quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Een mooi praktisch voorbeeldje van die gedwongen anticonceptie waar Pieter van V. het over had.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Een mooi praktisch voorbeeldje van die gedwongen anticonceptie waar Pieter van V. het over had.
Hij is ook wel een slachtoffer van zijn opvoeding en daardoor is hij een dader geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Hij heeft wel goed geoefend op z'n slachtoffer hoofd
Omdat ie 2 dagen terug nog een jongen zo hard op zijn bek timmert dat zijn hand naar de klote gaat. Ongeacht wat je meegemaakt hebt kun je nog altijd nadenken, gok ik.quote:
Als zijn/haar moeder dement is, dan kan het bestquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Alsof een kind op tv ooit zal zeggen dat ie geen goede moeder heeft
Vandaag bij journaal nog iemand die zei dat ie nooit geboren had moeten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Doet toch niets af aan het feit wat hij heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie 2 dagen terug nog een jongen zo hard op zijn bek timmert dat zijn hand naar de klote gaat. Ongeacht wat je meegemaakt hebt kun je nog altijd nadenken, gok ik.
Alleen over de moeder van een ander!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Dat klopt. Maar dat je lekker op je heen gaat lopen timmeren doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan het feit wat hij heeft meegemaakt.
Komt die ark niet in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij twijfelt. Ze heeft vrij hoog haar.
Ik denk dat ze oraal best goed is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij twijfelt. Ze heeft vrij hoog haar.
Alleen als het een buitenlander is he?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef MilaNL het volgende:
Normaal op Fok! als iemand in elkaar wordt geslagen moet de dader 20 jaar de bak in, maar nu is hij zielig.. Apart.
Mauro is lief. Daarom moet hij blijven. Omdat het kanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alleen als het een buitenlander is he?
Ze weet waarschijnlijk niet eens wie Reagan is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mildred moet lekker de politiek ingaan. Fel mens dat het is.
De eerste negert van het jeugdjournaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mildred wordt bestuurd door Aldith Hunkar met een casettebandje.
Waarom zit ze er eigenlijk? Komt niet aan bod...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mildred moet lekker de politiek ingaan. Fel mens dat het is.
Bleker moet lekker bij de koeien wonen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef Fingon het volgende:
Waarom moet die bleker zn bek open trekken, echt het was net heerlijk rustig
que?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie verspreking.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wilde de hulpverlening een knuppel knuffel geven.
Om een plek in de marge? Daar wil niemand heenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef wolferl het volgende:
Moet Bleeker geen uitnodiging geven voor een psv wedstrijdje?
Dat huilen bij het overlijden van Kim-Jong-II was dan ook een groot toneelstuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Mooi land, N-Korea, mensen zijn altijd vrolijk.
Noord Korea en toneelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat huilen bij het overlijden van Kim-Jong-II was dan ook een groot toneelstuk.
Ik vind hem erg hypocriet altijd, zijn programma gaat toch ook nauwelijks over voetbal?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gore streek van Peter. Geen afspraak is geen afspreek is geen beelden!
Ola?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef marcodej het volgende:
Raketje na 1 minuut geexplodeerd. Is toch heerlijk man.
Hij mag wel iets aan zijn wallen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk zit er vandaag bij van: ''Wat een saaie tafel, mij interesseert het geen fuck''
Wie, Mildred?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Masyl het volgende:
[..]
Hij mag wel iets aan zijn wallen doen.
Die denkt aan z'n chick van 21quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk zit er vandaag bij van: ''Wat een saaie tafel, mij interesseert het geen fuck''
huh? ik snap er geen reet van. henk stelde toch een terechte vraag?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedereen dacht het maar Henk zei het
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Hij klinkt als die ene van Mike en Thomas...
Henk en terecht in één zinquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? ik snap er geen reet van. henk stelde toch een terechte vraag?
Heb je het begin gezien? Peter hamerde er tijdens Henk's stukje nogal op dat een afspraak een afspraak is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Het woord 'belofte' viel en het publiek moest lachen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wij kijken naar beelden met 60 frames per seconde. Dan heeft het posten van beelden van 1 frame per vijf minuten weinig zin.quote:
25quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij kijken naar beelden met 60 frames per seconde. Dan heeft het posten van beelden van 1 frame per vijf minuten weinig zin.
Rick nieman is een lucky bastard met z'n vrouwquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Hij lijkt op Rick Niemann met dun haar.
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Hij klinkt als die ene van Mike en Thomas...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat CDA-Congres met die gestoorde resolutieorganiseerder
En hoeveel gram shag rookt Mildred per dag?quote:
CDA-hofnar met z'n eeuwige toneelstukjes.quote:
En lekker kort.quote:Op maandag 16 april 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah mooi, het saaie onderwerp is eerst
ik geloof dat Wilders al genoemd isquote:Op maandag 16 april 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd wanneer Hitler erbij wordt gehaald.
en iets eerder een aanslag op Janmaatquote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef DrDentz het volgende:
10 jaar geleden schoten we Fortuyn overhoop, dat was pas verschillig.
Ik vind dat wel geweldig hoe hij doet alsof hij het lied der liederen geschreven heeftquote:Op maandag 16 april 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat er nou zo grappig is aan Paul van Vliet.
Echt niet meer en oook nooit gedaan trouwensquote:Op maandag 16 april 2012 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er mensen die betalen voor een voorstelling van Paul van Vliet?
quote:Op maandag 16 april 2012 23:30 schreef sl44 het volgende:
[..]
Omdat jeroen zijn woonboot nog moet showen, voordat ze morgen terug vliegt.
Misschien meerdere oudere kinderenquote:Op maandag 16 april 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Is zij niet heel oud om een jong kind te hebben?
Achteraf kijk je een koe in de anus.quote:Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg de kriebels van dat geknuffel, hij was verliefd op een 5jarig jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Zien jullie meteen dat het een pruik is?
En terecht, vertrouw die Jochem voor geen meter.quote:Op maandag 16 april 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Krijg je dat, straks is Jochem nog medeplichtig.
Rachel Hazesquote:Op maandag 16 april 2012 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Die met zwart haar lijkt op een historische figuur, maar wie.. Jacky Kennedy?
Gewoon zoiets.quote:Op maandag 16 april 2012 23:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Waardeloze vermomming overigens. Ga er dan gewoon als Pino zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel vet zijn.★★★
quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon zoiets.Dan hackt Anonymous wel de uitzending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel vet zijn.![]()
"Waar zijn Uw kinderen nu?" "In de opvang!"quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef wolferl het volgende:
Ik denk er komen ontluisterende verhalen, maar niet dit.
Dank je, die naam lag al een tijd in me hoofd.quote:Op maandag 16 april 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Zij is vermomd als Josje uit Vrouwenvleugel.
Ja wat doet ze enthousiast over dat ze achter het nieuws van Robert kwam? En dat haar?!quote:
wat ben je toch ook een walgelijk mannetjequote:Op maandag 16 april 2012 23:45 schreef waxmask het volgende:
Als je je kind niet had gedumpt had je een hoop ellende bespaard gebleven...just saying....geen kinderen nemen is nog makkelijker.....
Flinke inkijk idd.....quote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Dikke tieten achter die roodbruine trouwens.
Goed gespot.quote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Dikke tieten achter die roodbruinblonde ofzo trouwens.
Kut hoer..... Ow nee we zouden niet persoonlijk worden.....quote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een walgelijk mannetje
Met een vleugje Sarah Palin.quote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik eruit ben op wie ze lijkt.
[ afbeelding ]
Ja ik post hem niet nog een keer...quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Zo, Paul neemt brilmevrouw mee naar zijn herenhuis.
quote:Jan Jaap de Ruiter
Arabist over tweede procesdag in zaak tegen Anders Breivik.
Richard de Mos
PVV-Tweede Kamerlid over onder water zetten deel Hedwigepolder.
Bart Knols
Medisch entomoloog doet onderzoek naar pil tegen malariamuggen.
Tijs van den Brink
Presentator volgt in 'Adieu God?' BN'ers die de kerk hebben verlaten.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs kijkt ook niet echt vrolijk naar de muggen.
Ja die zijn er zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me echt af of hij daadwerkelijk wel aanhangers heeft, zijn er wel rechtsextremisten die zo ver gaan?
Muggenexpert slikte net malariapil en test de werkingquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef DrDentz het volgende:
De Bijbel is een gedateerd sprookjesboek. Zet ik op de bingokaart vandaag.
Is een robotarmquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef sl44 het volgende:
Zag ik dat goed?
Die arm in die koker, wat was dat?
Hij is niet alleen klimaatscepticus maar ook ideologiescepticusquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Begrijpt die PVV'er wat ideologie betekent?
echt he, en dan er nog even overheen met de slachtofferrol en het is compleet.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me echt af of hij daadwerkelijk wel aanhangers heeft, zijn er wel rechtsextremisten die zo ver gaan?
quote:Ook beweerde Breivik dat er buiten hem nog twee 'cellen' bestonden. Deze zouden volgens de moordverdachte bestaan uit twee 'individuen' die autonoom opereren. De term 'bevelhebber', waarmee Breivik zichzelf eerder vandaag omschreef, zou verwijzen naar 'een persoon met autoriteit die flexibele banden met deze cellen onderhoudt', aldus Breivik vandaag in de rechtszaal in Oslo.
http://www.volkskrant.nl/(...)og-twee-cellen.dhtml
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Begrijpt die PVV'er wat ideologie betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |