SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heel raar om de winkel ineens zo te zien. Alles is eruit gesloopt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef Elvi het volgende:
Ja er zit nu een Kuci Muci op de plek van de Oorbel.bij de oorbel of die kuci muci?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heel raar om de winkel ineens zo te zien. Alles is eruit gesloopt.S. 2014
J. 2016
Grappig, ik ben juist weer een echte Rotterdam van oorsprongquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben er 1.5 maand geleden vandaag gegaan! puur omdat mijn vriend en ik graag wilde samenwonen, en hij al een woning had in Rotterdam, maar ik blijf een Goudse en ooit kom ik terug!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik ben er 1.5 maand geleden vandaag gegaan! puur omdat mijn vriend en ik graag wilde samenwonen, en hij al een woning had in Rotterdam, maar ik blijf een Goudse en ooit kom ik terug!
Ik kan het me helemaal voorstellen! Dat mis ik hier ook wel hoor, het blind ergens heen fietsen/lopen, ik zou hier echt kunnen verdwalen! maar ja ik ben geboren en getogen goudse, dat krijgt Rotterdam er niet meer uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onze oudste zit nu in de binnenstad op school en ik geniet iedere keer weer van het stukje daarheen fietsen.
En dat is ook een hele goede reden om in Gouda te wonen natuurlijk. Je zit in no-time in de natuur. Welke kant je ook op gaat. Vooral de Reeuwijkse plassen en de Krimpenerwaard zijn mooi!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:21 schreef ex het volgende:
Ik ga zomaar is wandelen bij "'t weegje" met me hond. Paar weken geleden al bij het Goudse hout geweest. Mooie omgeving hier.
Is dat nu ook nog gewoon te bereiken met die hele verbouwing enzo? En waar zit het precies? Moet ik de trap naar beneden oid?quote:
Nee, gewoon achterin de hal, voorbij de patat.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Is dat nu ook nog gewoon te bereiken met die hele verbouwing enzo? En waar zit het precies? Moet ik de trap naar beneden oid?
Haha dit klinkt vast heel stom, maar als ik uit de trein naar Rotterdam stap, moet ik de trap naar beneden en dan vind ik het als ik naar de Multi Copy kant loop? Of moet ik naar de kant van dat nieuwe soort stadhuisgebouwtje?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gewoon achterin de hal, voorbij de patat.
Aan de stadszijde dus.
Nou nee... Wel succes met de bouwput en de tijdelijke trappen hier en daar.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:54 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Top, thanks
Daar hoef ik dan geen 45 min extra voor uit te trekken!
Gebouwtje zegt ze!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:49 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Haha dit klinkt vast heel stom, maar als ik uit de trein naar Rotterdam stap, moet ik de trap naar beneden en dan vind ik het als ik naar de Multi Copy kant loop? Of moet ik naar de kant van dat nieuwe soort stadhuisgebouwtje?
Ja dat was meer om aan te geven dat ik niet zeker wist of het wel een stadhuis moest wordenquote:
quote:Vijftien mille voor tip moord Gouda
Nederland • Geschreven door Novum op 01-05-2012 @ 18:31
In het onderzoek naar een moordzaak in Gouda heeft justitie vijftienduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip. De politie hoopt getuigen die informatie hebben over de moord uit 2010 hiermee over de streep te trekken.
Arnold van Buuren werd in de nacht van 27 op 28 december 2010 vermoord in Gouda. Hij werd voor het laatst gezien toen een taxi hem thuis afzette bij zijn flat aan het Albert Plesmanplein. Hij kwam toen thuis na een bezoek aan zijn stamkroeg 'Die Kleine Kneipe'. De politie denkt dat hij die dag een eetafspraak had, omdat voorbereidingen waren getroffen voor het avondeten.
Onlangs kwam nieuwe informatie aan het licht over de moord. Mogelijk kan dit samen met nieuwe getuigenissen leiden tot een doorbraak. Vooralsnog heeft het politieonderzoek niets opgeleverd. Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond opnieuw aandacht aan de zaak.
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dat klopt BE maar het is eigenlijk gewoon een spuuglelijk gezichtsbepalend overal te zien bouwwerk! maar das mijn mening
ja nummer 4 >De Flamingo Bar ,naast het Goudse glas ,voorheen Onder de Sint Janquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |