Woah!quote:
Ik vind het echt leuk om te doen, kom overal wel leuke ideetjes tegen waar ik wat mee kan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef draculettetje het volgende:
ik leer zoveel van de sneakjes!
echt leuk allemaal!
en idd waar kan ik verzoek nrs indienen?
bar ik zag dat je ook akkoord flink blaadjes aan het vullen was ik ben benieuwd!
ik.moet nog 2 bladzijden....
okay ik wilde een filepiens mosselrecept erin doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef draculettetje het volgende:
psssst als in eten? nee! totaal niet....
klinkt als helemaal fijn!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef mignonne het volgende:
Heb'k het nu goed gedaan qua reeksen enzo? ja toch, volautomagisch?
Enniewees, ik zei dit:
[..]
Woah!superleuk!!!
![]()
Ik denk dat die morgen weer op de bus gaat, kun je je weer uitlevenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:47 schreef YPPY het volgende:
De eerste vier voor DML liggen al klaar. Echt leuk dit!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Sorbomooi man ben echt heel erg benieuwd!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oops, soort van moedermelkoverkillkorsakovik bedoelde jou natuulak!
Oei, moet volgende keer dus even wegen! Heb ik vorige keer helemaal niet opgelet eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, het boekje van deBuurvrouw kwam al vandaag aan (in goede staat)![]()
Jij bent een nettere knutselaar dan ik want jij hoeft steeds maar 2,50 te betalen en ik als ik klaar ben en door moet sturen 3 euro
En leuk boekjeik heb nu al inspiratie! Die van Kyara breng ik maandag weg, die is klaar en ben er best tevreden over
Oke, dacht dat je dit weekend over gingquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mrien oh is maar goed dat je het zegt hihi.. Dan rij ik maandag ff extra langs. Helaas zijn we nog niet helemaal om, maar maakt niet uit..
Het boekje van BE is bijna klaar, voor de laatste pagina's ben ik een beetje inspiratieloos.. Dus ff wat leuks verzinnen
Het boekje van mevr Mus is hier donderdag binnengekomen!! Helemaal vergeten te melden, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef oeke het volgende:
Elmo, heb je het boekje van Mevr Mus al gekregen? Ik heb het volgens mij dinsdag verstuurd!
En heb jij KD's boekje nog? Of heeft Sorbo het al?
Ik zou graag de maten weten, dan begin ik er alvast aan, kan ik het inlopen.
Mooie sneaks weer zeg!
Dat was wel de bedoeling, maar helaas hebben we een week vertraging, maar maakt niet uit, moet toch nog naar het huis toe voor de was enzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Oke, dacht dat je dit weekend over ging
13x20quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef oeke het volgende:
Oh fijn dat het is aangekomen!
Dan vraag ik dat nog even aan Sorbo later...
Je hebt, mooie, hysterische, handige en vertrutte pagina'squote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ja trut maak me ff nog meer nieuwsierig
Welke, welke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en godver.. mijn idee voor Mignonne was al uitgewerkt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, het boekje van deBuurvrouw kwam al vandaag aan (in goede staat)![]()
Jij bent een nettere knutselaar dan ik want jij hoeft steeds maar 2,50 te betalen en ik als ik klaar ben en door moet sturen 3 euro
En leuk boekjeik heb nu al inspiratie! Die van Kyara breng ik maandag weg, die is klaar en ben er best tevreden over
Haha schattigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef mrien het volgende:
Lotte wilde haar boekje trouwens ook naar je toe sturen droomvrouwtje![]()
Kon nog net voorkomen dat ze hem ook ging inpakken
ik moet nog een freubelproject maken deze week voor een collega die weg is gegaan en nu feest geeftquote:
nee sorriequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb ik een sneak preview van Simmu over het hoofd gezien?ben zo benieuwd!!
morgen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zometeen rondje hardlopen, dan een game of thrones date met F en dan hoop ik dat de last minute stress me inspiratie geeft voor de laatste 2 blz.
Ik had wel iets bedacht, maar daar heb ik de materialen niet voor.
Leukquote:Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef Susie het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen op de post, waarschijnlijk nu toch al opgehaald....
Duurt zeker nog erg lang!quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Juni duurt nog laaaaang
Welnee, gewoon juist je eigen ding doen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Duurt zeker nog erg lang!
Nu heb ik het boekje van Twinkly en daar staan ook al ontzettend leuke en mooie dingen in, wordt steeds moeilijker om ook wat moois te maken!
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef simmu het volgende:
[..]
nee sorrie![]()
ik zit in kijkduin en we hadden een gevalletje panische knetterhaast in chaos hier met dingen regelen en inpakken enzo![]()
ik heb wel foto's gemaakt! maar ik kan pas volgende vrijdag bij mijn eigen spullen om iets te doenmaar het komt het komt! er is aan gedacht allemaal
quote:
Lief vroeg hier al hoeveel boekjes ik nog te gaan heb!quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Het boekje van Lenaatje is bijna klaar!
Vriendlief vroeg vandaag of het al gaat vervelen en hij begon weer over de zooiAlleen al omdat hij zich voor het eerst in tien jaar irriteert aan rommel vind ik dit een leuk project
Inderdaad! Echt heel mooi!quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Al die mensen die zo goed kunnen tekenen!
TOF!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef Muks het volgende:
sneak peak voor Becky27
eerst 7 pagina's zijn zoals ik wil, over de 8e ben ik wat minder tevreden maar toch ook wel weer grappig
[ afbeelding ]
kan jij ook hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef Vicky het volgende:
Ik ben.zwaar jaloers op jullie creativiteit!
Op zich prima hoor, vrijdag is min of meer knutsel dag met Lotte, woensdag en donderdag zijn werkdagen. Moet ik alleen woensdagavond proberen de ideeen zoveel mogelijk proberen uit te denken ivm evt printen op het werkquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem idd dinsdag pas op de bus doe mrien.Wrsch wordt dat eerder regelmaat dan uitzondering.
Jawel joh, de 1 kan goed tekenen, de ander kan mooi schrijven, weer een ander kan goed schilderen, ik doe gewoon maar watquote:Op maandag 16 april 2012 07:36 schreef livelink het volgende:
En kijk; een bevestiging van wat jullie al wisten
'PostNL bezorgt slecht'
Leuk, die sneaks, maar ik zie toch wel frobelwerk van hoog niveau hoor. Dus de claim dat iedereen dat kan klopt volgens mij niet.
Dat bad!quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
een onderwegje voor Soempie:
[ afbeelding ]
Ben jij een Pastafari?quote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bad!En ik zie het vliegend Spaghettimonster, maar die vind ik hier niet in de tuin hoor.
![]()
Leuke pagina's!![]()
De boekjes worden nu ook steeds toffer om binnen te krijgen. Lekker veel te lezen en te bekijken.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef mariyette het volgende:
Het boekje van SummerBreeze ligt ingepakt klaar om naar Ymme te gaan.
Hier de sniekpiek voor SB
[ afbeelding ]
En nu wachten op het volgende boekje....
quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, ik heb weer andere talenten
hou eens op jij!quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Ynske![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 9 ipv 8 pagina's gemaaktmaar er zijn genoeg blaadjes dus dat geeft hopelijk niet
En nu het boekje inpakken en op de post doen!
quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hou eens op jij!
nou mag mijn kleuter prut er weer achter..
climax en anticlimax na elkaar
Ja, doe ik!quote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef mariyette het volgende:
Boekje van SB in de brievenbus gedaan, nog net onder de 500 gram. Laat je weten als is gearriveerd Ymme?
@SummerBreeze dan knutsel ik wel iets sneller in _Bar_ dr boekje :p
quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij woog t boekje van Droomvrouwtje al 700 grammaar dat was ook wel een heel dik boek sowieso,
Nee joh, het is tot 3 kilo 6 postzegels.quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]Ik wil best voor de kosten opdraaien hoor als
Boekje van poppejans is binnen.
Boekje van BE gaat morgen op de post. Ben in de inpakstress van vanmiddag het boekje vergeten te posten
Nou, open heb ie nog zát ruimte merkte ik. Dus dat loopt wel los.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
komt goed hoor. ben al blij als ik het nog door de brievenbus kan krijgen
Hoe 'vast'? Can I help? Ff losschoppen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit zo vast!
Wat stom zeg!
Maar het komt goed! Omdat het moet!![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef mrien het volgende:
Sneaks voor poppejans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
google of pinterest even kijken voor inspiratie?quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit zo vast!
Wat stom zeg!
Maar het komt goed! Omdat het moet!![]()
Nu wel ja, dat vorige was maskingtape hè? Makkelijk los, en herbruikbaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd buuf, waarschijnlijk moet ik me dus weer door lagen plakband worstelen![]()
Ophelia's boekje is vandaag op de post gegaan Simmu! Hopelijk is ie morgen bij je.....
Ontzettend leuke sneak peaks trouwens
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef moussy het volgende:
Stomme RR, nu heb ik me opgegeven voor een workshop schilderen, ken ook te gek he?!
dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Kyara, dat vind ik leuk.Denk dat ik sowieso nog wel een ronde wil doen. Over een maand ben ik huisvrouw, dus tijd zat.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef becky27 het volgende:
sneakpeak voor mevr Barreltje
[ afbeelding ]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?quote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)
Is het al juni?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Kyara het volgende:
Sneak peak voor Ophelia
[ afbeelding ]
buuf, ik heb ook foto's gemaakt van jouw pagina's. Wil je ze hebben of zal ik ze gewoon bewaren just in case?
klopt! Ik dacht ook zeeen van tijd te hebben en een stralend schoon en opgeruimd huis... Nu kijk ik tegen een stapel was aan die vraagt om een strijkbout! Hahaha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?Met mijn huishouden (van Jan Steen) heb ik straks -nog- tijd zat.
Taartjesfee dat vind ik tof van je! Mooi geworden ook.
karin, jammer dat je stopt, maar ik was het ook met trui eens: goed dat je het aangeeft.
je gaat lekker snel hequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Mag ik m alvast naar je toesturen Mevr. Mus?
lui wijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Verveling? ik werk in de avonden, studeer op zondag en heb 2 kinderen overdagIk verveel me niet zo snel
Maar ik zou t wel leuk vinden om nog wat pagina's te doen voor anderen na afloop :y
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tís een soort van luxe, altijd wat te doen hebben, vooral tof als je 39.6 graden koorts hebt![]()
En sowwy, bedoelde er niet mee te zeggen dat je niet te doen hebt. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat je op die manier geen gat in je creatieve bezigheden hebt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Verveling? ik werk in de avonden, studeer op zondag en heb 2 kinderen overdagIk verveel me niet zo snel
Maar ik zou t wel leuk vinden om nog wat pagina's te doen voor anderen na afloop :y
Alle boekjes na afloop nog even versturen naar KDquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
pssst je inbox is vol, maaruh Roy vind het een leuk boekjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn!
sonnetje is het bij jou nog gelukt?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb verdorie nog een sneeuwvlok leren knippen voor Mignonne, alleen kreeg Laks m op t plakmoment in zijn handjesen toen wilde ik geen nieuwe meer maken.
But! I learned something today!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Stom.... gistermiddag om half 4 lag het op het postkantoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier nu al twee keer een postbode van postNL door de straat geweest en net eentje van sandd en alledrie hadden ze geen boekje
Nouja, geeft me de mogelijkheid om op mijn gemakje vast wat dingetjes te printen.
[..]
En sowwy, bedoelde er niet mee te zeggen dat je niet te doen hebt. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat je op die manier geen gat in je creatieve bezigheden hebt?
Hoewel dat ook weer de lading niet dekt want je hebt natuurlijk helemaal geen boekje nodig om creatief te doen/zijn.
maaaar, als je na afloop nog wat pagina's in mijn boekje zou willen vullen...
* SummerBreeze rekt haar 'pretty please-gezicht'
Dat zegt tegenwoordig niks meer denk ik. Kreeg vandaag deze mail van PostNL:quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Stom.... gistermiddag om half 4 lag het op het postkantoor.
quote:Veranderingen in uw post
De postwereld is in beweging. Om te zorgen dat u gewoon uw post blijft ontvangen en kunt versturen, passen we onze organisatie aan. Hierdoor verandert ook de postbezorging. Wat u daarvan merkt? De meeste post komt voortaan op dinsdag, donderdag en zaterdag en de bezorgtijden kunnen variëren. Ook ziet u misschien verschillende postbezorgers in uw wijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik hou van die geknipte sneeuwvlokken <3ik vertik het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het kwam van een noreply emailadres
Ik zal het reactieformulier maar gebruiken om te vragen waar mijn antwoord heen moet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
In Amsterdam werkt de post nog welquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef oeke het volgende:
Het boekje van Lena is binnen! Wat is het mooi aan het worden.
Ik heb helemaal zin om eraan te beginnen!
Ik ben ook nog niet begonnen hoor, maar kan wel twee boekjes gebruiken momenteelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Lenaatje het volgende:
Wat gaan jullie snel Kleurdoos en Mw. Mus.... Ik moet nog beginnen!
lekker krassenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:21 schreef Lamb29 het volgende:
Gewoon een signeersessie (maar dan ff wat uitgebreider) op de meet
inmiddels weer wat legerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
pssst je inbox is vol, maaruh Roy vind het een leuk boekjeheeft er de hele avond mee gespeeld
Uiteraard. Ik zal morgen trouwens even een sneakje voor jou in elkaar sleutelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef _Bar_ het volgende:
@summerbreeze ik ben helemaal vergeten foto's te maken van het boekje... zou jij dat misschien nog even willen doen voor Draculletje?
WTF?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:38 schreef moussy het volgende:
PostNL mededeling
Ik ben er net achter gekomen dat de postzak *hier* pas weggaat als ie vol is, crisis he, zei ze nog (ik haat dat mens)ze zegt dat dat een nieuwe regel is, dus dan kan het dus idd zo zijn dat boekjes blijven liggen tot sint juttemis. Ik heb hem in een bijna volle zak gestort. Maar daar ga ik maar eens wat op verzinnen.
Inderdaad. Je zal er maar iets ingooien dat belangrijk is: een inschrijvingsformulier, rouwkaart, verjaardagskaart ofzo. Lekker handig zegquote:Op woensdag 18 april 2012 10:19 schreef Lenaatje het volgende:
Belachelijk! Mogen ze dat ook wel eens ergens melden zeg!!
Fuut fuuw! Dat wist de postbezorger, daar deed 'ie het voor!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja heel raar! En ik had mijn grijze fleecehuispak met roze stipjes al aan. Heul charmant enzo
Lijkt me niet dat dat ook geldt voor die oranje bussen, maar dit ging over die zakken bij zo'n agentschapje. Nou heb ik altijd wat met dat vrouwmensch, dus ik hoop dat het niet waar isquote:Op woensdag 18 april 2012 10:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
WTF?Geldt dat ook voor die oranje bussen op straat? Of past-ie daar al niet meer in?
[..]
Inderdaad. Je zal er maar iets ingooien dat belangrijk is: een inschrijvingsformulier, rouwkaart, verjaardagskaart ofzo. Lekker handig zeg
Ze maken wel vaker een uitzondering voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef Sorbootje het volgende:
Oh shit, helemaal vergeten te zeggen. Maandagavond om negen uur stond er ineens een postbezorger met KD d'r boekje en een brief van de kraamzorg voor de deur. Echt WTF?! Maar goed, hij is er dus!
ik hou je op de hoogte. Nu nog niks maar volgens mij komt de post hier ook vaak pas aan het einde van de dag sinds we een nieuwe bezorger hebben (die er trouwens niet verkeerd uitziet maar dat terzijdequote:Op woensdag 18 april 2012 13:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een test gedaan met het boekje. Eerst iedere keer op de kar met pakketjes gelegd dan duurde het dus wel 4 dagen. Nu dan gewoon in de brievenbus. Kijken of dat sneller gaat.
Nee man, juist heel erg Vicky Pollard zo met m'n pens dr een beetje onderuit.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ze maken wel vaker een uitzondering voor mijBGroteKleurdoos is watching you.
foeilelijk stipjespak trouwens
Was je van plan het in je weekend weg te gaan doen dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:50 schreef ymme het volgende:
Hier nog niets ontvangen. En we gaan vrijdag een weekend weg.
Dat wordt wel heel weinig tijd om 8 pagina's vol te krijgen...
Wanneer zou de post weer normaal gaan....
Heel veelquote:Op woensdag 18 april 2012 19:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Was je van plan het in je weekend weg te gaan doen dan?
Jawel, maandag al! Had ik dat niet gemeld? Ik zou zweren dat ik dat gepost had, was wel de bedoeling. Het regenboogboekje is in the house!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef YPPY het volgende:
De boekjes zijn aangekomen!
Degene die ik verstuurd heb blijkbaar nog niet?
had je die naar mij al gepost? of is dat die waar de lijm nog van moet drogen?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:04 schreef YPPY het volgende:
Jaaaaaaah! Gewoon gelukt, netjes de volgende dag!!! Met het huidige boekje ben ik op de helft. Maar de lijm nog even drogen. Of eigenlijk drie weken.
Psssst, misschien kan je de postzegels nog gebruiken, zat plakband overheenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:57 schreef YPPY het volgende:
De boekjes zijn aangekomen!
Degene die ik verstuurd heb blijkbaar nog niet?
Da's gewoon eigenlijk 24-uurs servicequote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Jaaaa! Het boekje van Mrien is binnen!
En de onmiskenbare geur van Prittheerlijk!
Jep, toen ik zojuist binnenkwam lag er een van veel zwart plakband en een pittig tijgerprintje beplakje envelop te wachten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Summerbreeze ziet er al leuk uit zo via de sneakpeak!
Heb je het boekje al binnen?
Die is al twee dagen weg, die lijm moet onderweg maar drogen. ;-)quote:Op woensdag 18 april 2012 20:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
had je die naar mij al gepost? of is dat die waar de lijm nog van moet drogen?
die is nog niet binnen dan..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die is al twee dagen weg, die lijm moet onderweg maar drogen. ;-)
Geen ideequote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef oeke het volgende:
Sorbo, wat een toffe sneak!![]()
Ik ben trouwens in de war. Volgens mij kan ik door hormonen niet meer helder denken, maar er klopt iets niet in de constructie die ik zo netjes had bedacht.
Volgens mij komt niet KD's boekje 2 weken later, maar Mevr Mus haar boekje. Toch?
Ik krijg het maar niet helder in mijn kop.![]()
Net alsof je in de mist een puzzel probeert op te lossen.![]()
Maar het komt goed tovc? Dames van mijn groepje? *insert puppey-eyes-smiley
WAUW. Gewoon wauw!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo KD je mag de mijne ook nog wel ff doen hoorgraaaaaaahaag!
en hier dan een sneak voor Troel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij mag ook nog dingen vergetenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:07 schreef oeke het volgende:
Haha Snoop, ik ben er al een week mijn hersens mee aan het kraken en elke keer denk ik, dit moet toch simpel uit te vogelen zijn en dan vergeet ik het weer.
Jep... nog steeds de commandeer driehoeken fase (nee mama, die kleur, nee mama daar driehoek, nu inkleuren mama met die kleur... nog een driehoek tekenen mama..). Maar die bladzijde ernaast is van haar, ik vind het al aardig dat het op driehoeken begint te lijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Hahha moest je weer driehoeken voor r tekenen?
Wat leuk!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef wickie het volgende:
Sniekpiek voor Yppy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren nog niet iig. Kijken of er vandaag wat ligt.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:36 schreef Poppejans het volgende:
BE, jij het boekje van Kyara al binnen? Maandagochtend weggestuurd
Het is inderdaad wel een vrij dikke envelop!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren nog niet iig. Kijken of er vandaag wat ligt.
Enige probleem bij ons is de anti-inbraak-kap, dan kunnen die mooie bol-dozen er ook al snel niet meer door, maar goed, ik zie het straks wel.
Oh fijn! Ik maakte me al wat zorgen...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:
Buuf, boekje van droomvrouwtje is binnen hoor!
ik kan aan de slag
Ik wil wel een nieuw boekje naar je opsturen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
moet ik nou twee weken wachten op een nieuw boekje?
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te makenquote:Op donderdag 19 april 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, hij is er!
Helaas is de kaft wel aan het loslaten. Maar gelukkig zitten de blz nog wel aan elkaar vast.
Ik doe mijn best (vandaag 4 blz!) maar ikk ben bang dat je nog zeker een weekje moet wachten.... Beetje druk geweest en volgende week ook. Sorry, maar zodra ik klaar ben komt het jou kant op!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te maken
Ik ben er uit!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
nee, hoewel ik tijdens het maken van mijn eigen pagina's wel begreep waarom gebonden beter is dan gelijmdquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |