Vorige week keek ik hier ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kijkt nu voor het eerst dit topic in voor 20:30 zeker?
Met Danny Veraquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu wel
En het is nog steeds een beetje traag merk ik.
Leuk Beatles
Je bedoelt Laura?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
Die foto van die Almeerse kandidate van een paar weken geleden in de Almere Vandaag____!
Na een week ben je nog steeds een newbie danquote:
Ik ben al meer dan 10 jaar een newbiequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een week ben je nog steeds een newbie dan
Ondanks dat ik in hetzelfde dorpje leef ben ik haar nog steeds niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Hollands talent Laura op Stadhuisplein 30 april
"De Almeerse Laura zong de sterren van de hemel bij Hollands Got Talent"
Nee. Gewoon nee.
Dorpjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ondanks dat ik in hetzelfde dorpje leef ben ik haar nog steeds niet tegengekomen.
die vooruitblikken zijn nog ergerquote:
toen ik hier kwam wonen bestond alleen Almere-Havenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dorpje
Er leven hier bijna 200.000 mensen
Oke dan newbie, dan is het je vergevenquote:
Whehe, vroeger had je op 2 of 3 een serie Laat Maar Zitten (ook met Johnny Kraaijkamp) en die brulde altijd 'mijn zus uit Almere Haven'quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen ik hier kwam wonen bestond alleen Almere-Haven
Almere Havenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, vroeger had je op 2 of 3 een serie Laat Maar Zitten (ook met Johnny Kraaijkamp) en die brulde altijd 'mijn zus uit Almere Haven'![]()
straks weer reclamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |