Plaklip dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
Nieuw topic!!![]()
I'm a bitch![]()
Geen bol broekje hier
Da's ook een Fred-isme.quote:
Nooit eerder gehoord, ik moet eens wat vaker/beter luisterenquote:
Ah, misschien verklaart dat het, luister ik nooit naarquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb die term alleen nog op KX gehoord, weet niet of ie 'em op 3 ook gebruikt.
Dan mis je wat. Heerlijk programma, ook zeker de moeite van het later terugluisteren waard.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, misschien verklaart dat het, luister ik nooit naar
True dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was een erg fijne avond destijds, daar in HMH.
Ziet de award er toevallig zo uit? Ik heb niks gezien of gehoord, dus geen idee.quote:
Dat zeker ja! Er zijn weinig momenten dat je in een bomvolle HMH een speld kan horen vallen. Nou, dat was toen toch een paar keer het geval.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Sersjee het volgende:
Die andere keer dat we allebei in de HMH waren was trouwens ook lang niet kut.
En dat terugluisteren ga ik grandioos vergeten... Zelfde met allerlei series; dolenthousiast over, maar vergeet ze af te kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan mis je wat. Heerlijk programma, ook zeker de moeite van het later terugluisteren waard.
Ik ook niet, maar dat is het enige wat ik kan bedenkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ziet de award er toevallig zo uit? Ik heb niks gezien of gehoord, dus geen idee.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is het enige wat ik kan bedenken
verdrieterig, overdramatisch en vervelend nummerquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, Margeritha van Borsato op 100% NL![]()
![]()
Zit al vanaf 1 uur te luisteren, eindelijk 1 goed nummer![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
verdrieterig, overdramatisch en vervelend nummer
Ik geef je alleen je zin als ik Coldplay mooi mag vinden. Zonder gezeikquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd kippenvel bij die zin:
"Waarom sprak je over liefde, als je nooit van mij gehouden hebt?"
Kan er niks aan doen
Net zoals ik altijd kippenvel krijg van de solo van Slash op het eind van Give in to me van Michael Jackson...
volgens mij heeft Fred em een paar weken terug ook een keer in de avond gebruikt. ik ken de uitdrukking iig en luister zelden kx...quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb die term alleen nog op KX gehoord, weet niet of ie 'em op 3 ook gebruikt.
Jij mag Coldplay best mooi vinden, maar op Yellow, Violet Hill en Trouble na snap ik het nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geef je alleen je zin als ik Coldplay mooi mag vinden. Zonder gezeik![]()
En ik hou zielsveel van je!
Je hoeft het ook niet te begrijpen, nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij mag Coldplay best mooi vinden, maar op Yellow, Violet Hill en Trouble na snap ik het niet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef minthy het volgende:
Kwam vanavond nou de Rijdende Rechter in EW?
Zo ja, dan ga ik misschien wel present zijn hier, geinig
Oh, die wil ik ook wel horen jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef minthy het volgende:
Kwam vanavond nou de Rijdende Rechter in EW?
Zo ja, dan ga ik misschien wel present zijn hier, geinig
Whehe, zuipschuitquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik nu des te meer, ik heb een hangover
M'n broer wil het voor de gein nog wel eens opzetten in z'n bus. Of Radio Continu, auwquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Conclusie na een paar uur 100% NL:
Je kan nog beter collega zijn van Domien dan bij 100% NL DJ zijnMoet je de hele dag naar die troep luisteren
Tja, je familie kies je niet hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n broer wil het voor de gein nog wel eens opzetten in z'n bus. Of Radio Continu, auw
Het is verder een onwijs tof jong, zijn zenderkeuze is een minpuntje...quote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week voor het eerst de clip en ik dacht "hé, dat lijkt die rooie dakduivel uit Harry Potter wel!" Bleek het hem nog te zijn ook. Men leert elke dag.
Echt elke dag en das een goed ding!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik zag van de week voor het eerst de clip en ik dacht "hé, dat lijkt die rooie dakduivel uit Harry Potter wel!" Bleek het hem nog te zijn ook. Men leert elke dag.
Ik zet net de clip te kijken én Ed Sheeran op te zoeken. Hebben ze nou Rupert Grint dus voor de clip gebruikt? Ze lijken bizar veel op elkaar.quote:
'Dát kan niet waar zijn' of 'Wat een agressie' vind ik ook van die epische uitsprakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Waarom doet u zo boos?"
Die is altijd leuk
Klopt, soort van grap.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zet net de clip te kijken én Ed Sheeran op te zoeken. Hebben ze nou Rupert Grint dus voor de clip gebruikt? Ze lijken bizar veel op elkaar.
Een keer een verrassend nieuwe plaat die nog niet eindeloos gedraaid is. Maar ja, dat gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat had je dan anders als MH willen zien voor komende week?
Santigold.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat had je dan anders als MH willen zien voor komende week?
KUT MH !!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
Iedereen (al dan niet gematigd) positief?!
Daar gaat m'n schik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
Iedereen (al dan niet gematigd) positief?!
Daar gaat m'n schik...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
KUT MH !!!![]()
![]()
![]()
3FM![]()
![]()
![]()
![]()
Unaniem gekozen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YAY!!quote:
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Radio Continu Altijd gezellig!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n broer wil het voor de gein nog wel eens opzetten in z'n bus. Of Radio Continu, auw
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef Piles het volgende:
Now playing: Live - Dolphin's Cry. Was het maar zo
Nah, dan ben ik maar niet gezellig. Vind er geen kloot aanquote:
Ik ben fan geworden van Waterstad FM als ik in het Noorden ben. Heerlijke zender.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik maar niet gezellig. Vind er geen kloot aan
Nooit van gehoord, ik vraag me af of ik noordelijk genoeg zit om het te kunnen ontvangenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van Waterstad FM als ik in het Noorden ben. Heerlijke zender.
Eensch. Alleen jammer dat Carly Rae Jepsen (ofzo) hotshot was afgelopen week.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben fan geworden van Waterstad FM als ik in het Noorden ben. Heerlijke zender.
Z'n portemonnee vooralquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef alors het volgende:
wat?! Josje met Gert?! die man moet wel groot geschapen zijn...
Of een dikke bankrekening.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef alors het volgende:
wat Josje met Gert?! die man moet wel groot geschapen zijn...
Ik denk eerder dat het om de bakken met geld gaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Misschien wel op vakantie in de buurtquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij liep net Jon Bakker [ afbeelding ] bij ons de supermarkt in
Of het was iemand die er heel erg veel op leek
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het om de bakken met geld gaat
Ik ben dus niet de enige die zo over zulke relaties denktquote:
Nee, ik vind dat persoonlijk nogal doorzichtig. Flink leeftijdsverschil, (in mijn ogen) niet woest aantrekkelijke kerel met veel invloed en volgens mij heeft zij wel een leuk koppie (blond bimbootje)quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige die zo over zulke relaties denkt
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!quote:
De WK finale is er niks bij!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!
Of de mogelijke overwinning van Zwolle vanavond. Man man, net 4 mannen in ons propkleine keukentje die dus naar die wedstrijd gaan, dat was echt way too much testosteronquote:
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eensch. Alleen jammer dat Carly Rae Jepsen (ofzo) hotshot was afgelopen week.
Het past niet bij de zenderquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk van
owja, ik ken WaterstadFM niet zo goed. en idd.....topplaat nee, maar tis zo'n lekkere meebruller. heb em zelfs op mn gsm gezet voor t geval mn mp3speler het onderweg weer eens begeeft. mag ze lekker mee tussen Slipknot, Tool, Fixkes, East17 en Kelly Clarksonquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het past niet bij de zenderEn och, topplaat... Neuh, maar ik brul em ook net zo hard mee.
meestal rond 20.15u...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef Piles het volgende:
Hoe laat komt de gast tegenwoordig bij EW? Ik moet gaan kiezen tussen EW en VI denk ik
Jup, vannacht nog gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
wat een heerlijk meebruller blijft dit toch
ik kwam vroeger akelig dicht in de buurt van dat "meidenstemmetje"quote:
Dat krijg je na zo'n korte nacht hè, dan ga je als Veenstra zijnde denken dat het doordeweeks is... en dan is 't Tjitse de MetMichiel-producer.quote:
ik dacht dat die gozert gewoon door iedereen Tjibbe genoemd wordt, behalve door z'n moeder natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat krijg je na zo'n korte nacht hè, dan ga je als Veenstra zijnde denken dat het doordeweeks is... en dan is 't Tjitse de MetMichiel-producer.
Valt mee hoor, 't is intern volgens mij zo'n beetje 50/50.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat die gozert gewoon door iedereen Tjibbe genoemd wordt, behalve door z'n moeder natuurlijk!
ah, weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt mee hoor, 't is intern volgens mij zo'n beetje 50/50.
Nou, scheelt weer een slapeloze nachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weten we dat ook weertoch wel handig, die insideinfo
Domien krijgt Tjibbe niet eens z'n strot uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weten we dat ook weertoch wel handig, die insideinfo
nee, maar dat zijn dan ook billenmaatjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Domien krijgt Tjibbe niet eens z'n strot uit.
idd!quote:
groundhogday....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
Krijg ik nou opeens een complete herhaling van vannacht qua muziek?
Wat vond ik dat toch een vervelende film, was er op den duur echt zat van om het nog een keer te zienquote:
ik heb em ooit 2 avonden na elkaar gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat vond ik dat toch een vervelende film, was er op den duur echt zat van om het nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em ooit 2 avonden na elkaar gezien.
1x op Belgie en 1x op SBS6. die laatste duurde vreemd genoeg korter, maar ik heb geen verschil kunnen ontdekken
nja, ze kunnen natuurlijk een complete dag eruit geknipt hebben...merk je toch niet!quote:
4 uur te laat met reageren, maar een welgemeend GODSAMME WAUW WAUW WAUW.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was een erg fijne avond destijds, daar in HMH.
Ik niet, vind het niet gepast om te spotten met bossenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
Veenstra zei Bosmongool! doe ik ook vaak
nja, echt netjes is het niet...maar ik gebruik het toch liever dan K-lijer of Eetshond...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, vind het niet gepast om te spotten met bossen
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.quote:
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bosquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, echt netjes is het niet...maar ik gebruik het toch liever dan K-lijer of Eetshond...
dat is waar. sorry Geweten. ik zal mijn best doen mijn leven te beteren...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bos
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent benquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
Die laatste!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent ben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
tisser?quote:
En dat vind je normale namen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
zeker, ik ben ten slotte een witte neger!quote:
wat een kutmuziek!quote:
hij vroeg of ie mocht tattooeren!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Vraagt Gerard of ie hem mag tutoyeren, zegt ie dat het prima is, zegt Gerard later alsnog U, en wanneer Michiel het zegt, geeft Gerard nog even aan dat hij gewoon 'jij' mocht zeggen.
_
twitter:maartmutsaers twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:01:48@Domien Hier is er nog een! #DeGarage #Reünie
reageer retweet
twitter:maartmutsaers twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:05:05@Domien Heel goed. We hebben reünie van De Garage! Heel leuk om die foto's te zien. Hier nog een!
reageer retweet
tis heel sneu, maar toen ik klein was leek ik wel wat op Domienquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:07 schreef hole1988 het volgende:
twitter:maartmutsaers twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:01:48@Domien Hier is er nog een! #DeGarage #Reünie [ link | afbeelding ] reageer retweet
twitter:maartmutsaers twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:05:05@Domien Heel goed. We hebben reünie van De Garage! Heel leuk om die foto's te zien. Hier nog een! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Terecht dat 'ie 'm niet kent dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Qunix het volgende:
De 2e plaat kent Gerard niet? wel een 538 plaat.
Ik ben aan het opruimen en schoonmaken hier. Dat is eng, maar ik kan het niet stoppen...quote:
ja, ik doe mijn best hoor!quote:
Mooie Opmerking.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
Rechters mogen nooit computers buiten zetten
of een samoeraizwaard op een pak melk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schilde? Dan hadden ze een mes uit het raam kapot moeten gooien.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Schilde? Dan hadden ze een mes uit het raam kapot moeten gooien.
dochter van Emiel?quote:
Ja blijkbaar maar dan had het nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gesprek kunnen worden volgens mijquote:
Ah.. en dan zeker een compromis tijdens de spulletjes verdelen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja blijkbaar maar dan had het nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gesprek kunnen worden volgens mij
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:47:58Mooi om te zien: @roos3fm glunderend als een klein kind op de bank bij de Rijdende Rechter. reageer retweet
twitter:
twitter:
Lachendquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af hoe Frank hier op reageert.
Hij lacht gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me af hoe Frank hier op reageert.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 21:47:58Mooi om te zien: @roos3fm glunderend als een klein kind op de bank bij de Rijdende Rechter. reageer retweet
twitter:twitter:
Een wat voor slip?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:twitter:
incontinentieluier...quote:
Dit is echt een goedequote:
Idd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
als ik Jelmer was zou ik doodsbenauwd zijn om Mr Visser onder ogen te komen
bij mij welquote:
yayquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
nog een poging. en anders kunnen jullie de blafhik krijgen. ik probeer jullie een plezier te doen ja!
[ afbeelding ]
SPOILER: Vrijdag de 13 13-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |