zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.quote:
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bosquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, echt netjes is het niet...maar ik gebruik het toch liever dan K-lijer of Eetshond...
dat is waar. sorry Geweten. ik zal mijn best doen mijn leven te beteren...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bos
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent benquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
Die laatste!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent ben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
tisser?quote:
En dat vind je normale namen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
zeker, ik ben ten slotte een witte neger!quote:
wat een kutmuziek!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |