
oh, bepaal jij waar newbies hun fipos plaatsen? was trouwens in het 'wat luister je nu' topic, derrick.

quote:
Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.
ik heb al eerder gezegd dat ik geen klonen heb..ben puur natuur..en jij?
vroeger, een jaar of wat, heb ik hier ook gepost...op een gegeven moment had ik genoeg van thru en bnw
ik werd niet goed van bepaalde users toentertijd..wat een drama, zoveel simpelheid, naïviteit, erg geil op wetenschap en dogmas..ik was er klaar mee…weer even verder aan mijn ontwikkeling gewerkt…de laatste maanden eerst even gelurkt wat voor soort people hier nog zitten..vervolgens maar weer aangemeld vanwege er wel weer interessante users zijn waar ik van kan leren en soms mijn ervaringen kan delen. altijd makkelijk…

quote:
Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke.
ah, jij wilde vroeger bij de politie..recherchewerk, zoiets..zeg eens eerlijk terechtje? of probeer jij de huisshrink te spelen? doe maar niet.
quote:
Daar moet een match voor te vinden zijn.
zoek en gij zult vinden trol.
zoek zoek O+
  donderdag 19 april 2012 @ 00:17:52 #109
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110516050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef badabingie het volgende:

[..]

geweldig..heb je een grondig onderzoekje gedaan? kreeg je een opdracht van je baasje, knul?
wel serieus nemen hoor..

[..]

oh, bepaal jij waar newbies hun fipos plaatsen? was trouwens in het 'wat luister je nu' topic, derrick.

[..]

ik heb al eerder gezegd dat ik geen klonen heb..ben puur natuur..en jij?
vroeger, een jaar of wat, heb ik hier ook gepost...op een gegeven moment had ik genoeg van thru en bnw
ik werd niet goed van bepaalde users toentertijd..wat een drama, zoveel simpelheid, naïviteit, erg geil op wetenschap en dogmas..ik was er klaar mee…weer even verder aan mijn ontwikkeling gewerkt…de laatste maanden eerst even gelurkt wat voor soort people hier nog zitten..vervolgens maar weer aangemeld vanwege er wel weer interessante users zijn waar ik van kan leren en soms mijn ervaringen kan delen. altijd makkelijk…

[..]

ah, jij wilde vroeger bij de politie..recherchewerk, zoiets..zeg eens eerlijk terechtje? of probeer jij de huisshrink te spelen? doe maar niet.

[..]

zoek en gij zult vinden trol.
zoek zoek O+
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2011 03:53 schreef Orwell het volgende:

[..]

er is duidelijk hi-tec weaponery ingezet...
nucleair danwel tesla, EMP, of een andere nieuwe technologie waar over zelfs A.Tuinhek nog
niet is gebriefed.

geen andere theorie kan de verpulvering van een zeer groot deel van het beton en het staal, marmer van 110 verdiepingen verklaren.

geen andere theorie kan deze "druipgrot-achtige" gaten verklaren...
http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam4.html
(figur 57b)
  donderdag 19 april 2012 @ 00:21:03 #110
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110516139
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen, ja. Zou hij dan een breuk van het bondgenootschap voor ogen hebben gehad?
Dat was een van de hoofdmotieven voor de aanslagen.
pi_110516392
quote:
fout terecht..ik ben eerlijk..ik ken die user wel van vroeger..
ten eerste onderzoek ik zelf geen 9-11..de details hoef ik niet allemaal te weten..ik volg het verder wel, meer aan de zijlijn of er nog iets news te melden is..het gaat mij om de agenda en het grote plaatje…dat het een inside job was ben ik van overtuigd. welles nietes discussies vind ik zonde van m’n energie..en ik ben al zo moe..
zoek ze verder , ik ga naar mijn nest...ik werk soms vroeg, en jij? avond/nachtdienst? :o
  donderdag 19 april 2012 @ 00:38:40 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110516698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:28 schreef badabingie het volgende:

[..]

fout terecht..ik ben eerlijk..ik ken die user wel van vroeger..
ten eerste onderzoek ik zelf geen 9-11..de details hoef ik niet allemaal te weten..ik volg het verder wel, meer aan de zijlijn of er nog iets news te melden is..het gaat mij om de agenda en het grote plaatje…dat het een inside job was ben ik van overtuigd. welles nietes discussies vind ik zonde van m’n energie..en ik ben al zo moe..
zoek ze verder , ik ga naar mijn nest...ik werk soms vroeg, en jij? avond/nachtdienst? :o

Gaat-ie het ook nog eens schijnheilig ontkennen en zich plotseling voordoen als hardwerkende en vrome burger, de smiecht. Dit zijn van die momenten dat je je deconfiture als een man moet dragen, Orwell.
pi_110516717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die naive domheid van Nederlanders is gevaarlijk. Door die domheid, laksheid en onverschilligheid raken we dus alles kwijt. En dat was het dsu ook waarom het destijds mogelijk was dat er zoveel gedeporteerd werden. De naiviteit richting autoriteit. Als het gewoon volk destijds in opstand kwam als een joods gezin werd afgevoerd de betreffende agenten hadden afgetuigd zodat de agenten afdropen. Dan was het allemaal niet zover gekomen. Maar nee de gewone man was zo eerlijk om de kliklijn te gebruiken en te verklappen dat de overbuurman een jood verstopt.

De agent van toen deed ook alleen maar wat hem werd opgedragen. Dat snap ik ook wel. Maar voor het groter goed was het beter geweest als het gezag met harde hand werd kalt gesteld. Het besef en moraal was ver te zoeken. Men denkt niet na. En helaas vertoont de agent van tegenwoordig vertoont weer dezelfde walgelijke fascistische trekjes. Zombies die net aan hun veterstrikdiploma hebben. Het gepeupel die zo makkelijk te beinvloeden zijn en NIET begrijpen waarmee ze bezig zijn.

En als het wel zijn dan worden ze afgestraft omdat ze hun bonnetjesquota niet halen.

We dienen collectief het gezag te ondermijnen. Onze overheid, politie, justitie zijn gedrochten dat accuut opgeheven dient te worden. Laat ze maar 16 miljoen opsluiten.

[..]

Multinationals, politici ABSOLUUT niet.
:Y Helemaal gelijk heb je!!
pi_110516846
terechtje toch..zo naief...
truste knecht
  donderdag 19 april 2012 @ 01:04:38 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_110517561
Raar sfeertje hier...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_110517575
quote:
15s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:07 schreef David Letterman het volgende:
Raar sfeertje hier...
Waarom??
  donderdag 19 april 2012 @ 07:11:14 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_110519352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ergens ben ik het wel met dit stukje van je post eens, maar dan wil ik het meer op onverschilligheid en laksheid gooien dan op domheid.
Domheid wil ik niet meteen zeggen dom dom. Meer net slim genoeg om een vak te kunnen uitoefenen maar niet verder kunnen kijken, denken. Dat is waar onderwijs zo handig is en waar het zo dwangmatig wordt opgelegd. Zo min mogelijk contact ouders en zo vroeg mogelijk staatspropaganda en uiteraard zo vroeg mogelijk verslingerd raken aan merken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 april 2012 @ 07:17:27 #119
52357 Lambiekje
pi_110519382
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de rol van Saoedi-Arabie. Er bestaan vermoedens dat enkele sjeiks en zelfs prinsen van de koninklijke familie betrokken zijn geweest bij de aanslagen, en dat de VS dit onder de tafel heeft willen schuiven.
Ik zou ook nog wel willen weten wat de NSA allemaal wist. De 9/11-commissie nam pas tegen het einde van haar onderzoek een kijkje in de archieven van de NSA en naar verluid waren zij geschokt over de hoeveelheid intelligence waarover de NSA beschikte. Maar omdat de commissie er pas zo laat achter kwam hadden zij te weinig tijd om al die informatie te verwerken.
Die commissie had zeer ondermaats budget gekregen. De commissie was eerst samengesteld met bevooroordeelden. De commissie werd rijkelijk laat ingesteld. De commissie kreeg stelselmatig te maken met obstructie. De commissie werd voor gelogen. De commissie heeft cruxiale punten weg gelaten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 19 april 2012 @ 07:20:10 #120
52357 Lambiekje
pi_110519394
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik ga deze zomer een paar 100 experts vertellen dat ze bepaalde dingen jarenlang fout hebben gedaan, en dat de consensus niet klopt. Dit alles aan de hand van mijn onderzoek. Tegendraads en creatief genoeg? ;)
Dat opzich is goed. Maar hoe komt het dat 100 experts het verkeerd doen?
pi_110519633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Domheid wil ik niet meteen zeggen dom dom. Meer net slim genoeg om een vak te kunnen uitoefenen maar niet verder kunnen kijken, denken. Dat is waar onderwijs zo handig is en waar het zo dwangmatig wordt opgelegd. Zo min mogelijk contact ouders en zo vroeg mogelijk staatspropaganda en uiteraard zo vroeg mogelijk verslingerd raken aan merken.
Welk onderwijs heb jij genoten dat je de staatspropaganda niet binnen hebt gekregen?
Hoe blijf jij verschoont van alle indoctrinatie en hoe weet jij dat wat jij leest geen indoctrinatie is? :)
  donderdag 19 april 2012 @ 09:06:47 #122
52357 Lambiekje
pi_110520644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:55 schreef vanhal het volgende:

[..]

Welk onderwijs heb jij genoten dat je de staatspropaganda niet binnen hebt gekregen?
Ik heb ook gewoon normaal onderwijs gehad. Maar meer ik lees, kijk hoe meer ik er achter kom dat wat je op school hebt geleerd (afgezien van grammatica en wiskunde) op volstrekte nutteloosheid berust.

quote:
Hoe blijf jij verschoont van alle indoctrinatie en hoe weet jij dat wat jij leest geen indoctrinatie is? :)
Alles steevast op nieuw herevalueren.
  donderdag 19 april 2012 @ 09:07:23 #123
52357 Lambiekje
pi_110520657
quote:
wat is dit?
  donderdag 19 april 2012 @ 09:23:32 #124
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110521014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon normaal onderwijs gehad. Maar meer ik lees, kijk hoe meer ik er achter kom dat wat je op school hebt geleerd (afgezien van grammatica en wiskunde) op volstrekte nutteloosheid berust.
Gelukkig is jouw schrijfstijl als door een ringetje te halen is en weet je wiskunde feilloos toe te passen:
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef Terecht het volgende:

[..]

Basiskennis natuurkunde zeg je? Dan moet het een koud kunstje zijn om het volgende sommetje op te lossen:

[..]

Dit was 2 jaar geleden. Heb je nu al iets geleerd over, om jouw woorden vrij te herhalen, elementaire mechanica?
  donderdag 19 april 2012 @ 09:27:53 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110521125
quote:
_O-
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 april 2012 @ 10:00:52 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_110522193
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat opzich is goed. Maar hoe komt het dat 100 experts het verkeerd doen?
Deels voortschrijdend inzicht, deels door modernere technieken in het algemeen. Er is meer dan 10 jaar geleden een keer een onderzoek geweest die het probeerde te onderzoeken, maar die hebben wat dingen fout gedaan. Het waren alleen wat relatief subtiele dingen, dus veel mensen hadden dat niet door. Vervolgens is vrijwel het hele veld (ik heb het zelf eerst ook gedaan) hun advies achterna gelopen. Wij hebben er dus het afgelopen half jaar nog eens goed naar gekeken met alle moderne methoden die we beschikbaar hebben, en dat bleek dus echt niet te kloppen :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_110523330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Bin Laden had niks te maken met 911.
The Fatty Bin Laden confession tapes were fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 april 2012 @ 11:05:29 #128
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110524012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

1. Is het eigenlijk niet gek voor een samenzwering een dader aan te wijzen, die als ik de zelfstandige denkers in dit draadje moet geloven een CIA handpop is, maar ontkent er iets mee te maken te hebben? Hebben ze soms lopen slapen bij de CIA???
2. Erger nog, toen ze eindelijk wakker werden bij de CIA en bin Laden instrueerden om verantwoordelijkheid op te eisen voor de aanslagen hebben ze hem kennelijk het verkeerde spiekbriefje meegegeven want de motieven die bin Laden opnoemde voor de aanslagen waren hele andere motieven dan het Witte Huis aan bin Laden toeschreef.
3. Alsof dat nog niet genoeg is, volgens de vrije geesten die zo dapper zijn om de toedracht van 9/11 te betwijfelen en daarvoor op hun nek worden gezeten door geheim agenten, spindoctors en overheidstrollen zoals ik, is zo'n beetje al het beeldmateriaal van de aanslagen op uiterst geraffineerde wijze bewerkt om de wereld te doen laten geloven dat er twee vliegtuigen in het World Trade Center gevlogen zijn (het idee alleen al!), maar ze konden kennelijk niet een fatsoenlijk videootje van bin Laden produceren?

Heb je enig idee hoe lachwekkend jullie verhaaltjes overkomen? Denken jullie uberhaupt wel eens na? Om Matt Taibbi te citeren:
quote:
At its heart, 9/11 Truth is a conceit, a narcissistic pipe dream for a dingbat, sheeplike population that is pleased to imagine itself dangerous and ungovernable. Rather than admit to their own powerlessness and irrelevance, or admit that they've spent the last fifty years or so electing leaders who openly handed their tax money to business cronies and golfed in Scotland while middle America's jobs were being sent overseas, the adherents to 9/11 Truth instead flatter themselves with fantasies about a ruling class obsessed with keeping the terrible truth from the watchful, exacting eye of The People.Whereas the real conspiracy of power in America is right out in the open and always has been, only nobody cares, so long as Fear Factor and Baseball Tonight come on at the right times. A conspiracy like the one described by 9/11 Truth would only be necessary in a country where the people are a threat to actually govern themselves effectively.But none of that even matters nearly as much as what 9/11 Truth says about the mental state of the population. The whole narrative of the movement is so completely and utterly retarded, it boggles the mind. It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters.
pi_110525556
Dankje wel voor het artikel....

I especially liked this bit::

"It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters."

It sums up very well my opinion of the enormous mountain of horseshijt which is the official story.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 19 april 2012 @ 12:09:42 #130
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110526159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Tingo het volgende:
Dankje wel voor het artikel....

I especially liked this bit::

"It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters."

It sums up very well my opinion of the enormous mountain of horseshijt which is the official story.
Dat impliceert dat je weet hoe de officiele lezing in elkaar steekt. Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.
pi_110527034
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef Terecht het volgende:

[..]
Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.
:') Hoezo arrogant. Jezus..
pi_110527147
Waarom waren er geen architects,engineers,pilots,scientists,scholars on the 911 Commission?
The 911 Commission membership was comprised of politicians,PR people,business execs ....and pretty much all of them were Bush Administration sympathisers.
Their job was to sell the official lie to the public.

Waarom heeft Khalid Sheik Mohammed (the so-called self-confessed 911 mastermind) nooit naar het rechtbank geweest?
Self-confessed ? O ja - after being waterboarded 183 times in the first 3 months of his detention.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 19-04-2012 12:42:00 (missed out 'times') ]
pi_110527571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Klopt,CIA had het zelf toegegeven! _O-
  donderdag 19 april 2012 @ 13:08:15 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110528150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:36 schreef Green1 het volgende:

[..]

:') Hoezo arrogant. Jezus..
Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Green1 het volgende:

[..]

Lijkt me vrij duidelijk dat er explosieven gebruikt zijn.
pi_110528737
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, nu kun je wel weer van die grappige (niet dus) plaatjes plaatsen en oude berichten opzoeken. Maar als je goed had gelezen, iets waar je zelf altijd zo de mond van vol hebt, staat er:

Lijkt me vrij duidelijk dat er explosieven gebruikt zijn.

quote:
 lij·ken leek, h geleken 1 overeenkomst hebben met
Maarja, ik geloof dat voordat je van jou iets mag zeggen (waar ik overigens schijt aan heb) moet je eerst een academische titel over dat onderwerp behaald hebben.

Dat mag ik dan wel niet hebben, maar ik ben nog net in staat om een instorting die wel door explosieven veroorzaakt is te vergelijken met die van het wtc. En daar lijkt het op.
pi_110528769
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef Terecht het volgende:
Heb je enig idee hoe lachwekkend jullie verhaaltjes overkomen?

[..]

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.

Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_110528848
Vind het net een vulkanische uitbarsting
  donderdag 19 april 2012 @ 13:37:01 #138
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110529238
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.
Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:
http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
http://www.scribd.com/doc/57500478/Seffen-Simple-Analysis

Die moeten wel heel erg gehersenspoeld zijn, in diepe slaap zitten, of last hebben van cognitieve dissonantie, nietwaar?
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 13:38:47 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_110529321
Als zo'n groot gebouw instort is het toch logisch dat er een enorme stofwolk opstijgt? En dat het gepaard gaat met een enorme herrie? Of denk ik te simpel? Zal wel he :{
  donderdag 19 april 2012 @ 13:44:30 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110529571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Als zo'n groot gebouw instort is het toch logisch dat er een enorme stofwolk opstijgt? En dat het gepaard gaat met een enorme herrie? Of denk ik te simpel? Zal wel he :{
Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:46:04 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110529627
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef Terecht het volgende:

Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.
Mag ik ook bij dat clubje?
  donderdag 19 april 2012 @ 13:48:17 #142
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110529727
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag ik ook bij dat clubje?
Dan moet je eerst wél de officiele lezing aanprijzen en de hemel inzingen.
pi_110529746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:
http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
http://www.scribd.com/doc/57500478/Seffen-Simple-Analysis

Die moeten wel heel erg gehersenspoeld zijn, in diepe slaap zitten, of last hebben van cognitieve dissonantie, nietwaar?
Je irritante kwinkslag negeer ik.
Ach, vooral gek dat niet 1 iemand zijn ervaringen over explosies met deze experts heeft mogen/kunnen delen. 1 van de 100den getuigen die wel explosies hoorden:

quote:
22. Did the NIST investigation look for evidence of the WTC towers being brought down by controlled demolition? Was the steel tested for explosives or thermite residues?

NIST did not test for the residue of these compounds in the steel.
Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.

In je linkjes lees ik geen verklaring voor de stalen blaken die honderden meters van de torens gevonden werden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 19-04-2012 13:54:08 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:50:14 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110529807
quote:
18s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Terecht het volgende:

Dan moet je eerst wél de officiele lezing aanprijzen en de hemel inzingen.
Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?
  donderdag 19 april 2012 @ 14:09:38 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110530693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?
Dat mag. Welkom. *O*
  donderdag 19 april 2012 @ 14:11:53 #146
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_110530819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je irritante kwinkslag negeer ik.
Ach, vooral gek dat niet 1 iemand zijn ervaringen over explosies met deze experts heeft mogen/kunnen delen. 1 van de 100den getuigen die wel explosies hoorden:
OMG mensen hoorden explosies! :o Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....? :o
quote:
[..]

Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.

In je linkjes lees ik geen verklaring voor de stalen blaken die honderden meters van de torens gevonden werden.
Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).
pi_110534140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het. _O-
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 15:27:27 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_110534217
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het. _O-
Hoe weet je dat dan zo zeker? Heb jij wél bewijzen daarvoor dan?
pi_110534816
quote:

[..]

Wat een paranoïde bocht man. Kloon dit, kloon dat. Doe dat hoedje af man, conspiracy-freak.
pi_110534942
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

OMG mensen hoorden explosies! :o Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....? :o

[..]

Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).
Wat n nietszeggende reactie. Ben ik niet van je gewend. Moeten we zelf maar afleiden ...grinnik.
Bij wtc 7 zegt nist wel naar het beeldmateriaal te hebben gekeken en geluisterd maar om dat daarop geen explosies te zien en te horen waren kon men dat verder uitsluiten.
Nou als ik op het waarnemingsvermogen vna NIST moet vertrouwen, :{w

Bij wtc 1 en 2 deed men dit dus duidelijk anders want dat er footage met op explosies gelijkende verschijnselen te zien zijn lijkt me duidelijk, dat er heel veel getuigen over bommen en explosies spreken ook.

De verklaring die men geeft om niet op explosieven te onderzoeken is oa dat het niet logistiek haalbaar zou zijn. Belachelijk argument, toch ? Helemaal als je bedenkt dat de politie dacht dat er n bus met explosieven in de kelder stond of dat er evt 'n bom in de vliegtuigen zat.

Oh ja, las hier dat al die vreemde flitsen voor en tijdens de instorting door statische ontladingen of kortsluiting veroorzaakt zijn.
Dan krijg je dus dit ?
Nog nooit 1 goede verklaring voor gelezen.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')