Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Is Saoedi-Arabie niet een bondgenoot van de VS? Want dat zou dan alsnog op een soort van inside job kunnen wijzen.

Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef badabingie het volgende:
[..]
zeg helder overheidslicht, wat is mijn oude account dan? je weet het kennelijk zo goed..kom vertel..
sorry tuinhek, zal voortaan proberen inhoudelijk te reageren…best lastig met jouw soort mensen…jullie zitten vast en overtuigd van je indoctrinatie..zo weinig creativiteit, inspiratie en fantasie …
zinloos om je proberen wijzer te maken..
groetjes
kennelijk kloonmans

Waar is jouw oude icoontje, Terecht ? Was nou net zo leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.
Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke. Daar moet een match voor te vinden zijn.

Lekker boeiend.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.
Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke. Daar moet een match voor te vinden zijn.

Dat zou ook nog kunnen, ja. Zou hij dan een breuk van het bondgenootschap voor ogen hebben gehad?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.

geweldig..heb je een grondig onderzoekje gedaan? kreeg je een opdracht van je baasje, knul?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was.
oh, bepaal jij waar newbies hun fipos plaatsen? was trouwens in het 'wat luister je nu' topic, derrick.quote:Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic.
ik heb al eerder gezegd dat ik geen klonen heb..ben puur natuur..en jij?quote:Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.
ah, jij wilde vroeger bij de politie..recherchewerk, zoiets..zeg eens eerlijk terechtje? of probeer jij de huisshrink te spelen? doe maar niet.quote:Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke.
zoek en gij zult vinden trol.quote:Daar moet een match voor te vinden zijn.

quote:Op donderdag 19 april 2012 00:11 schreef badabingie het volgende:
[..]
geweldig..heb je een grondig onderzoekje gedaan? kreeg je een opdracht van je baasje, knul?
wel serieus nemen hoor..
[..]
oh, bepaal jij waar newbies hun fipos plaatsen? was trouwens in het 'wat luister je nu' topic, derrick.
[..]
ik heb al eerder gezegd dat ik geen klonen heb..ben puur natuur..en jij?
vroeger, een jaar of wat, heb ik hier ook gepost...op een gegeven moment had ik genoeg van thru en bnw
ik werd niet goed van bepaalde users toentertijd..wat een drama, zoveel simpelheid, naïviteit, erg geil op wetenschap en dogmas..ik was er klaar mee…weer even verder aan mijn ontwikkeling gewerkt…de laatste maanden eerst even gelurkt wat voor soort people hier nog zitten..vervolgens maar weer aangemeld vanwege er wel weer interessante users zijn waar ik van kan leren en soms mijn ervaringen kan delen. altijd makkelijk…
[..]
ah, jij wilde vroeger bij de politie..recherchewerk, zoiets..zeg eens eerlijk terechtje? of probeer jij de huisshrink te spelen? doe maar niet.
[..]
zoek en gij zult vinden trol.
zoek zoek
quote:Op woensdag 5 januari 2011 03:53 schreef Orwell het volgende:
[..]
er is duidelijk hi-tec weaponery ingezet...
nucleair danwel tesla, EMP, of een andere nieuwe technologie waar over zelfs A.Tuinhek nog
niet is gebriefed.
geen andere theorie kan de verpulvering van een zeer groot deel van het beton en het staal, marmer van 110 verdiepingen verklaren.
geen andere theorie kan deze "druipgrot-achtige" gaten verklaren...
http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam4.html
(figur 57b)

Dat was een van de hoofdmotieven voor de aanslagen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, ja. Zou hij dan een breuk van het bondgenootschap voor ogen hebben gehad?

fout terecht..ik ben eerlijk..ik ken die user wel van vroeger..quote:

quote:Op donderdag 19 april 2012 00:28 schreef badabingie het volgende:
[..]
fout terecht..ik ben eerlijk..ik ken die user wel van vroeger..
ten eerste onderzoek ik zelf geen 9-11..de details hoef ik niet allemaal te weten..ik volg het verder wel, meer aan de zijlijn of er nog iets news te melden is..het gaat mij om de agenda en het grote plaatje…dat het een inside job was ben ik van overtuigd. welles nietes discussies vind ik zonde van m’n energie..en ik ben al zo moe..
zoek ze verder , ik ga naar mijn nest...ik werk soms vroeg, en jij? avond/nachtdienst?

quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die naive domheid van Nederlanders is gevaarlijk. Door die domheid, laksheid en onverschilligheid raken we dus alles kwijt. En dat was het dsu ook waarom het destijds mogelijk was dat er zoveel gedeporteerd werden. De naiviteit richting autoriteit. Als het gewoon volk destijds in opstand kwam als een joods gezin werd afgevoerd de betreffende agenten hadden afgetuigd zodat de agenten afdropen. Dan was het allemaal niet zover gekomen. Maar nee de gewone man was zo eerlijk om de kliklijn te gebruiken en te verklappen dat de overbuurman een jood verstopt.
De agent van toen deed ook alleen maar wat hem werd opgedragen. Dat snap ik ook wel. Maar voor het groter goed was het beter geweest als het gezag met harde hand werd kalt gesteld. Het besef en moraal was ver te zoeken. Men denkt niet na. En helaas vertoont de agent van tegenwoordig vertoont weer dezelfde walgelijke fascistische trekjes. Zombies die net aan hun veterstrikdiploma hebben. Het gepeupel die zo makkelijk te beinvloeden zijn en NIET begrijpen waarmee ze bezig zijn.
En als het wel zijn dan worden ze afgestraft omdat ze hun bonnetjesquota niet halen.
We dienen collectief het gezag te ondermijnen. Onze overheid, politie, justitie zijn gedrochten dat accuut opgeheven dient te worden. Laat ze maar 16 miljoen opsluiten.
[..]
Multinationals, politici ABSOLUUT niet.
 Helemaal gelijk heb je!!
 Helemaal gelijk heb je!!

Domheid wil ik niet meteen zeggen dom dom. Meer net slim genoeg om een vak te kunnen uitoefenen maar niet verder kunnen kijken, denken. Dat is waar onderwijs zo handig is en waar het zo dwangmatig wordt opgelegd. Zo min mogelijk contact ouders en zo vroeg mogelijk staatspropaganda en uiteraard zo vroeg mogelijk verslingerd raken aan merken.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ergens ben ik het wel met dit stukje van je post eens, maar dan wil ik het meer op onverschilligheid en laksheid gooien dan op domheid.

Die commissie had zeer ondermaats budget gekregen. De commissie was eerst samengesteld met bevooroordeelden. De commissie werd rijkelijk laat ingesteld. De commissie kreeg stelselmatig te maken met obstructie. De commissie werd voor gelogen. De commissie heeft cruxiale punten weg gelaten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de rol van Saoedi-Arabie. Er bestaan vermoedens dat enkele sjeiks en zelfs prinsen van de koninklijke familie betrokken zijn geweest bij de aanslagen, en dat de VS dit onder de tafel heeft willen schuiven.
Ik zou ook nog wel willen weten wat de NSA allemaal wist. De 9/11-commissie nam pas tegen het einde van haar onderzoek een kijkje in de archieven van de NSA en naar verluid waren zij geschokt over de hoeveelheid intelligence waarover de NSA beschikte. Maar omdat de commissie er pas zo laat achter kwam hadden zij te weinig tijd om al die informatie te verwerken.

Dat opzich is goed. Maar hoe komt het dat 100 experts het verkeerd doen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer een paar 100 experts vertellen dat ze bepaalde dingen jarenlang fout hebben gedaan, en dat de consensus niet klopt. Dit alles aan de hand van mijn onderzoek. Tegendraads en creatief genoeg?

Welk onderwijs heb jij genoten dat je de staatspropaganda niet binnen hebt gekregen?quote:Op donderdag 19 april 2012 07:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Domheid wil ik niet meteen zeggen dom dom. Meer net slim genoeg om een vak te kunnen uitoefenen maar niet verder kunnen kijken, denken. Dat is waar onderwijs zo handig is en waar het zo dwangmatig wordt opgelegd. Zo min mogelijk contact ouders en zo vroeg mogelijk staatspropaganda en uiteraard zo vroeg mogelijk verslingerd raken aan merken.

Ik heb ook gewoon normaal onderwijs gehad. Maar meer ik lees, kijk hoe meer ik er achter kom dat wat je op school hebt geleerd (afgezien van grammatica en wiskunde) op volstrekte nutteloosheid berust.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Welk onderwijs heb jij genoten dat je de staatspropaganda niet binnen hebt gekregen?
Alles steevast op nieuw herevalueren.quote:Hoe blijf jij verschoont van alle indoctrinatie en hoe weet jij dat wat jij leest geen indoctrinatie is?

wat is dit?quote:

Gelukkig is jouw schrijfstijl als door een ringetje te halen is en weet je wiskunde feilloos toe te passen:quote:Op donderdag 19 april 2012 09:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon normaal onderwijs gehad. Maar meer ik lees, kijk hoe meer ik er achter kom dat wat je op school hebt geleerd (afgezien van grammatica en wiskunde) op volstrekte nutteloosheid berust.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Basiskennis natuurkunde zeg je? Dan moet het een koud kunstje zijn om het volgende sommetje op te lossen:
[..]
Dit was 2 jaar geleden. Heb je nu al iets geleerd over, om jouw woorden vrij te herhalen, elementaire mechanica?

quote:

Deels voortschrijdend inzicht, deels door modernere technieken in het algemeen. Er is meer dan 10 jaar geleden een keer een onderzoek geweest die het probeerde te onderzoeken, maar die hebben wat dingen fout gedaan. Het waren alleen wat relatief subtiele dingen, dus veel mensen hadden dat niet door. Vervolgens is vrijwel het hele veld (ik heb het zelf eerst ook gedaan) hun advies achterna gelopen. Wij hebben er dus het afgelopen half jaar nog eens goed naar gekeken met alle moderne methoden die we beschikbaar hebben, en dat bleek dus echt niet te kloppenquote:Op donderdag 19 april 2012 07:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat opzich is goed. Maar hoe komt het dat 100 experts het verkeerd doen?

Bin Laden had niks te maken met 911.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.

1. Is het eigenlijk niet gek voor een samenzwering een dader aan te wijzen, die als ik de zelfstandige denkers in dit draadje moet geloven een CIA handpop is, maar ontkent er iets mee te maken te hebben? Hebben ze soms lopen slapen bij de CIA???quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bin Laden had niks te maken met 911.
The Fatty Bin Laden confession tapes were fake.
quote:At its heart, 9/11 Truth is a conceit, a narcissistic pipe dream for a dingbat, sheeplike population that is pleased to imagine itself dangerous and ungovernable. Rather than admit to their own powerlessness and irrelevance, or admit that they've spent the last fifty years or so electing leaders who openly handed their tax money to business cronies and golfed in Scotland while middle America's jobs were being sent overseas, the adherents to 9/11 Truth instead flatter themselves with fantasies about a ruling class obsessed with keeping the terrible truth from the watchful, exacting eye of The People.Whereas the real conspiracy of power in America is right out in the open and always has been, only nobody cares, so long as Fear Factor and Baseball Tonight come on at the right times. A conspiracy like the one described by 9/11 Truth would only be necessary in a country where the people are a threat to actually govern themselves effectively.But none of that even matters nearly as much as what 9/11 Truth says about the mental state of the population. The whole narrative of the movement is so completely and utterly retarded, it boggles the mind. It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters.

Dat impliceert dat je weet hoe de officiele lezing in elkaar steekt. Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Tingo het volgende:
Dankje wel voor het artikel....
I especially liked this bit::
"It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters."
It sums up very well my opinion of the enormous mountain of horseshijt which is the official story.

quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.
 Hoezo arrogant. Jezus..
 Hoezo arrogant. Jezus..

Klopt,CIA had het zelf toegegeven!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bin Laden had niks te maken met 911.
The Fatty Bin Laden confession tapes were fake.

Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat er explosieven gebruikt zijn.

Ja, nu kun je wel weer van die grappige (niet dus) plaatjes plaatsen en oude berichten opzoeken. Maar als je goed had gelezen, iets waar je zelf altijd zo de mond van vol hebt, staat er:quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja, ik geloof dat voordat je van jou iets mag zeggen (waar ik overigens schijt aan heb) moet je eerst een academische titel over dat onderwerp behaald hebben.quote:lij·ken leek, h geleken 1 overeenkomst hebben met

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef Terecht het volgende:
Heb je enig idee hoe lachwekkend jullie verhaaltjes overkomen?
[..]

Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:quote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.

Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Als zo'n groot gebouw instort is het toch logisch dat er een enorme stofwolk opstijgt? En dat het gepaard gaat met een enorme herrie? Of denk ik te simpel? Zal wel he

Mag ik ook bij dat clubje?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef Terecht het volgende:
Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.

Je irritante kwinkslag negeer ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:
http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
http://www.scribd.com/doc/57500478/Seffen-Simple-Analysis
Die moeten wel heel erg gehersenspoeld zijn, in diepe slaap zitten, of last hebben van cognitieve dissonantie, nietwaar?
Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.quote:22. Did the NIST investigation look for evidence of the WTC towers being brought down by controlled demolition? Was the steel tested for explosives or thermite residues?
NIST did not test for the residue of these compounds in the steel.

Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Terecht het volgende:
Dan moet je eerst wél de officiele lezing aanprijzen en de hemel inzingen.

Dat mag. Welkom.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?

OMG mensen hoorden explosies!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je irritante kwinkslag negeer ik.
Ach, vooral gek dat niet 1 iemand zijn ervaringen over explosies met deze experts heeft mogen/kunnen delen. 1 van de 100den getuigen die wel explosies hoorden:
 Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....?
 Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....?  
 Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).quote:[..]
Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.
In je linkjes lees ik geen verklaring voor de stalen blaken die honderden meters van de torens gevonden werden.

Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.

Hoe weet je dat dan zo zeker? Heb jij wél bewijzen daarvoor dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het.

Wat een paranoïde bocht man. Kloon dit, kloon dat. Doe dat hoedje af man, conspiracy-freak.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:
[..]

Wat n nietszeggende reactie. Ben ik niet van je gewend. Moeten we zelf maar afleiden ...grinnik.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
OMG mensen hoorden explosies!Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....?
[..]
Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |