Oei, moet volgende keer dus even wegen! Heb ik vorige keer helemaal niet opgelet eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, het boekje van deBuurvrouw kwam al vandaag aan (in goede staat)![]()
Jij bent een nettere knutselaar dan ik want jij hoeft steeds maar 2,50 te betalen en ik als ik klaar ben en door moet sturen 3 euro
En leuk boekjeik heb nu al inspiratie! Die van Kyara breng ik maandag weg, die is klaar en ben er best tevreden over
Oke, dacht dat je dit weekend over gingquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
@mrien oh is maar goed dat je het zegt hihi.. Dan rij ik maandag ff extra langs. Helaas zijn we nog niet helemaal om, maar maakt niet uit..
Het boekje van BE is bijna klaar, voor de laatste pagina's ben ik een beetje inspiratieloos.. Dus ff wat leuks verzinnen
Het boekje van mevr Mus is hier donderdag binnengekomen!! Helemaal vergeten te melden, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef oeke het volgende:
Elmo, heb je het boekje van Mevr Mus al gekregen? Ik heb het volgens mij dinsdag verstuurd!
En heb jij KD's boekje nog? Of heeft Sorbo het al?
Ik zou graag de maten weten, dan begin ik er alvast aan, kan ik het inlopen.
Mooie sneaks weer zeg!
Dat was wel de bedoeling, maar helaas hebben we een week vertraging, maar maakt niet uit, moet toch nog naar het huis toe voor de was enzoquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:37 schreef mrien het volgende:
[..]
Oke, dacht dat je dit weekend over ging
13x20quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef oeke het volgende:
Oh fijn dat het is aangekomen!
Dan vraag ik dat nog even aan Sorbo later...
Je hebt, mooie, hysterische, handige en vertrutte pagina'squote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ja trut maak me ff nog meer nieuwsierig
Welke, welke?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
en godver.. mijn idee voor Mignonne was al uitgewerkt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Poppejans het volgende:
Simmu, het boekje van deBuurvrouw kwam al vandaag aan (in goede staat)![]()
Jij bent een nettere knutselaar dan ik want jij hoeft steeds maar 2,50 te betalen en ik als ik klaar ben en door moet sturen 3 euro
En leuk boekjeik heb nu al inspiratie! Die van Kyara breng ik maandag weg, die is klaar en ben er best tevreden over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |