Haha schattigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef mrien het volgende:
Lotte wilde haar boekje trouwens ook naar je toe sturen droomvrouwtje![]()
Kon nog net voorkomen dat ze hem ook ging inpakken
ik moet nog een freubelproject maken deze week voor een collega die weg is gegaan en nu feest geeftquote:
nee sorriequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb ik een sneak preview van Simmu over het hoofd gezien?ben zo benieuwd!!
morgen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zometeen rondje hardlopen, dan een game of thrones date met F en dan hoop ik dat de last minute stress me inspiratie geeft voor de laatste 2 blz.
Ik had wel iets bedacht, maar daar heb ik de materialen niet voor.
Leukquote:Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef Susie het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen op de post, waarschijnlijk nu toch al opgehaald....
Duurt zeker nog erg lang!quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Leuk![]()
Juni duurt nog laaaaang
Welnee, gewoon juist je eigen ding doen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Duurt zeker nog erg lang!
Nu heb ik het boekje van Twinkly en daar staan ook al ontzettend leuke en mooie dingen in, wordt steeds moeilijker om ook wat moois te maken!
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef simmu het volgende:
[..]
nee sorrie![]()
ik zit in kijkduin en we hadden een gevalletje panische knetterhaast in chaos hier met dingen regelen en inpakken enzo![]()
ik heb wel foto's gemaakt! maar ik kan pas volgende vrijdag bij mijn eigen spullen om iets te doenmaar het komt het komt! er is aan gedacht allemaal
quote:
Lief vroeg hier al hoeveel boekjes ik nog te gaan heb!quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Het boekje van Lenaatje is bijna klaar!
Vriendlief vroeg vandaag of het al gaat vervelen en hij begon weer over de zooiAlleen al omdat hij zich voor het eerst in tien jaar irriteert aan rommel vind ik dit een leuk project
Inderdaad! Echt heel mooi!quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Al die mensen die zo goed kunnen tekenen!
TOF!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 11:37 schreef Muks het volgende:
sneak peak voor Becky27
eerst 7 pagina's zijn zoals ik wil, over de 8e ben ik wat minder tevreden maar toch ook wel weer grappig
[ afbeelding ]
kan jij ook hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef Vicky het volgende:
Ik ben.zwaar jaloers op jullie creativiteit!
Op zich prima hoor, vrijdag is min of meer knutsel dag met Lotte, woensdag en donderdag zijn werkdagen. Moet ik alleen woensdagavond proberen de ideeen zoveel mogelijk proberen uit te denken ivm evt printen op het werkquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem idd dinsdag pas op de bus doe mrien.Wrsch wordt dat eerder regelmaat dan uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |