En zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Gek toch dat de presentators hier geen prominente rol hebben, zoals bij ons met Wendy en Martijn
Misschien kunnen we John mailenquote:
quote:
HAHAHA xD!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Er was 1 jongen in aflevering 1 of 2 waar ik wel fan van zou kunnen worden, maar ja wie was het?
Waar moeten we d'r van kennen?quote:
Paloma Faith. Geflopt singletje hier dat je misschien kent (Stone cold sober), bloedirritante stem, dito voorkomen.quote:
Ohw diequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Paloma Faith. Geflopt singletje hier dat je misschien kent (Stone cold sober), bloedirritante stem, dito voorkomen.
hij zat in afl 1quote:
Nee, 20-40 jaar, man en zong een beetje rock, dacht ik, maar kan ook pop geweest zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HAHAHA xD!
Enig idee hoe hij eruit zag? En/of welk nummer ie deed?
Het is nietsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel nu van 'is dit vreselijk' of 'is dit nou wel iets'
quote:
Dit nummer vind ik ook vreselijk eigenlijkquote:
Teveel nieuwe versies van gemaakt, bedoel je?quote:
Nee, autotunequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teveel nieuwe versies van gemaakt, bedoel je?
Que?quote:
Gleestyle... laagje over het geluid gooien zodat het beter klinkt. Het photoshoppen van muziek zeg maarquote:
Ah oke, dankquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gleestyle... laagje over het geluid gooien zodat het beter klinkt. Het photoshoppen van muziek zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |