Nee, ik vind dat persoonlijk nogal doorzichtig. Flink leeftijdsverschil, (in mijn ogen) niet woest aantrekkelijke kerel met veel invloed en volgens mij heeft zij wel een leuk koppie (blond bimbootje)quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige die zo over zulke relaties denkt
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!quote:
De WK finale is er niks bij!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wrijf het er nog ff flink in jonguh, heb ze gemist!
Of de mogelijke overwinning van Zwolle vanavond. Man man, net 4 mannen in ons propkleine keukentje die dus naar die wedstrijd gaan, dat was echt way too much testosteronquote:
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eensch. Alleen jammer dat Carly Rae Jepsen (ofzo) hotshot was afgelopen week.
Het past niet bij de zenderquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer? topplaat vind ik het. word er ongelooflijk vrolijk van
owja, ik ken WaterstadFM niet zo goed. en idd.....topplaat nee, maar tis zo'n lekkere meebruller. heb em zelfs op mn gsm gezet voor t geval mn mp3speler het onderweg weer eens begeeft. mag ze lekker mee tussen Slipknot, Tool, Fixkes, East17 en Kelly Clarksonquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het past niet bij de zenderEn och, topplaat... Neuh, maar ik brul em ook net zo hard mee.
meestal rond 20.15u...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef Piles het volgende:
Hoe laat komt de gast tegenwoordig bij EW? Ik moet gaan kiezen tussen EW en VI denk ik
Jup, vannacht nog gedaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
wat een heerlijk meebruller blijft dit toch
ik kwam vroeger akelig dicht in de buurt van dat "meidenstemmetje"quote:
Dat krijg je na zo'n korte nacht hè, dan ga je als Veenstra zijnde denken dat het doordeweeks is... en dan is 't Tjitse de MetMichiel-producer.quote:
ik dacht dat die gozert gewoon door iedereen Tjibbe genoemd wordt, behalve door z'n moeder natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat krijg je na zo'n korte nacht hè, dan ga je als Veenstra zijnde denken dat het doordeweeks is... en dan is 't Tjitse de MetMichiel-producer.
Valt mee hoor, 't is intern volgens mij zo'n beetje 50/50.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat die gozert gewoon door iedereen Tjibbe genoemd wordt, behalve door z'n moeder natuurlijk!
ah, weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt mee hoor, 't is intern volgens mij zo'n beetje 50/50.
Nou, scheelt weer een slapeloze nachtquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weten we dat ook weertoch wel handig, die insideinfo
Domien krijgt Tjibbe niet eens z'n strot uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, weten we dat ook weertoch wel handig, die insideinfo
nee, maar dat zijn dan ook billenmaatjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Domien krijgt Tjibbe niet eens z'n strot uit.
idd!quote:
groundhogday....quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef CindieY het volgende:
Krijg ik nou opeens een complete herhaling van vannacht qua muziek?
Wat vond ik dat toch een vervelende film, was er op den duur echt zat van om het nog een keer te zienquote:
ik heb em ooit 2 avonden na elkaar gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat vond ik dat toch een vervelende film, was er op den duur echt zat van om het nog een keer te zien
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em ooit 2 avonden na elkaar gezien.
1x op Belgie en 1x op SBS6. die laatste duurde vreemd genoeg korter, maar ik heb geen verschil kunnen ontdekken
nja, ze kunnen natuurlijk een complete dag eruit geknipt hebben...merk je toch niet!quote:
4 uur te laat met reageren, maar een welgemeend GODSAMME WAUW WAUW WAUW.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was een erg fijne avond destijds, daar in HMH.
Ik niet, vind het niet gepast om te spotten met bossenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
Veenstra zei Bosmongool! doe ik ook vaak
nja, echt netjes is het niet...maar ik gebruik het toch liever dan K-lijer of Eetshond...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, vind het niet gepast om te spotten met bossen
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.quote:
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bosquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, echt netjes is het niet...maar ik gebruik het toch liever dan K-lijer of Eetshond...
dat is waar. sorry Geweten. ik zal mijn best doen mijn leven te beteren...quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dekselse vlegel, schavuit, rakker, mooie woorden en je bent niet bruut tegen een mooi bos
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent benquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
Die laatste!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zulke namen moeten ze verbieden...net als Sterre, Vlinder en Rubbelflupje.
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sterre vind ik leuk voor een katje, maar verder heb ik ook niks met zulke namen. Het ergste, ik moet ze nog vaak genoeg gebruiken als ik straks docent ben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
tisser?quote:
En dat vind je normale namen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een voorstander van gewone namen. voor een meisje vind ik Shanique of Lativia wel wat en voor een jongen zat ik te denken aan Gregory of Tula.
zeker, ik ben ten slotte een witte neger!quote:
wat een kutmuziek!quote:
hij vroeg of ie mocht tattooeren!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Vraagt Gerard of ie hem mag tutoyeren, zegt ie dat het prima is, zegt Gerard later alsnog U, en wanneer Michiel het zegt, geeft Gerard nog even aan dat hij gewoon 'jij' mocht zeggen.
_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |