Jawel joh, de 1 kan goed tekenen, de ander kan mooi schrijven, weer een ander kan goed schilderen, ik doe gewoon maar watquote:Op maandag 16 april 2012 07:36 schreef livelink het volgende:
En kijk; een bevestiging van wat jullie al wisten
'PostNL bezorgt slecht'
Leuk, die sneaks, maar ik zie toch wel frobelwerk van hoog niveau hoor. Dus de claim dat iedereen dat kan klopt volgens mij niet.
Dat bad!quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
een onderwegje voor Soempie:
[ afbeelding ]
Ben jij een Pastafari?quote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat bad!En ik zie het vliegend Spaghettimonster, maar die vind ik hier niet in de tuin hoor.
![]()
Leuke pagina's!![]()
De boekjes worden nu ook steeds toffer om binnen te krijgen. Lekker veel te lezen en te bekijken.
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef mariyette het volgende:
Het boekje van SummerBreeze ligt ingepakt klaar om naar Ymme te gaan.
Hier de sniekpiek voor SB
[ afbeelding ]
En nu wachten op het volgende boekje....
quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, ik heb weer andere talenten
hou eens op jij!quote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Ynske![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 9 ipv 8 pagina's gemaaktmaar er zijn genoeg blaadjes dus dat geeft hopelijk niet
En nu het boekje inpakken en op de post doen!
quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hou eens op jij!
nou mag mijn kleuter prut er weer achter..
climax en anticlimax na elkaar
Ja, doe ik!quote:Op maandag 16 april 2012 16:57 schreef mariyette het volgende:
Boekje van SB in de brievenbus gedaan, nog net onder de 500 gram. Laat je weten als is gearriveerd Ymme?
@SummerBreeze dan knutsel ik wel iets sneller in _Bar_ dr boekje :p
quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij woog t boekje van Droomvrouwtje al 700 grammaar dat was ook wel een heel dik boek sowieso,
Nee joh, het is tot 3 kilo 6 postzegels.quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]Ik wil best voor de kosten opdraaien hoor als
Boekje van poppejans is binnen.
Boekje van BE gaat morgen op de post. Ben in de inpakstress van vanmiddag het boekje vergeten te posten
Nou, open heb ie nog zát ruimte merkte ik. Dus dat loopt wel los.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
komt goed hoor. ben al blij als ik het nog door de brievenbus kan krijgen
Hoe 'vast'? Can I help? Ff losschoppen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit zo vast!
Wat stom zeg!
Maar het komt goed! Omdat het moet!![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef mrien het volgende:
Sneaks voor poppejans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
google of pinterest even kijken voor inspiratie?quote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit zo vast!
Wat stom zeg!
Maar het komt goed! Omdat het moet!![]()
Nu wel ja, dat vorige was maskingtape hè? Makkelijk los, en herbruikbaarquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Kyara het volgende:
Ik ben benieuwd buuf, waarschijnlijk moet ik me dus weer door lagen plakband worstelen![]()
Ophelia's boekje is vandaag op de post gegaan Simmu! Hopelijk is ie morgen bij je.....
Ontzettend leuke sneak peaks trouwens
quote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef moussy het volgende:
Stomme RR, nu heb ik me opgegeven voor een workshop schilderen, ken ook te gek he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |