Daar mag je ook om lachen, straks niet bij de stand-up.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik moest lachen om deze Je mist meer dan je ziet..
quote:
quote:
Like a Bossquote:
Vroeger sympathiek, nu mis ik hem niet meer.quote:
Ken je Gervais ?quote:
Juist wel gehard, dat valt in stukjes, gelaagd blijft "hangen", zijn 2 lagen glas met een laagje ertussen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Dat was geen veiligheidsruit. Gelaagd, maar niet gehard.
Die kwam vroeger veel in de Moskeequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Brownie Dutchdie vind ik tof. Met dat gekke stemmetje van hem.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ken je Gervais ?
Dit is nou juist z'n sterkste kant.
Oh ja, kan ook. Maar ook dat hoort niet spontaan uit elkaar te vallen, alleen na een flinke puntsbelasting.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist wel gehard, dat valt in stukjes, gelaagd blijft "hangen", zijn 2 lagen glas met een laagje ertussen.
Ik was in de war, de titel van het nummer dat ik bedoelde is helemaal niet Nooit meer Alleen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat ze daar maar met zijn jat vingerts vanaf blijven...
quote:
Nou!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef -Willempie- het volgende:
Brace is wel dikker geworden behind bars
Gervais is de koning van de pijnlijke momenten.. en nou ja, dit vond ik wel een juweeltje hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja.
Heb het hele interview vanmorgen gezien, ik ben fan van Stewart en Gervais maar vond het echt een slecht interview.
Nee, hij speelde niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef Oidipous het volgende:
Geen akoestische gitaar gehoord. Foutje?
Ja was eigenlijk bedoeld voor de zang die mute.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef Oidipous het volgende:
Geen akoestische gitaar gehoord. Foutje?
Ik vind em deze keer nog wel grappig omdat de maker dat "androgyne model" ook maar vervelend lijkt te vinden.quote:
Het is dan ook geen serieus interviewquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja.
Heb het hele interview vanmorgen gezien, ik ben fan van Stewart en Gervais maar vond het echt een slecht interview.
Ik ook, krijg ik oogaids van.quote:
Ik word misselijk, vandaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef BobW het volgende:
3D kan gewoon leuk zijn hoor.
Maar dat is het niet altijd.
Ja oke dat had ik ook wel door maar laat ik het dan zo verwoorden: ik vond het deze keer helaas niet grappig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Het is dan ook geen serieus interview
Nee, gewoon Ian McKellen toch?quote:
niet met 1 oogquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef BobW het volgende:
3D kan gewoon leuk zijn hoor.
Maar dat is het niet altijd.
Ik kan hem de laatste tijd helemaal niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gremdaat is irritant met de hele tijd zuchten
Ik heb hem nooit kunnen uitstaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan hem de laatste tijd helemaal niet meer uitstaan.
Lijkt me niet, simpele humor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist door die kwis niet te kijken.
Nee echt niet ik ben er langs gezapt en het kon niet boeienquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist door die kwis niet te kijken.
Hij vindt fantasy gewoon kut, zoals wel meer mensenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Gremdaat heeft 15 jaar onder een steen geleefd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
De grote Jezus quiz mag flauw zijn, maar probeer eens een grote Mohammed quiz. Kunnen we extra schuilkelders bouwen.
Eensch zijn met een typetje...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef Meneerik2 het volgende:
Volkomen met de dominee eens wat betreft Bos
GAYYYYYYYYYYYquote:
Calimeroquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
De grote Jezus quiz mag flauw zijn, maar probeer eens een grote Mohammed quiz. Kunnen we extra schuilkelders bouwen.
Ja, een grote Calimero quiz zou ook vernieuwend zijn.quote:
heb je de kraay coke lach nog paraat?quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:18 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Hij vindt fantasy gewoon kut, zoals wel meer mensen
Om te gieren!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raap me op. Tranen tuiten. Dijenkletsen.
Wat nou, wedstrijd van psv gezien?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raap me op. Tranen tuiten. Dijenkletsen.
Ik heb er de tranen van in de bilnaad.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Heufd het volgende:
Niet zo zuur, mensen, Pieter Derks is een moedig man en niet zo slecht als jullie beweren.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
heb je de kraay coke lach nog paraat?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
wow, thanks everybody, what a terrific audience
Zat ik op te wachten ja....quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Die kop van Hansie is mooi als Wilfred daarna zegt dat hij coke heeft gebruikt
Kijk zo naar Lebbis, dan kun je ook niet lachen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik heb geen 1x kunnen lachen om Pietertje!
Lebbisquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk zo naar Lebbis, dan kun je ook niet lachen.
Die is inderdaad echt helemaal niet meer grappig nee... Ik word ook dominee Dinges moe hoor, jezus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk zo naar Lebbis, dan kun je ook niet lachen.
quote:Ben Crabbé ligt onder vuur na grappen over Turk
Een aflevering van 'Blokken' met een kandidaat van Turkse afkomst ligt onder vuur, nadat het Nederlandse programma 'De wereld draait door' er een gemonteerde versie van toonde.
"Het lijkt alsof Ben nog in de koloniale tijd leeft", zei presentator Matthijs van Nieuwkerk over Ben Crabbé. Die maakte in een Blokken-aflevering meermaals grappen over de Turkse afkomst van kandidaat Soner Ceylan. De wereld draait door toonde een gemonteerde versie van de aflevering, die door de VRT op 4 april werd uitgezonden.
Zo is te horen hoe Crabbé zegt: "Waarom heet hij niet gewoon Franske Vandevelde?" En ook: "Hebben ze in Turkije geen tv?" Daarnaast doet Crabbé uitspraken als: "Als je vandaag wint, bestel je maar een bak lava" en heeft hij het over "Sunair" als hij vraagt hoe hij de voornaam van de kandidaat moet uitspreken. Presentator Matthijs van Nieuwkerk is duidelijk niet opgezet met de handelswijze van Crabbé en sluit de reportage af met de woorden: "Niet te geloven".
Ben Crabbé is erg geschrokken van de commotie die rond de aflevering is ontstaan. "Ik voel mij heel slecht", zegt de presentator aan de telefoon. "Ik word nu afgeschilderd als een platte racist, terwijl ik dat absoluut niet ben. In de hele aflevering van 25 minuten kom ik drie, vier keer terug op dat Turkse gegeven, en De wereld draait door monteert dat vlak achter elkaar in 30 seconden. Maar zulke grapjes horen nu eenmaal bij het format van Blokken. Anders zou zo'n dagelijks tv-programma doodsaai worden."
Crabbé wijst er ook op dat 800.000 mensen naar die bewuste aflevering keken en dat er daarna geen enkele reactie is gekomen. "Ik ga met alle kandidaten op dezelfde manier om. Of ze nu uit Limburg, Antwerpen, Nederland of Turkije komen. Is het dan racisme als ik ook met iemand lach die van Turkse afkomst is? Ik zou eerder zeggen: iedereen heeft het recht om uitgelachen te worden, en dat getuigt net niét van racisme. We moeten toch maar eens nadenken of die politieke correctheid zo bevorderlijk is voor de integratie."
Blokken-kandidaat Soner Ceylan zelf voelt zich niet beledigd, zegt hij. "Ik heb de indruk dat de montage van 'De wereld draait door' uit de context is gerukt, want tijdens de opnames moest ik gewoon lachen met die moppen. Ik vind dit heel erg voor Ben, en heb zeker geen excuses nodig."
Ook de VRT benadrukt de humoristische context van Blokken. Woordvoerder Bjorn Verdoodt: "Ik kan me inbeelden dat je schrikt als je het montagefilmpje ziet, maar zo is het in Vlaanderen niet uitgezonden. Los daarvan is diversiteit een erg belangrijk thema voor ons en wilden we niemand kwetsen."
Flauwe humor
Het Minderhedenforum haalt eerder de schouders op bij het filmpje. Katleen De Ridder: "We zijn niet zwaar gechoqueerd. Ben Crabbé heeft nu eenmaal een patent op flauwe humor, iets wat de kandidaten ook weten. Dus: if you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Inventief zijn die grappen van Ben dus niet, maar echt beledigend zouden we ze ook niet noemen."
Het Vlaams Belang ondernam gisteren wel een poging om het incident te claimen. Filip Dewinter tweette: "Ben Crabbé onder politiek vuur na grappen over Turken in 'Blokken'. Verzuurde anti-racisten..." Vlak daarna richtte Peter Verboven, de schoonbroer van Dewinter, de Facebookpagina 'Steun Ben Crabbé' op. Bij het ter perse gaan had die groep zo'n 250 leden.
Is dat de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik heb geen 1x kunnen lachen om Pietertje!
.quote:Woordvoerder Bjorn Verdoodt
quote:Te gast in de uitzending van maandag 16 april: Prem Radhakishun, Jan-Hein Kuijpers, Marco Borsato, Dave von Raven, Felix Maginn en Harry Sacksioni. Muziek is er van Ton Koopman en tafelheer is Jan Mulder.
quote:Start proces Breivik: Prem Radhakishun - 16-4-2012
Vandaag is het proces tegen Anders Breivik begonnen. Hij ging er direct hard tegen aan: direct na binnenkomst maakte hij een extreem rechts gebaar. Hij gaf vervolgens aan de rechtbank niet te erkennen en verklaarde zelfs onschuldig te zijn, omdat volgens hem het vermoorden van sociaaldemocraten geen misdaad is maar zelfverdediging. Aan tafel: Prem Radhakishun en Jan-Hein Kuijpers
quote:Marco Borsato terug uit Oeganda - 16-4-2012
Al 14 jaar is Marco Borsato ambassadeur voor War Child, de organisatie die zich bekommerd om oorlogskinderen. Borsato is net terug van zijn derde reis naar Oeganda waar hij projecten heeft bezocht van War Child. Zo sprak hij met slachtoffers en ex-soldaten van het Verzetsleger van de Heer (LRA). Het LRA is wereldwijd bekend door de jacht op diens leider, oorlogsmisdadiger Joseph Kony, aangezwengeld door de internetviral 'Kony2012'. Hoe is de situatie in Oeganda nu eigenlijk? Aan tafel: Marco Borsato.
quote:App voor George Harrison - 16-4-2012
George Harrison was gitarist van de legendarische popgroep The Beatles. Hij heeft nu een eigen app: 'The Guitar Collection: George Harrison-app'. Het is een soort virtueel museum waarin de legende van Harrison gevierd wordt. Aan tafel: Felix Maginn, Dave von Raven en Harry Sacksioni.
Bron: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Komende-Uitzending.2267.0.htmlquote:Muziek Ton Koopman - 16-4-2012
Musicus en dirigent Ton Koopman (1944) bespeelt orgel en klavecimbel. Hij is begonnen als dirigent voor het zeventiende en achttiende-eeuws ensemblerepertoire.In 1979 richtte hij het Amsterdam Baroque Orchestra op, waar het Amsterdam Baroque Choir in 1992 aan toegevoegd werd. Vanwege zijn opmerkelijke speelvaardigheid op orgel en klavecimbel ontving hij tweemaal de Prix d'Excellence. Ook ontving hij verschillende prijzen voor het uitvoeren en opnemen van alle overgeleverde cantates van Bach. Koopman is artistiek leider van het jaarlijkse Franse festival 'Itinéraire Baroque'.
Moet die belastingontduiker weer aandacht vragen voor hongerbuikkindjes.quote:Marco Borsato terug uit Oeganda - 16-4-2012
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef hexje het volgende:
Ik had liever Inez Weski als gast ipv Jan-Hein Kuijpers
quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet die belastingontduiker weer aandacht vragen voor hongerbuikkindjes.
moet er toch niet aan denken dat die daardoor vrij komt...quote:
als je 60% belasting erover betaals is het wel bijna een hoog middeninkomequote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, wat is nog anderhalve ton? Drie bier, 2 breezers en en Icetea en je bent het al bijna kwijt.
daar mogen ze wel fotos maken in de rechtzaalquote:
En uitgebreid filmen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
daar mogen ze wel fotos maken in de rechtzaal
Rechtsdraaiend.quote:
Hoezo de uitzondering hier? Omdat het zo een grote zaak is?quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Schijnt beide normaal niet te mogen.
bij ons niet, misschien hebben zij andere wetgeving?quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Schijnt beide normaal niet te mogen.
Geen idee, dat ben ik niet tegengekomen in de verschillende kranten. Maar ook daar schijnt het niet normaal te zijn, misschien ten behoeve van de slachtoffers. Waarvan er honderden meekeken, in de zaal of op schermen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo de uitzondering hier? Omdat het zo een grote zaak is?
Met Lego-geweren.quote:
Al die mensen die geen rechtspraak willen snappen het gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Prem heeft wel gelijk voor de verandering.
Geen emotierechtspraak.
Ik snap wel dat men teer in zijn anus wil gieten maar zo werkt het niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Al die mensen die geen rechtspraak willen snappen het gewoon niet
klopt, je moet er zelf toch boven blijven staan hoe moeilijk dat soms ook is. gewoon levenlang opsluitenquote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men teer in zijn anus wil gieten maar zo werkt het niet.
Rechtspraak werkt niet op individuele basis. Hoewel veel mensen die hem buitenwettelijk willen straffen, dit zijn soms dezelfde mensen die er schande van spreken als zoiets in een bananen republiek gebeurt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat mensen zoiets willen, maar er zitten er tussen(waaronder) mijn moeder om die vent gewoon een kogel te geven zodat ie niet meer zulke zieke dingen kan zeggen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet ie ontoerekeningsvatbaar worden verklaard.quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
klopt, je moet er zelf toch boven blijven staan hoe moeilijk dat soms ook is. gewoon levenlang opsluiten
Nee, is hem niet. Deze kijkt niet steeds online naar zijn banksaldo.quote:Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef Frag_adder het volgende:
hey die man in het publiek lijkt op marco borsato
Met mogelijke verlengingen bovenop die 21 jaar.quote:
Hij heeft trouwens ook lang blond haar. Het is hem dus vast niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, is hem niet. Deze kijkt niet steeds online naar zijn banksaldo.
Ah ok, dat zei hij er niet bij. Hij had het wel heel even over 30 jaar.quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met mogelijke verlengingen bovenop die 21 jaar.
Je kan iemand levenslang vasthouden, maar je kan dat niet vanaf het begin al vaststellen.
was best gestijld hoorquote:
Mail ze en je komt op TV.quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met mogelijke verlengingen bovenop die 21 jaar.
Je kan iemand levenslang vasthouden, maar je kan dat niet vanaf het begin al vaststellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |