De melancholie druipt van Nightswimming af, en daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 18 april 2012 13:21 schreef Norrage het volgende:
Kan de Nightswimming adoratie echt absoluut nooit begrijpen. Maar goed, mijn lijstje (ben absoluut geen kenner dus deze is een beetje cliche)
Dit heb ik met veel van mijn favo bands/acts. Nummers zijn stukgedraaid, maar met een concert wel leuk natuurlijk. Maar zelf opzetten. Nee, niet zo snel.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De melancholie druipt van Nightswimming af, en daar hou ik wel van
Losing my religion komt me m'n neus uit.. die hoort voor mij zeker in het rijtje van "te vaak gehoord" (misschien een top 5 daarvan maken?). Nadat het nummer eindelijk uit de hitparades verdwenen was, heb ik nog 1 keer kunnen genieten van het nummer, en dat was tijdens het concert in het Westerpark in 2008(?). Daarna nog een paar keer opgezet om te kijken of het wel weer te beluisteren was, maar nee, helaas. Als het op de radio komt (niet vaak) dan blijft de radio gewoon aan, maar bewust zelf opzetten: nee.
Aah. Toch iemand waarbij ik Great Beyond zie. Dit topic is wel fijn, want ik heb dat nummer jaren niet meer geluisterd. Altijd bij verre mijn favoriete REM nummer geweest. Zou zelfs in mijn top 100 kunnen komen, maar ben dat nummer gewoon vergeten omdat ik REM niet meer op mijn computer had staanquote:Op woensdag 18 april 2012 14:16 schreef ohnikua het volgende:
1. Man On The Moon (geweldige film ook!)
2. The Sidewinder Sleeps Tonite
3. It's The End Of The World As We Know It
4. Imitation Of Life
5. The Great Beyond
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
1. Drive
2. Leaving New York![]()
3. Bad Day
4. The One I Love
5. Man On The Moon
| Forum Opties | |
|---|---|