Ja, ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is het enige wat ik kan bedenken
verdrieterig, overdramatisch en vervelend nummerquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, Margeritha van Borsato op 100% NL![]()
![]()
Zit al vanaf 1 uur te luisteren, eindelijk 1 goed nummer![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
verdrieterig, overdramatisch en vervelend nummer
Ik geef je alleen je zin als ik Coldplay mooi mag vinden. Zonder gezeikquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd kippenvel bij die zin:
"Waarom sprak je over liefde, als je nooit van mij gehouden hebt?"
Kan er niks aan doen
Net zoals ik altijd kippenvel krijg van de solo van Slash op het eind van Give in to me van Michael Jackson...
volgens mij heeft Fred em een paar weken terug ook een keer in de avond gebruikt. ik ken de uitdrukking iig en luister zelden kx...quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb die term alleen nog op KX gehoord, weet niet of ie 'em op 3 ook gebruikt.
Jij mag Coldplay best mooi vinden, maar op Yellow, Violet Hill en Trouble na snap ik het nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geef je alleen je zin als ik Coldplay mooi mag vinden. Zonder gezeik![]()
En ik hou zielsveel van je!
Je hoeft het ook niet te begrijpen, nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij mag Coldplay best mooi vinden, maar op Yellow, Violet Hill en Trouble na snap ik het niet
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef minthy het volgende:
Kwam vanavond nou de Rijdende Rechter in EW?
Zo ja, dan ga ik misschien wel present zijn hier, geinig
Oh, die wil ik ook wel horen jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef minthy het volgende:
Kwam vanavond nou de Rijdende Rechter in EW?
Zo ja, dan ga ik misschien wel present zijn hier, geinig
Whehe, zuipschuitquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik nu des te meer, ik heb een hangover
M'n broer wil het voor de gein nog wel eens opzetten in z'n bus. Of Radio Continu, auwquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Conclusie na een paar uur 100% NL:
Je kan nog beter collega zijn van Domien dan bij 100% NL DJ zijnMoet je de hele dag naar die troep luisteren
Tja, je familie kies je niet hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n broer wil het voor de gein nog wel eens opzetten in z'n bus. Of Radio Continu, auw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |