Deels voortschrijdend inzicht, deels door modernere technieken in het algemeen. Er is meer dan 10 jaar geleden een keer een onderzoek geweest die het probeerde te onderzoeken, maar die hebben wat dingen fout gedaan. Het waren alleen wat relatief subtiele dingen, dus veel mensen hadden dat niet door. Vervolgens is vrijwel het hele veld (ik heb het zelf eerst ook gedaan) hun advies achterna gelopen. Wij hebben er dus het afgelopen half jaar nog eens goed naar gekeken met alle moderne methoden die we beschikbaar hebben, en dat bleek dus echt niet te kloppenquote:Op donderdag 19 april 2012 07:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat opzich is goed. Maar hoe komt het dat 100 experts het verkeerd doen?
Bin Laden had niks te maken met 911.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Of het was nogal pijnlijk voor beide partijen. Het is niet voor niets dat bin Laden zoveel mogelijk Saoediers als kapers wilde hebben.
1. Is het eigenlijk niet gek voor een samenzwering een dader aan te wijzen, die als ik de zelfstandige denkers in dit draadje moet geloven een CIA handpop is, maar ontkent er iets mee te maken te hebben? Hebben ze soms lopen slapen bij de CIA???quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bin Laden had niks te maken met 911.
The Fatty Bin Laden confession tapes were fake.
quote:At its heart, 9/11 Truth is a conceit, a narcissistic pipe dream for a dingbat, sheeplike population that is pleased to imagine itself dangerous and ungovernable. Rather than admit to their own powerlessness and irrelevance, or admit that they've spent the last fifty years or so electing leaders who openly handed their tax money to business cronies and golfed in Scotland while middle America's jobs were being sent overseas, the adherents to 9/11 Truth instead flatter themselves with fantasies about a ruling class obsessed with keeping the terrible truth from the watchful, exacting eye of The People.Whereas the real conspiracy of power in America is right out in the open and always has been, only nobody cares, so long as Fear Factor and Baseball Tonight come on at the right times. A conspiracy like the one described by 9/11 Truth would only be necessary in a country where the people are a threat to actually govern themselves effectively.But none of that even matters nearly as much as what 9/11 Truth says about the mental state of the population. The whole narrative of the movement is so completely and utterly retarded, it boggles the mind. It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters.
Dat impliceert dat je weet hoe de officiele lezing in elkaar steekt. Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:51 schreef Tingo het volgende:
Dankje wel voor het artikel....
I especially liked this bit::
"It's like something cooked up by a bunch of teenagers raised on texting, TV and Sports Illustrated who just saw V For Vendetta for the first time and decided to write a Penguin History of the World on the strength of it. A genius on the order of a Mozart or a Shakespeare would be hard-pressed to dream up the awesome comedy that is the alleged plot from the point of view of the plotters."
It sums up very well my opinion of the enormous mountain of horseshijt which is the official story.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar ik kan na enkele posts van jou gelezen te hebben gerust stellen dat jouw motortje veel te klein is om het fijne ervan af te weten.
Klopt,CIA had het zelf toegegeven!quote:Op donderdag 19 april 2012 10:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bin Laden had niks te maken met 911.
The Fatty Bin Laden confession tapes were fake.
Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat er explosieven gebruikt zijn.
Ja, nu kun je wel weer van die grappige (niet dus) plaatjes plaatsen en oude berichten opzoeken. Maar als je goed had gelezen, iets waar je zelf altijd zo de mond van vol hebt, staat er:quote:Op donderdag 19 april 2012 13:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Walgelijk idd. Hoe durf ik zo'n taxatie te maken??? Nee, beter is het een uurtje te investigooglen en youtube af te struinen zodat je een superexpert wordt op het terrein van beeldverwerking, mechanica, controlled demolition, forensisch onderzoek, etc, waarna je met de vanzelfsprekendheid van een autoriteit kunt spreken over de fysische onmogelijkheid van een aluminium vliegtuigvleugel om een stalen kolom te doorsnijden bijv, of ons weet te doceren dat we hier te maken hebben met een duidelijk gevalletje van gecontroleerde sloop:
[..]
[ afbeelding ]
Maarja, ik geloof dat voordat je van jou iets mag zeggen (waar ik overigens schijt aan heb) moet je eerst een academische titel over dat onderwerp behaald hebben.quote:lij·ken leek, h geleken 1 overeenkomst hebben met
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:05 schreef Terecht het volgende:
Heb je enig idee hoe lachwekkend jullie verhaaltjes overkomen?
[..]
Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:quote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.
Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Als zo'n groot gebouw instort is het toch logisch dat er een enorme stofwolk opstijgt? En dat het gepaard gaat met een enorme herrie? Of denk ik te simpel? Zal wel he
Mag ik ook bij dat clubje?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:44 schreef Terecht het volgende:
Je bent gemindcontrolled, staat in dienst van de overheid om de waarheid te bezoedelen, en je bent een verraad voor de menselijkheid. Welcome to the club.
Je irritante kwinkslag negeer ik.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als we jouw ervaring als de maat der dingen moeten nemen zou de wereld er héél anders uitzien idd (hetzelfde geldt voor Green1 boven je). Toch gek dat al die ingenieurs en academici er met open ogen zijn ingetuind en er bovendien allerlei wiskundige rationalisaties over hebben weten te publiceren:
http://www.civil.northwes(...)Not%20Cause%20It.pdf
http://www.scribd.com/doc/57500478/Seffen-Simple-Analysis
Die moeten wel heel erg gehersenspoeld zijn, in diepe slaap zitten, of last hebben van cognitieve dissonantie, nietwaar?
Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.quote:22. Did the NIST investigation look for evidence of the WTC towers being brought down by controlled demolition? Was the steel tested for explosives or thermite residues?
NIST did not test for the residue of these compounds in the steel.
Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Terecht het volgende:
Dan moet je eerst wél de officiele lezing aanprijzen en de hemel inzingen.
Dat mag. Welkom.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ... Mag ik hem ook gewoon voor waar aannemen en alle conspiracies gewoon geblaat noemen? Refererend naar dat geweldige stukje wat je even terug postte?
OMG mensen hoorden explosies!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je irritante kwinkslag negeer ik.
Ach, vooral gek dat niet 1 iemand zijn ervaringen over explosies met deze experts heeft mogen/kunnen delen. 1 van de 100den getuigen die wel explosies hoorden:
Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).quote:[..]
Verder wat geneuzel dat het logistiek niet haalbaar zou zijn en klaar is NIST.
In je linkjes lees ik geen verklaring voor de stalen blaken die honderden meters van de torens gevonden werden.
Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht. Ik vind het niet eens lachwekkend maar absurd, aandoenlijk, onbegrijpelijk, etc dat mensen dit 'n instorting noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over al weglatingen uit het commision vodje heb ik jaren geleden al met je gediscuseerd en wat daaruit kwam weten we. Staatsgeheim. klaar.
Hoe weet je dat dan zo zeker? Heb jij wél bewijzen daarvoor dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 15:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking controled demolition,zelf mensen die geen wetenschapper zijn weten het.![]()
Wat een paranoïde bocht man. Kloon dit, kloon dat. Doe dat hoedje af man, conspiracy-freak.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik stoor mij een beetje aan je ouwe-jongens-krentenbrood-houding. Als ik vervolgens een blik werp op je nog jonge en korte postgeschiedenis zie ik dat je allereerste reactie in BNW feedback was. Newbies plaatsen hun fipo niet in een feedbacktopic. Je bent kortom een kloontje, de vraag is alleen nog wie de lafaard is achter het alter ego badabingie dat hier balorige berichtjes uit z'n toetsenbord loopt te rammen.
Het signalement luidt: hoofdletterloos, een overmatig gebruik van beletseltekens en een neiging naar het persoonlijke. Daar moet een match voor te vinden zijn.
Wat n nietszeggende reactie. Ben ik niet van je gewend. Moeten we zelf maar afleiden ...grinnik.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
OMG mensen hoorden explosies!Zo was ik aanwezig bij de brand van de bouwkundefaculteit van TU Delft een aantal jaar geleden, en daar hoorde ik een explosie waarna de brandweer zich terugtrok. Het zal toch niet....?
[..]
Dat kun je afleiden middels het gegeven dat puinwolken tijdens de instortingen met de geluidssnelheid naar buiten werden gedrukt (en wat wrs de nodige knallen heeft gegeven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |