Inderdaad, hier is het me niet zo opgevallen dat er overlegd werd, alleen Jeroen vdB drukte altijd als iemand anders had gedrukt, maar er werd in ieder geval niet naar elkaar gekeken en gefluisterd of iemand ja dan nee goed was.quote:Op maandag 16 april 2012 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik dit zo hoor ga ik nog bijna denken dat we met VOH nog het beste zijn qua drukken
(VOK niet meegeteld)
Ja ik zag het pas bij Voice Kids dat geklessebes onder elkaar, UK doet het nu ook zo, als US ook zo is laat ik het wel zittenquote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, hier is het me niet zo opgevallen dat er overlegd werd, alleen Jeroen vdB drukte altijd als iemand anders had gedrukt, maar er werd in ieder geval niet naar elkaar gekeken en gefluisterd of iemand ja dan nee goed was.
Press play?quote:Op maandag 16 april 2012 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de laatste uitzending niet eens gezien
Die van mij met SBS zondagavond TV SCquote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, komt er op zondag ook een aflevering? Mijn zondag zit al vol met peking express en the ultimate dance battle!
door knip-en-plakwerk lijkt het alsof de beste kandidaat het laatst kwamquote:
ja.. dat was bij alle 4 de afleveringen.. 't leek wel dat de beste als laatste kwamenquote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
door knip-en-plakwerk lijkt het alsof de beste kandidaat het laatst kwam
"Je mag optreden, je komt ook op tv, maar geen van de jury draait om, want ze zitten allemaal al vol"quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. dat was bij alle 4 de afleveringen.. 't leek wel dat de beste als laatste kwamen
Bedoel je met 'ook' dat het Zaterdag ook half 9 (ipv 20:00) is?quote:
Oh sorry, ik bedoelde dat het inderdaad zondag OOK wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je met 'ook' dat het Zaterdag ook half 9 (ipv 20:00) is?En thanks voor de tijd!
Ja kan ik me voorstellen als je ook andere dingen leuk vindt op Zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog niet of ik elke week zaterdag EN zondag ga kijken, dat wordt misschien een beetje teveel van het goede, ik wil in het weekend ook misschien wel eens iets anders kijken.
ik weet het van beide dagen nog niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef MissJ het volgende:
morgen ben ik er helaas niet...
maar zondag wel!
Yay!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef MissJ het volgende:
morgen ben ik er helaas niet...
maar zondag wel!
OEH! Tof dat je dat hebt gemaakt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Het staat nu ook in de OP, maar voor de mensen die de OP niet lezen
The Voice UK - De Teams
quote:
Een krulletje bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:11 schreef Anonymousz het volgende:
vandaag ben ik er sowieso
morgen 50/50
Ik zou 1 break ook wel waarderen jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik moet nog even pissen. Ellendig, programma's die op tijd beginnen en niet door reclame worden onderbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |