dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)quote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef Soempie het volgende:
Kyara, dat vind ik leuk.Denk dat ik sowieso nog wel een ronde wil doen. Over een maand ben ik huisvrouw, dus tijd zat.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:53 schreef becky27 het volgende:
sneakpeak voor mevr Barreltje
[ afbeelding ]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?quote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
dat denk je maar (sprak ze uit ervaring....)
Is het al juni?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Kyara het volgende:
Sneak peak voor Ophelia
[ afbeelding ]
buuf, ik heb ook foto's gemaakt van jouw pagina's. Wil je ze hebben of zal ik ze gewoon bewaren just in case?
klopt! Ik dacht ook zeeen van tijd te hebben en een stralend schoon en opgeruimd huis... Nu kijk ik tegen een stapel was aan die vraagt om een strijkbout! Hahaha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar jij hebt een peuter rondlopen denk ik (als ik zo in je my active topics kijk..)?Met mijn huishouden (van Jan Steen) heb ik straks -nog- tijd zat.
Taartjesfee dat vind ik tof van je! Mooi geworden ook.
karin, jammer dat je stopt, maar ik was het ook met trui eens: goed dat je het aangeeft.
je gaat lekker snel hequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Mag ik m alvast naar je toesturen Mevr. Mus?
lui wijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Verveling? ik werk in de avonden, studeer op zondag en heb 2 kinderen overdagIk verveel me niet zo snel
Maar ik zou t wel leuk vinden om nog wat pagina's te doen voor anderen na afloop :y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |