dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Kyara, dat vind ik leuk.Denk dat ik sowieso nog wel een ronde wil doen. Over een maand ben ik huisvrouw, dus tijd zat.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef becky27 het volgende:
sneakpeak voor mevr Barreltje
[ afbeelding ]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?quote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)
Is het al juni?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Kyara het volgende:
Sneak peak voor Ophelia
[ afbeelding ]
buuf, ik heb ook foto's gemaakt van jouw pagina's. Wil je ze hebben of zal ik ze gewoon bewaren just in case?
klopt! Ik dacht ook zeeen van tijd te hebben en een stralend schoon en opgeruimd huis... Nu kijk ik tegen een stapel was aan die vraagt om een strijkbout! Hahaha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?Met mijn huishouden (van Jan Steen) heb ik straks -nog- tijd zat.
Taartjesfee dat vind ik tof van je! Mooi geworden ook.
karin, jammer dat je stopt, maar ik was het ook met trui eens: goed dat je het aangeeft.
je gaat lekker snel hequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Mag ik m alvast naar je toesturen Mevr. Mus?
lui wijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Verveling? ik werk in de avonden, studeer op zondag en heb 2 kinderen overdagIk verveel me niet zo snel
Maar ik zou t wel leuk vinden om nog wat pagina's te doen voor anderen na afloop :y
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tís een soort van luxe, altijd wat te doen hebben, vooral tof als je 39.6 graden koorts hebt![]()
En sowwy, bedoelde er niet mee te zeggen dat je niet te doen hebt. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat je op die manier geen gat in je creatieve bezigheden hebt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Verveling? ik werk in de avonden, studeer op zondag en heb 2 kinderen overdagIk verveel me niet zo snel
Maar ik zou t wel leuk vinden om nog wat pagina's te doen voor anderen na afloop :y
Alle boekjes na afloop nog even versturen naar KDquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
pssst je inbox is vol, maaruh Roy vind het een leuk boekjequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn!
sonnetje is het bij jou nog gelukt?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb verdorie nog een sneeuwvlok leren knippen voor Mignonne, alleen kreeg Laks m op t plakmoment in zijn handjesen toen wilde ik geen nieuwe meer maken.
But! I learned something today!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Stom.... gistermiddag om half 4 lag het op het postkantoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier nu al twee keer een postbode van postNL door de straat geweest en net eentje van sandd en alledrie hadden ze geen boekje
Nouja, geeft me de mogelijkheid om op mijn gemakje vast wat dingetjes te printen.
[..]
En sowwy, bedoelde er niet mee te zeggen dat je niet te doen hebt. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat je op die manier geen gat in je creatieve bezigheden hebt?
Hoewel dat ook weer de lading niet dekt want je hebt natuurlijk helemaal geen boekje nodig om creatief te doen/zijn.
maaaar, als je na afloop nog wat pagina's in mijn boekje zou willen vullen...
* SummerBreeze rekt haar 'pretty please-gezicht'
Dat zegt tegenwoordig niks meer denk ik. Kreeg vandaag deze mail van PostNL:quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Stom.... gistermiddag om half 4 lag het op het postkantoor.
quote:Veranderingen in uw post
De postwereld is in beweging. Om te zorgen dat u gewoon uw post blijft ontvangen en kunt versturen, passen we onze organisatie aan. Hierdoor verandert ook de postbezorging. Wat u daarvan merkt? De meeste post komt voortaan op dinsdag, donderdag en zaterdag en de bezorgtijden kunnen variëren. Ook ziet u misschien verschillende postbezorgers in uw wijk.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:47 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik hou van die geknipte sneeuwvlokken <3ik vertik het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het kwam van een noreply emailadres
Ik zal het reactieformulier maar gebruiken om te vragen waar mijn antwoord heen moet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
In Amsterdam werkt de post nog welquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef oeke het volgende:
Het boekje van Lena is binnen! Wat is het mooi aan het worden.
Ik heb helemaal zin om eraan te beginnen!
Ik ben ook nog niet begonnen hoor, maar kan wel twee boekjes gebruiken momenteelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Lenaatje het volgende:
Wat gaan jullie snel Kleurdoos en Mw. Mus.... Ik moet nog beginnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |