SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heel raar om de winkel ineens zo te zien. Alles is eruit gesloopt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Elvi het volgende:
Ja er zit nu een Kuci Muci op de plek van de Oorbel.bij de oorbel of die kuci muci?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heel raar om de winkel ineens zo te zien. Alles is eruit gesloopt.S. 2014
J. 2016
Grappig, ik ben juist weer een echte Rotterdam van oorsprongquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben er 1.5 maand geleden vandaag gegaan! puur omdat mijn vriend en ik graag wilde samenwonen, en hij al een woning had in Rotterdam, maar ik blijf een Goudse en ooit kom ik terug!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben er 1.5 maand geleden vandaag gegaan! puur omdat mijn vriend en ik graag wilde samenwonen, en hij al een woning had in Rotterdam, maar ik blijf een Goudse en ooit kom ik terug!
Ik kan het me helemaal voorstellen! Dat mis ik hier ook wel hoor, het blind ergens heen fietsen/lopen, ik zou hier echt kunnen verdwalen! maar ja ik ben geboren en getogen goudse, dat krijgt Rotterdam er niet meer uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onze oudste zit nu in de binnenstad op school en ik geniet iedere keer weer van het stukje daarheen fietsen.
En dat is ook een hele goede reden om in Gouda te wonen natuurlijk. Je zit in no-time in de natuur. Welke kant je ook op gaat. Vooral de Reeuwijkse plassen en de Krimpenerwaard zijn mooi!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:21 schreef ex het volgende:
Ik ga zomaar is wandelen bij "'t weegje" met me hond. Paar weken geleden al bij het Goudse hout geweest. Mooie omgeving hier.
Is dat nu ook nog gewoon te bereiken met die hele verbouwing enzo? En waar zit het precies? Moet ik de trap naar beneden oid?quote:
Nee, gewoon achterin de hal, voorbij de patat.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Is dat nu ook nog gewoon te bereiken met die hele verbouwing enzo? En waar zit het precies? Moet ik de trap naar beneden oid?
Haha dit klinkt vast heel stom, maar als ik uit de trein naar Rotterdam stap, moet ik de trap naar beneden en dan vind ik het als ik naar de Multi Copy kant loop? Of moet ik naar de kant van dat nieuwe soort stadhuisgebouwtje?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon achterin de hal, voorbij de patat.
Aan de stadszijde dus.
Nou nee... Wel succes met de bouwput en de tijdelijke trappen hier en daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Top, thanks
Daar hoef ik dan geen 45 min extra voor uit te trekken!
Gebouwtje zegt ze!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Haha dit klinkt vast heel stom, maar als ik uit de trein naar Rotterdam stap, moet ik de trap naar beneden en dan vind ik het als ik naar de Multi Copy kant loop? Of moet ik naar de kant van dat nieuwe soort stadhuisgebouwtje?
Ja dat was meer om aan te geven dat ik niet zeker wist of het wel een stadhuis moest wordenquote:
quote:Vijftien mille voor tip moord Gouda
Nederland • Geschreven door Novum op 01-05-2012 @ 18:31
In het onderzoek naar een moordzaak in Gouda heeft justitie vijftienduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip. De politie hoopt getuigen die informatie hebben over de moord uit 2010 hiermee over de streep te trekken.
Arnold van Buuren werd in de nacht van 27 op 28 december 2010 vermoord in Gouda. Hij werd voor het laatst gezien toen een taxi hem thuis afzette bij zijn flat aan het Albert Plesmanplein. Hij kwam toen thuis na een bezoek aan zijn stamkroeg 'Die Kleine Kneipe'. De politie denkt dat hij die dag een eetafspraak had, omdat voorbereidingen waren getroffen voor het avondeten.
Onlangs kwam nieuwe informatie aan het licht over de moord. Mogelijk kan dit samen met nieuwe getuigenissen leiden tot een doorbraak. Vooralsnog heeft het politieonderzoek niets opgeleverd. Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond opnieuw aandacht aan de zaak.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dat klopt BE maar het is eigenlijk gewoon een spuuglelijk gezichtsbepalend overal te zien bouwwerk! maar das mijn mening
ja nummer 4 >De Flamingo Bar ,naast het Goudse glas ,voorheen Onder de Sint Janquote:
Goudse havendagenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:21 schreef error_404 het volgende:
*schop*
Iemand iets meegekregen van het feest langs de grachten dit weekend? Ik heb blijkbaar iets gemist
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan er nog ergens buiten gezwommen worden zonder risico op huidirritatie / darmklachten / etc?
lekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan er nog ergens buiten gezwommen worden zonder risico op huidirritatie / darmklachten / etc?
Ach, het is wel een gezellige stad, zeker als je binnen de grachten blijftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef ntm het volgende:
Ik probeer te begrijpen waarom mensen Gouda leuk vinden.Ik woon er heel mijn leven en vind er niks aan...
Echt? Ik fietste vanmorgen nog weer helemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef ntm het volgende:
Ik probeer te begrijpen waarom mensen Gouda leuk vinden.Ik woon er heel mijn leven en vind er niks aan...
Het is een stad die erg op Amersfoortquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef ntm het volgende:
ik heb enkel van mn ouders begrepen dat er een 100.000 klapper in de "gele" tunnel hadden gegooidquote:Op zondag 9 september 2012 23:07 schreef Mip1988 het volgende:
Iemand enig idee waar dat vuurwerk voor was gisteravond? (Zaterdagavond +- 00.30)
Gouda Culinair was leuk, wij zijn naar de high tea geweest. dat was tenminste nog enigszins betaalbaar
Die laatste ervaring hoor ik wel vaker. Dat je je in Amerika pas echt Europeaan gaat voelen.quote:Op zondag 9 september 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een stad die erg op Amersfoortlijkt, zelfs de straatnamen in de binnenstad komen deels overeen, ze kregen dan ook 75 jaar na elkaar stadsrechten, en ze hebben/hadden beiden een waterfunctie, dus op zich is het niet zo vreemd dat ze op elkaar lijken.
Misschien is het leuk om een keer met een gids een stadswandeling of een rondvaart te doen, ook als je dan al ergens je hele leven gewoond hebt zie je dan nog weer nieuwe dingen.
Overigens kon ik Amersfoort ook pas echt waarderen nadat ik een paar jaar in de VS gewoond had, waar ze al trots zijn op iets wat 100 jaar oud is.... liep ik daarna de binnenstad van Amersfoort weer in, stond ik zo midden tussen panden die daar al honderden jaren langer staan.
Bij Fit Form op de Vest zit ook de Gladiator Gym, daar wordt iig oa kickbokslessen gegeven. Je zou ze even moeten bellen, maar een redelijke kans.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:13 schreef Whiskers het volgende:
Vraagje voor de sportievelingen onder ons; weet iemand of er ergens in Gouda Kick Fit of Kick Fun wordt gegeven bij een van de sportscholen?
Nee, twee jaar geleden wilden we naar de herdersmaaltijd in de Sint Janquote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Elvi het volgende:
Even een mega-schop. Wie gaat er morgen naar Kaarsjesavond?
quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nee, twee jaar geleden wilden we naar de herdersmaaltijd in de Sint Jan
mochten we er niet in
[ afbeelding ]
Ik, hoewel ik er eigenlijk niet aan ontkom, omdat ik er midden tussenin zitquote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Elvi het volgende:
Even een mega-schop. Wie gaat er morgen naar Kaarsjesavond?
En daar zit je nog steeds?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef Gulmez het volgende:
ey jongens heb in gouda op school gezeten, was van stedelijk college zoetermeer afgepleurd en moest toen naar de goudse waarde ofzo speciaal onderwijs in gouda, maar daar ben ik ook na 6 maanden uitgezet en toen moest ik in transvaal den haag naar de school voor moeilijke kinderen haha
Als ik 't goed zie gaat dat behoorlijk wat files opleveren omdat dat zeg maar de hoofdweg is om via die ene afrit Gouda binnen te gaan? Gezellig.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Duvel het volgende:
maar nu gaat de kruising bij het Hamsterdat (& de McDonalds) op de schop
Nogal buiten de prijsklasse en veel te groot voor een alleenstaande student. Sorry!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:10 schreef Leandra het volgende:
Ons huis (dat van mijn lief dan) staat overigens te koop.
Het heeft al charme, kennelijk, en dat is meer dan ik kan zeggen van Nieuwegein, waar ik oorspronkelijk vandaan kom.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Tokamak het volgende:
. Gouda heeft als middelgrote stad mede daardoor wel relatief veel dorpse trekjes, en ook dat heeft zo zijn charmes.
't Is inderdaad een groot dorp!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Tokamak het volgende:
- Gouda is gemiddeld gezien redelijk volks. Niet persé slecht natuurlijk, maar Gouda mist een beetje hogere inkomens, en daarmee een beetje statigheid dat bij een middeleeuwse stad hoort. Die zitten vaak in de directe omgeving van Gouda. Gouda heeft als middelgrote stad mede daardoor wel relatief veel dorpse trekjes, en ook dat heeft zo zijn charmes.
Ik woon pal in het hart van Gouda, naast de St Jan en heb nog nooit last gehad van kerkgangers die aan de deur komen. Misschien is dat toch een andere gezindte of zo...quote:Op zondag 6 januari 2013 16:09 schreef Omentuva het volgende:
Ik woon op dit moment in een gat waar de SGP 15 % van de stemmen haalde bij de vorige TK-verkiezingen geloof ik - zolang de refo's niet om de twee weken aan de deur staan met bijbelpamfletten en ik op zondag gewoon mensen over de vloer kan krijgen en mogelijk de auto kan wassen als 't echt nodig is vind ik het prima. Zondag geen supermarkten vind ik geen ernstig probleem - ik ben het toch niet gewend.
Over dat verkeer: heeft dat nog een reden behalve dat mensen idioten zijn? Langdurige verkeersprojecten, onhandig aangelegde wegen, gigantisch gebrek aan parkeerplaatsen... Dat soort dingen.
10 minuten klinkt erg acceptabel vanaf waar jij woont.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef error_404 het volgende:
[..]
Verder ben ik met een minuut of 10, inclusief de verkeerslichten op de snelweg. Ten opzichte van Den Haag, waar ik vroeger woonde, is dat een vooruitgang van ongeveer 40 minuten....
Komt dat inclusief of exclusief idioten die graag 40 rijden waar je eigenlijk maar 20 kan? (Zoals ik in de Utrechtse binnenstad te vaak merk.)quote:Qua parkeren is het precies hetzelfde als elk ander historisch stadje of dorp: van oudsher is het centrum er niet op ingericht, maar het gaat wel. Iedereen snapt dat ook en ik maak eigenlijk nooit problemen mee. Hooguit wat langer zoeken naar een plekje op zaterdagavond, maar that's it.
Hier rijdt eigenlijk niemand te hard, omdat dat gewoon niet kan. Wat dat betreft zijn toeristen en moeders met kinderen dan wel weer handig. Daarnaast een hoop zijstraatjes en klinkers. Gouda is niet zo asociaal qua verkeer. Waar ik in rotterdam, den haag of andere grote steden wel van die idioten tegenkom, zie ik ze niet bij mij om de hoek. Wat dat betreft is het ook leven en laten leven.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Omentuva het volgende:
Komt dat inclusief of exclusief idioten die graag 40 rijden waar je eigenlijk maar 20 kan? (Zoals ik in de Utrechtse binnenstad te vaak merk.)
Een aantal interessante dingen die ik heb gezien zaten in de buurt van Gouda Centraal (of gewoon Gouda?)/ZKH, en in 't westelijke deel van Kort-Haarlem. Ook een aantal Oosterwei-huizen leken interessant, maar dat heeft dat stigma-plaatje van een aantal jaar terug tegen zich en ik kan niets zeggen over hoe het daar nu is. (Voordeel hier is dat ze goedkoper zijn en dat ik bij een slechte opbrengst mogelijk dat als uitkomst zie).quote:Op maandag 7 januari 2013 09:33 schreef error_404 het volgende:
Ga eens een keer kijken (neem wel een tomtom mee, ivm veel 1-richting), de binnenstad is best leuk. Heb je al een buurt op het oog waar je zou willen wonen, of een type wijk?
Als m'n huis voor de vraagprijs gaat is het 160k + eigen geld mits de boel snel genoeg verkocht wordt. Denk dus realistischer aan 100-135k incl mogelijke inleg van een gedeelte van wat ik nu op de bank heb hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Leandra het volgende:
Wat is je budget ongeveer, en is een "volkswijk" een probleem of juist niet?
Had dat vijf jaar geleden gezegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb (zeker in de huidige markt) wat twijfels bij een appartement, dat is leuk zolang je alleen bent, maar als er een duurzame verkering komt dan is een appartement al snel weer te klein, en dan zit je met een pand wat nog moeilijker te verkopen is.
Daar is een woord dat je niet elke dag hoort.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel een apartement in de binnenstad wrsch altijd wel courant blijft.
Maarreh... hou je van klussen? http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48560071-turfmarkt-110-a/
Dat is een kant die ik nog niet echt had bekeken (het verkoopgedeelte, niet het duurzame verkeringgedeeltequote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb (zeker in de huidige markt) wat twijfels bij een appartement, dat is leuk zolang je alleen bent, maar als er een duurzame verkering komt dan is een appartement al snel weer te klein, en dan zit je met een pand wat nog moeilijker te verkopen is.
Had je alsnog weinig aan gehad, andere markt enzovoort.quote:
Jaren '30 woning met familiehistorie nu - ik ken 't.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef error_404 het volgende:
Aan de andere kant kun je natuurlijk ook voor een klein tussenwoninkje gaan. Die dingen, zeker ook in de buurt van het Raam, blijven altijd wel gewild. Hou er alleen wel rekening mee dat in een oud huis wonen net zoiets is als in een oude auto rijden; minder comfort, meer kosten, maar ook wel stukken meer sfeer
Dit, daarbij aan de goede kant van het water. Een gracht verder nog beter, maar meteen dubbel in prijs....quote:
Fundering hersteld in 1987quote:Op maandag 7 januari 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
Is dit wat? Geen noemenswaardige buitenruimte, maar wel voldoende om in de zon te kunnen zitten, op loopafstand van station en binnenstad:
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48572281-pc-bothstraat-68/
Wij hebben een prima VVE!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zou ook idd toch wel kijken, als het kan, voor een huisje.
Hoe klein ook, vind ik dat altijd beter dan een apartement en gezever met verenigingen van eigenaren en gezamelijke kosten etc.
Dat schijnt inderdaad een gigantisch verschil te kunnen zijn.quote:
Nee! En aangezien we in hetzelfde huis wonen, kan ik dat met vrij grote zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:52 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zat jij niet in de Noodgodstraat? Dat ziet er altijd netjes onderhouden uit daar.
En dan is er nog een Lange en een Korte variant van. Misschien iets met prioriteiten of zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
Wel een geweldige straatnaam trouwens.... Noodgod, alsof het een reserve-Sinterklaas is
Dan woon je of in de verkeerde buurt, of je zoekt het op. Waar hebben we het over?ik woon midden in het centrum en heb zoiets nog nooit meegemaakt. Laatste opwindende gebeurtenis (in deze context) was de inbraak in het museum...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:28 schreef arjan1212 het volgende:
Als je wilt dat je vrouw snachts bij de voordeur van je huis word bedreigd door drugsdealers moet je in Gouda gaan wonen.
Protesterende woonwagenbewoner. Is beloondmet een tijdelijke standplaats. Althans zoiets schijnt vandaag in het ad gestaan te hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ik vrijdag langs het stadhuis reed, of althans, het Huis van de Stad, zag ik dat er op de stoep voor de deur een caravan stond met een aantal mensen die op een tuinzitje daar uitgebreid zaten te zitten tussen een hoop zooi. Iemand enig idee wat dat voor moet stellen?
Wat lul je dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:26 schreef arjan1212 het volgende:
ik woon niet in gouda , maar vroeger heb ik daar op het delta college gezeten.
zegt misschien meer over jou fietsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon bijna 5 jaar in Gouda en heb echt nog nooit iets 'naars' meegemaakt hier. Fiets nog nooit gejat, nog nooit lastig gevallen, beroofd, whatever. Niks.
Ah, ik vermoedde al iets in de richting van iemand die zijn huis uit gezet was oid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:36 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Protesterende woonwagenbewoner. Is beloondmet een tijdelijke standplaats. Althans zoiets schijnt vandaag in het ad gestaan te hebben.
Daar loop ik elke dag 5x langs met me hondquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Whiskers het volgende:
Kan ik je misschien interesseren in dit leuke woninkje, zónder tuin, in een heel leuk straatje in de binnenstad?
http://www.funda.nl/koop/(...)ange-dwarsstraat-47/
Als alles doorgaat dus voor 31-5.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef Omentuva het volgende:
*schop*.
Ik ben van plan om te gaan verhuizen op hopelijk korte tot middellange (binnen 10 maanden, hoop ik toch echt) termijn ([insert huizenmarkt-opmerking])
Ik heb een hartelijke lach gehad over de 1e én de 2e Hieronymus van Alphenstraat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
En dan is er nog een Lange en een Korte variant van. Misschien iets met prioriteiten of zo
Bedoel je dat als 'ik zou even goed nadenken voordat ik dit zou kopen'? If so - voor die hele buurt (Ouwe Gouwe, volgens de Fundakaart, hoewel die benamingen soms hilarisch niet kloppen), alleen die straat + stel er omheen?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Fundering hersteld in 1987
Veel gezeik met paalrot door het verlagen grondwater in die buurt.
double check
een goed funderingsonderzoek of een rapport dat het is uitgevoerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Bedoel je dat als 'ik zou even goed nadenken voordat ik dit zou kopen'? If so - voor die hele buurt (Ouwe Gouwe, volgens de Fundakaart, hoewel die benamingen soms hilarisch niet kloppen), alleen die straat + stel er omheen?
leiden,woerden ,zoetermeerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arcade bios heeft geen Zero Dark Thirty.
Ik dacht even dat het een of ander light-drankje was en wou al zeggen dat je die light-meuk helemaal niet moet nemen, want niet goed, maar ik ben blij dat ik het even gegoogled hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arcade bios heeft geen Zero Dark Thirty.
Wat een armoedig hok is dat, met dat handgeschreven A4-tje op het raam dat ze geen sigaretten verkopen en die etalagepop... Echt jammer dat er uitgerekend zo'n tent in dat pand is gekomen....quote:
Wat moest er dan voor jou in komen ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Wat een armoedig hok is dat, met dat handgeschreven A4-tje op het raam dat ze geen sigaretten verkopen en die etalagepop... Echt jammer dat er uitgerekend zo'n tent in dat pand is gekomen....
Iets met een beetje meer uitstraling zou leuk zijn. Wat er nu in zit oog super cheap, zeker met die troep in de etalage en die gamma stellingkasten. Het lijkt verdacht veel op avondwinkel nummer zoveel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Wat moest er dan voor jou in komen ?
Ik weet niet of je een beetje op de hoogte ben van de slijterijen te Gouda,maar het schijnt familie te zijn van Snaterse uit de Doelestraat. (om de hoek)quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:29 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Iets met een beetje meer uitstraling zou leuk zijn. Wat er nu in zit oog super cheap, zeker met die troep in de etalage en die gamma stellingkasten. Het lijkt verdacht veel op avondwinkel nummer zoveel.
Beter had er een andere functie in gekomen, niet drankgerelateerd. Desnoods een atelier of zo. Genoeg andere functies te bedenken....
Galerijen? Ik mis even de flat, geloof ik...? Gezien de locatie zal daar niet zo snel een groenteboer komen, of een slager idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef JerryLee het volgende:
Galerijen leuk hoor maar bestaansrecht ?,een goede groenteboer en een poelier die mogen van mij de binnenstad wel weer eens in.
Galeries, klinkt ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Galerijen? Ik mis even de flat, geloof ik...? Gezien de locatie zal daar niet zo snel een groenteboer komen, of een slager idd.
Als binnenstadbewoner heb ik genoeg overlast van horeca met alle bijkomende gezeik. Een bierwinkel is idd anders, maar toch ben ik er in eerste instantie niet zo happig op, zeker omdat in mijn voortuin is....
Bedoelde ik ok helemaal niet. Hebben we ok best wel wat van in Gouda. Ik had het over ateliers, iets heel anders. Gouda Studio's een meter of verderop is ook succes ondanks de tijd. Zou een mooi samenwerkingsverband kunnen zijn. En dan heb je ook nog de jongens van Designexpress ernaast. Jeruzalemkapel is net zoiets. Qua locatie in de stad een mooie mogelijkheid en is vraag naar, vanwege vele kleine ondernemers.quote:
Dan was het jouw probleemquote:en als het nou mijn voortuin was ,......?
Wie is Wim Cornelis....?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:56 schreef JerryLee het volgende:
We zijn nog steeds niet over de schok heen dat Wim Cornelis weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |