Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
ik wist niet eens dat Will mede-schrijver van dat lied wasquote:
Kunnen ze niet eens, volgens mij...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef D. het volgende:
De mensen die al 10 mensen hebben hoeven hun stoel toch eigenlijk niet meer om te draaien?
Ik denk dat dat 't meisje van zonet was. Hij had waterige oogjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Er schijnt zometeen een kandidaat te komen die oa Will aan het huilen maakt, neem aan dat Wil diegene kiest.
zoiets zag ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Er schijnt zometeen een kandidaat te komen die oa Will aan het huilen maakt, neem aan dat Wil diegene kiest.
Will zit ook achter het Willhelmus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat Will mede-schrijver van dat lied was
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Will zit ook achter het Willhelmus.
Nope, is een man volgens mij en het zijn proper tearsquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 't meisje van zonet was. Hij had waterige oogjes.
*proest ananas tegen het laptopscherm*quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Will zit ook achter het Willhelmus.
Ohhh, kan niet wachten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope, is een man volgens mij en het zijn proper tears(heb het artikel verder niet gelezen omdat ik niet precies wilde weten wat er gebeuren zou xD)
dat zei ik ook al, met een niet-blinde auditie was ze zeker wel doorgegaan, want ze is lief en onschuldigquote:
En obesitasquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, met een niet-blinde auditie was ze zeker wel doorgegaan, want ze is lief en onschuldig
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zou niet zeggen dat die rasta snel zaad heeft, maar het is gelukt.
Als ie om te huilen blijktquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
En wat nou als die chubby gay straks nog slechter blijkt te zijn?
Lijkt me ook niet fijn om te weten voor je auditie doet, echt zo van "in plaats van dat er vier kunnen drukken, kan er maar één coach drukken" dat is niet echt motiverendquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze weten niet dat ze voor één coach spelen, want zij zei 'they're not pressing'
Dan gaat ie met 9 verder ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
En wat nou als die chubby gay straks nog slechter blijkt te zijn?
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste is straks toevallig enorm goed. Zul je zien.
dus toch doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Die laatste is straks toevallig enorm goed. Zul je zien.
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Dom concept ook eigenlijk. Gewoon onbeperkt drukken en dan in de battles meer mensen naar huis sturen is leuker
Inderdaad, dit is gewoon slecht zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
dit is niet eerlijk toch voor de mensen die als laatste moeten.
Ze zouden eigenlijk moeten kunnen blijven drukken tot 11 of 12 ofzo en dat ze er dan aan het einde gelijk 1 of 2 weg moeten sturen. Zoiets.
ja dat is eigenlijk nog beter dan mijn voorstel van net.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Dom concept ook eigenlijk. Gewoon onbeperkt drukken en dan in de battles meer mensen naar huis sturen is leuker
Nee dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ze zouden eigenlijk moeten kunnen blijven drukken tot 11 of 12 ofzo en dat ze er dan aan het einde gelijk 1 of 2 weg moeten sturen. Zoiets.
Veel beter idee inderdaad. Zullen we naar Ome John schrijven?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
dat is wel beterquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
dat zou een optreden voor spek en bonen zijnquote:
Ik heb nog nooit een kandidaat gezien naar wiens concert ik zou gaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij kan best zingen hoor, maar ik zou niet naar een concert van hem gaan
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Daph_ het volgende:
Dit is zoveel beter dan die fakking auditie van 'm.
toch zou ik haar doenquote:
grote kanshebber wel denk ikquote:
dus binnen mijn doelgroepquote:
Ik ben wel benieuwd wat ze daar met Paul Turner hadden gedaanquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de hele linie had ik meer kwaliteit verwacht. We doen als Nederland amper onder.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Daph_ het volgende:
Vond de kwaliteit van de laatste twee afleveringen echt tegenvallen als ik eerlijk ben.
Opgeslotenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze daar met Paul Turner hadden gedaan
dat ben ik wel met je eens. In het algeheel was TVK van veel hogere kwaliteitquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de hele linie had ik meer kwaliteit verwacht. We doen als Nederland amper onder.
Grapje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens. In het algeheel was TVK van veel hogere kwaliteit
Vlaanderen staat overal ver onder, maar dat is logisch. Al deden ze hun beste kandidaten er veel te snel uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens. In het algeheel was TVK van veel hogere kwaliteit
nee, niet alleen de vijf finalisten, maar verreweg de meeste battle-kandidaten waren goed tot zeer goedquote:
Vlaanderen was echt tragisch, ja. Begon zo goed maar toen gingen die Belgen allemaal rare beslissingen maken. Ik ben voor de liveshows afgehaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vlaanderen staat overal ver onder, maar dat is logisch. Al deden ze hun beste kandidaten er veel te snel uit.
ik weet niet of dat wel gaat lukken, ik ben erg druk komend weekend, misschien ben ik er helemaal niet bijquote:
Dat beloof je iedere keerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet niet of dat wel gaat lukken, ik ben erg druk komend weekend, misschien ben ik er helemaal niet bij
Ah, zo. Ik dacht al, ik had mezelf er namelijk toe gezet om de finale een tijd geleden te kijken en ik denk dat ik nog zeker drie dagen lang in een foetushouding op de grond heb liggen huilen van ellende.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nee, niet alleen de vijf finalisten, maar verreweg de meeste battle-kandidaten waren goed tot zeer goed
ik heb tot nu toe 1 aflevering (de tweede) moeten overslaanquote:
Yep, iedere aflevering twee teams.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
wat? Heb iets gemist geloof ik.. maar 2 dagen volgende week?
Het is allemaal goedgekomen op het eindquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh volgende week 2 dagen?![]()
En ik kreeg op het eind een beetje medelijden dat Will zo vaak niet gekozen wordt...
Vond ik ook erg lullig, al vond ik de laatste 2 voor Jaz ook niet genoeg, maar het is zeker wel lullig dat je vecht om 1 plek.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef MissJ het volgende:
Ja maar toch, dan krijg je hem omdat de rest al vol zatquote:
Ik keek de liveshows in 8 minuten. Lekker scrollen. Na de exit van Mayken ben ik ook afgehaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vlaanderen was echt tragisch, ja. Begon zo goed maar toen gingen die Belgen allemaal rare beslissingen maken. Ik ben voor de liveshows afgehaakt.
Ik las dat uiteindelijk die ene knurft heeft gewonnen die "I shot the sherrif" zong tijdens z'n auditie. Ik snapte toen al niet waarom de coaches zo schuimbekkend op de knoppen drukten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keek de liveshows in 8 minuten. Lekker scrollen. Na de exit van Mayken ben ik ook afgehaakt.
De Jim van Vlaanderen, alles in 3 tonen. Die jongen was zo beperkt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dat uiteindelijk die ene knurft heeft gewonnen die "I shot the sherrif" zong tijdens z'n auditie. Ik snapte toen al niet waarom de coaches zo schuimbekkend op de knoppen drukten.
Nah alles dat je terug zou moeten kijken is door , behalve dan de laatste 5 of zo omdat er nog maar een coach was die mocht kiezen en dat afwachtte tot de laatste ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Heb ik nog iets HEEEL moois gemist? Wat ik echt terug moet kijken?
Nee, al zijn een aantal mensen enthousiast over die laatste dude.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
Heb ik nog iets HEEEL moois gemist? Wat ik echt terug moet kijken?
Precies en daarom begrijp ik ook niet waarom ze soms zo lang wachten met drukken en elkaar aan zitten te kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een seconde of 10/20 bij elke zanger/zangeres weet je wel of het wat is of niet.
Ze mogen nog maar 1 of 2 kandidaten aan hun lijst toevoegen ... Ik neem aan dat je nu al zit te kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en daarom begrijp ik ook niet waarom ze soms zo lang wachten met drukken en elkaar aan zitten te kijken.
Nee, ik zit nog niet te kijken, ik doelde meer op de afgelopen afleveringenquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze mogen nog maar 1 of 2 kandidaten aan hun lijst toevoegen ... Ik neem aan dat je nu al zit te kijken
Volgens mij willen ze het voor ons kijkers spannend maken. Soms is het wel leuk, soms ben ik er flauw van, zeker als het telkens achter elkaar gebeurtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en daarom begrijp ik ook niet waarom ze soms zo lang wachten met drukken en elkaar aan zitten te kijken.
Meer dan een miljoen kijkers erbij, gaat goed!quote:Op zondag 15 april 2012 10:41 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
#TheVoiceUK averages 10.7m on #BBC1, the highest rating show of the day by over 1m (exc +1s).
Weer winst voor The Voice dus vs BGT.
Is het in de VS ook het eerste seizoen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Grappig dat het in de UK heel goed scoort, maar in de VS juist weer kijkers aan het verliezen is.
Tweede dus inderdaad, zelfde juryleden ook.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het in de VS ook het eerste seizoen?
Jammer dat wij niet wat meer variatie in onze jury krijgen, al is het wel leuk dat wij 5 Nederlandse stoelen hebben, hier bij UK zit natuurlijk ook Iers/Amerikaans etc.
Ben wel blij dat Angela weg is, laat Trijntje maar met wat kritiek komen
Oke, dan ga ik volgende week ook kijken of ik het kan 'vinden'quote:Op maandag 16 april 2012 13:59 schreef Karina het volgende:
Online kijken zou ik niet weten, ik kijk op de bekende bronnen of ik iets kan vinden, zo heb ik ook Voice UK gisteren "gevonden" .
Inderdaad, hier is het me niet zo opgevallen dat er overlegd werd, alleen Jeroen vdB drukte altijd als iemand anders had gedrukt, maar er werd in ieder geval niet naar elkaar gekeken en gefluisterd of iemand ja dan nee goed was.quote:Op maandag 16 april 2012 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik dit zo hoor ga ik nog bijna denken dat we met VOH nog het beste zijn qua drukken
(VOK niet meegeteld)
Ja ik zag het pas bij Voice Kids dat geklessebes onder elkaar, UK doet het nu ook zo, als US ook zo is laat ik het wel zittenquote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, hier is het me niet zo opgevallen dat er overlegd werd, alleen Jeroen vdB drukte altijd als iemand anders had gedrukt, maar er werd in ieder geval niet naar elkaar gekeken en gefluisterd of iemand ja dan nee goed was.
Press play?quote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de laatste uitzending niet eens gezien
Die van mij met SBS zondagavond TV SCquote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, komt er op zondag ook een aflevering? Mijn zondag zit al vol met peking express en the ultimate dance battle!
door knip-en-plakwerk lijkt het alsof de beste kandidaat het laatst kwamquote:
ja.. dat was bij alle 4 de afleveringen.. 't leek wel dat de beste als laatste kwamenquote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
door knip-en-plakwerk lijkt het alsof de beste kandidaat het laatst kwam
"Je mag optreden, je komt ook op tv, maar geen van de jury draait om, want ze zitten allemaal al vol"quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. dat was bij alle 4 de afleveringen.. 't leek wel dat de beste als laatste kwamen
Bedoel je met 'ook' dat het Zaterdag ook half 9 (ipv 20:00) is?quote:
Oh sorry, ik bedoelde dat het inderdaad zondag OOK wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je met 'ook' dat het Zaterdag ook half 9 (ipv 20:00) is?En thanks voor de tijd!
Ja kan ik me voorstellen als je ook andere dingen leuk vindt op Zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog niet of ik elke week zaterdag EN zondag ga kijken, dat wordt misschien een beetje teveel van het goede, ik wil in het weekend ook misschien wel eens iets anders kijken.
ik weet het van beide dagen nog niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef MissJ het volgende:
morgen ben ik er helaas niet...
maar zondag wel!
Yay!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef MissJ het volgende:
morgen ben ik er helaas niet...
maar zondag wel!
OEH! Tof dat je dat hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Het staat nu ook in de OP, maar voor de mensen die de OP niet lezen
The Voice UK - De Teams
quote:
Een krulletje bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:11 schreef Anonymousz het volgende:
vandaag ben ik er sowieso
morgen 50/50
Ik zou 1 break ook wel waarderen jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik moet nog even pissen. Ellendig, programma's die op tijd beginnen en niet door reclame worden onderbroken.
fingers crossedquote:
Ik hoop mee!quote:
Hoiquote:
Haiquote:
quote:
QFT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Ik ben niet zo weg van die schreeuwsessies.
Ook niet echt mijn ding, maar voor de rest is het toch wel goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Ik ben niet zo weg van die schreeuwsessies.
Krulletjequote:
Vind je dit origineel ook ruk toevallig?quote:
Weinig bijzonderquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dit origineel ook ruk toevallig?
Het is goed, maar m'n oren suizen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn ding, maar voor de rest is het toch wel goed?
Ben het met je eens, alleen vind ik Joelle een fijner geluid hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben van allebei niet weg.. Ik vond het teveel geschreeuw. Ik vind Jenny een fijner geluid hebben, maar Joelle heeft een mooier bereik en is meer een performer imo. Ik ga voor Joelle denk ik, maar het maakt me geen fluit uit wie er naar huis wordt gestuurd.
ik denk het welquote:
Inderdaad, wat een genot. (ik zei genot!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Gek toch dat de presentators hier geen prominente rol hebben, zoals bij ons met Wendy en Martijn
En zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Gek toch dat de presentators hier geen prominente rol hebben, zoals bij ons met Wendy en Martijn
Misschien kunnen we John mailenquote:
quote:
HAHAHA xD!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Er was 1 jongen in aflevering 1 of 2 waar ik wel fan van zou kunnen worden, maar ja wie was het?
Waar moeten we d'r van kennen?quote:
Paloma Faith. Geflopt singletje hier dat je misschien kent (Stone cold sober), bloedirritante stem, dito voorkomen.quote:
Ohw diequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Paloma Faith. Geflopt singletje hier dat je misschien kent (Stone cold sober), bloedirritante stem, dito voorkomen.
hij zat in afl 1quote:
Nee, 20-40 jaar, man en zong een beetje rock, dacht ik, maar kan ook pop geweest zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HAHAHA xD!
Enig idee hoe hij eruit zag? En/of welk nummer ie deed?
Het is nietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nu van 'is dit vreselijk' of 'is dit nou wel iets'
quote:
Dit nummer vind ik ook vreselijk eigenlijkquote:
Teveel nieuwe versies van gemaakt, bedoel je?quote:
Nee, autotunequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teveel nieuwe versies van gemaakt, bedoel je?
Que?quote:
Gleestyle... laagje over het geluid gooien zodat het beter klinkt. Het photoshoppen van muziek zeg maarquote:
Ah oke, dankquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gleestyle... laagje over het geluid gooien zodat het beter klinkt. Het photoshoppen van muziek zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |