quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Een mooi praktisch voorbeeldje van die gedwongen anticonceptie waar Pieter van V. het over had.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Een mooi praktisch voorbeeldje van die gedwongen anticonceptie waar Pieter van V. het over had.
Hij is ook wel een slachtoffer van zijn opvoeding en daardoor is hij een dader geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
Hij heeft wel goed geoefend op z'n slachtoffer hoofd
Omdat ie 2 dagen terug nog een jongen zo hard op zijn bek timmert dat zijn hand naar de klote gaat. Ongeacht wat je meegemaakt hebt kun je nog altijd nadenken, gok ik.quote:
Als zijn/haar moeder dement is, dan kan het bestquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Alsof een kind op tv ooit zal zeggen dat ie geen goede moeder heeft
Vandaag bij journaal nog iemand die zei dat ie nooit geboren had moeten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Doet toch niets af aan het feit wat hij heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ie 2 dagen terug nog een jongen zo hard op zijn bek timmert dat zijn hand naar de klote gaat. Ongeacht wat je meegemaakt hebt kun je nog altijd nadenken, gok ik.
Alleen over de moeder van een ander!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Dat klopt. Maar dat je lekker op je heen gaat lopen timmeren doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Doet toch niets af aan het feit wat hij heeft meegemaakt.
Komt die ark niet in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij twijfelt. Ze heeft vrij hoog haar.
Ik denk dat ze oraal best goed is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij twijfelt. Ze heeft vrij hoog haar.
Alleen als het een buitenlander is he?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef MilaNL het volgende:
Normaal op Fok! als iemand in elkaar wordt geslagen moet de dader 20 jaar de bak in, maar nu is hij zielig.. Apart.
Mauro is lief. Daarom moet hij blijven. Omdat het kanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alleen als het een buitenlander is he?
Ze weet waarschijnlijk niet eens wie Reagan is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mildred moet lekker de politiek ingaan. Fel mens dat het is.
De eerste negert van het jeugdjournaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mildred wordt bestuurd door Aldith Hunkar met een casettebandje.
Waarom zit ze er eigenlijk? Komt niet aan bod...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mildred moet lekker de politiek ingaan. Fel mens dat het is.
Bleker moet lekker bij de koeien wonen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef Fingon het volgende:
Waarom moet die bleker zn bek open trekken, echt het was net heerlijk rustig
que?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie verspreking.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wilde de hulpverlening een knuppel knuffel geven.
Om een plek in de marge? Daar wil niemand heenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef wolferl het volgende:
Moet Bleeker geen uitnodiging geven voor een psv wedstrijdje?
Dat huilen bij het overlijden van Kim-Jong-II was dan ook een groot toneelstuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Mooi land, N-Korea, mensen zijn altijd vrolijk.
Noord Korea en toneelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat huilen bij het overlijden van Kim-Jong-II was dan ook een groot toneelstuk.
Ik vind hem erg hypocriet altijd, zijn programma gaat toch ook nauwelijks over voetbal?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gore streek van Peter. Geen afspraak is geen afspreek is geen beelden!
Ola?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef marcodej het volgende:
Raketje na 1 minuut geexplodeerd. Is toch heerlijk man.
Hij mag wel iets aan zijn wallen doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk zit er vandaag bij van: ''Wat een saaie tafel, mij interesseert het geen fuck''
Wie, Mildred?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Masyl het volgende:
[..]
Hij mag wel iets aan zijn wallen doen.
Die denkt aan z'n chick van 21quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk zit er vandaag bij van: ''Wat een saaie tafel, mij interesseert het geen fuck''
huh? ik snap er geen reet van. henk stelde toch een terechte vraag?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedereen dacht het maar Henk zei het
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:42 schreef alors het volgende:
Hij klinkt als die ene van Mike en Thomas...
Henk en terecht in één zinquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? ik snap er geen reet van. henk stelde toch een terechte vraag?
Heb je het begin gezien? Peter hamerde er tijdens Henk's stukje nogal op dat een afspraak een afspraak is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? ik snap er geen reet van. henk stelde toch een terechte vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |