Jep... nog steeds de commandeer driehoeken fase (nee mama, die kleur, nee mama daar driehoek, nu inkleuren mama met die kleur... nog een driehoek tekenen mama..). Maar die bladzijde ernaast is van haar, ik vind het al aardig dat het op driehoeken begint te lijken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Hahha moest je weer driehoeken voor r tekenen?
Wat leuk!!!!!!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:15 schreef wickie het volgende:
Sniekpiek voor Yppy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren nog niet iig. Kijken of er vandaag wat ligt.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:36 schreef Poppejans het volgende:
BE, jij het boekje van Kyara al binnen? Maandagochtend weggestuurd
Het is inderdaad wel een vrij dikke envelop!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren nog niet iig. Kijken of er vandaag wat ligt.
Enige probleem bij ons is de anti-inbraak-kap, dan kunnen die mooie bol-dozen er ook al snel niet meer door, maar goed, ik zie het straks wel.
Oh fijn! Ik maakte me al wat zorgen...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:
Buuf, boekje van droomvrouwtje is binnen hoor!
ik kan aan de slag
Ik wil wel een nieuw boekje naar je opsturen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
moet ik nou twee weken wachten op een nieuw boekje?
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te makenquote:Op donderdag 19 april 2012 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, hij is er!
Helaas is de kaft wel aan het loslaten. Maar gelukkig zitten de blz nog wel aan elkaar vast.
Ik doe mijn best (vandaag 4 blz!) maar ikk ben bang dat je nog zeker een weekje moet wachten.... Beetje druk geweest en volgende week ook. Sorry, maar zodra ik klaar ben komt het jou kant op!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Kyara dat bewust zelf had gedaan om meer ruimte qua dikte te maken
Ik ben er uit!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |